-5 kilo... We kunnen het, meiden! (part two)
zondag 27 januari 2008 om 19:03
Hey goudvis, nou mn extensions zijn eruit (wat een rotwerk) mn eigen haar was inmiddels redelijk lang, maar het was niet mooi, heel dun en dooie punten. Dus heb radicaal de schaar erin gezet (nou ja, laten zetten) en nu is het best kort... Tussen mn schouders en mn oren, in laagjes, met een een schuine lok. Wel leuk, maar mèèn wat een werk heb je ervan. Als ik er niets aan doe, hangt het echt nergens naar, gisteren had ik het gestyled (oftewel: fohnen, schuim, lak, stijltang, wax) en toen zat het wel heel leuk, kreeg ook veel complimentjes maar ja, ik vertik het om sochtends langer dan 3 minuten aan mn kapsel te spenderen, ben niet zo'n ochtendmens namelijk
Heb jij nog extensions dan? Jij had er niet zoveel toch?
Heb jij nog extensions dan? Jij had er niet zoveel toch?
maandag 28 januari 2008 om 08:10
Goedemorgen!
Zo, er is weer een hoop gepost gisteren! Gisteren was ik met vriendlief naar de sauna gegaan. Even tussendoor, ik had zo'n zin gekregen na het berichtje van Revival, haha. Maar in maart gaan we nog een keer heel uitgebreid (met massage en behandelingen). Het was heerlijk, heb er vijf gedaan en voor de rest lekker gebubbeld en gegeten. 's Avonds toen we thuis kwamen geen zin meer in koken, dus bij Wok 2 go wat gehaald. Ik had rijst met roerbakgroenten en biefstukreepjes en kipfilet.
Vandaag weer streng er tegenaan!
O: 1 bbh met becel light, achterham en een glas verse jus
T: 1 sinaasappel
L: 3 crackers met lightbeleg, komkommerschijven en 2 mandarijntjes
T: 1 bakje Optimel yoghurt en 1 bakje worteltjes
D: snijbonen, aardappels en een gehaktbal
A: ?? (moet in het boek kijken)
Fijne dag allemaal!
Zo, er is weer een hoop gepost gisteren! Gisteren was ik met vriendlief naar de sauna gegaan. Even tussendoor, ik had zo'n zin gekregen na het berichtje van Revival, haha. Maar in maart gaan we nog een keer heel uitgebreid (met massage en behandelingen). Het was heerlijk, heb er vijf gedaan en voor de rest lekker gebubbeld en gegeten. 's Avonds toen we thuis kwamen geen zin meer in koken, dus bij Wok 2 go wat gehaald. Ik had rijst met roerbakgroenten en biefstukreepjes en kipfilet.
Vandaag weer streng er tegenaan!
O: 1 bbh met becel light, achterham en een glas verse jus
T: 1 sinaasappel
L: 3 crackers met lightbeleg, komkommerschijven en 2 mandarijntjes
T: 1 bakje Optimel yoghurt en 1 bakje worteltjes
D: snijbonen, aardappels en een gehaktbal
A: ?? (moet in het boek kijken)
Fijne dag allemaal!

maandag 28 januari 2008 om 09:17
Goeiemorgen,
Revival.. ik had er inderdaad 'maar' 50. Nu heb ik er zelf 8 uit gehaald, die waren ook gaan klitten. De rest ziet er nog wel goed uit, dus die laat ik nog even zitten. Ik weet nog niet of ik ze hierna nog wil. Ik vind ze toch best droog... ma ja.. is wel verslavend. Toevallig vond ik een adresje hier in de buurt die het ook doet, dus misschien probeer ik haar nog een keer.
Deesi.. lekker dagje sauna!!
Wij zijn zaterdag uit eten geweest bij mexicaan en naar de bios geweest. Gisteren chinees gehaald. Vandaag ook weer 'goed' aan de gang.
Succes allemaal.
Groetjes
Revival.. ik had er inderdaad 'maar' 50. Nu heb ik er zelf 8 uit gehaald, die waren ook gaan klitten. De rest ziet er nog wel goed uit, dus die laat ik nog even zitten. Ik weet nog niet of ik ze hierna nog wil. Ik vind ze toch best droog... ma ja.. is wel verslavend. Toevallig vond ik een adresje hier in de buurt die het ook doet, dus misschien probeer ik haar nog een keer.
Deesi.. lekker dagje sauna!!
Wij zijn zaterdag uit eten geweest bij mexicaan en naar de bios geweest. Gisteren chinees gehaald. Vandaag ook weer 'goed' aan de gang.
Succes allemaal.
Groetjes

maandag 28 januari 2008 om 09:21
Hahaha.. zie nu pas het ligbad en tv. Hahaha.. Wel super zeg! Ik vind het ook zo heerlijk in bad. Wij hebben met bubbels.. ook leuk. Geen tv, maar met een boek/tijdschrift vind ik het heerlijk.
Weet je wat trouwens lekker is in bad... lush bbs. Dat zijn bbsén. Breek je 1/2 of 1/3 vanaf, onder de stromende kraan als je bad vol loopt en dan heb je heeeeerlijk schuim!!
Weet je wat trouwens lekker is in bad... lush bbs. Dat zijn bbsén. Breek je 1/2 of 1/3 vanaf, onder de stromende kraan als je bad vol loopt en dan heb je heeeeerlijk schuim!!

maandag 28 januari 2008 om 11:56
Dat valt inderdaad mee goudvis. Welk merk heb je? Ik vond het ook erg droog haar. Welke shampoo gebruikte je? Ik heb een tijdje geleden de Herbal Essences ontdekt en ben daar erg over te spreken. Mijn extensions werden behoorlijk zacht van de versie kokos en hawaiiaans hibiscus ( iets in die trant) blauw-paarse fles. Ik gebruikte de shampoo en cremespoeling. Misschien een tip! Ik ga trouwens eens kijken naar die lush bbs (nooit van gehoord!)
Vandaag tot nu toe nog niets gegeten, beetje last van mn maag. Vanmiddag op verjaardag. Vanavond ga ik een driegangen diner maken voor mn vriend (één avondje in de week samen, dus tja) Ik maak eerst garnalenhapjes in bladerdeeg, dan een mengsel van kip en ananas met sla en voor vriend nog wat aardappeltjes, en als toetje gebakken fruit.
Fijne dag, baai baai!!
Vandaag tot nu toe nog niets gegeten, beetje last van mn maag. Vanmiddag op verjaardag. Vanavond ga ik een driegangen diner maken voor mn vriend (één avondje in de week samen, dus tja) Ik maak eerst garnalenhapjes in bladerdeeg, dan een mengsel van kip en ananas met sla en voor vriend nog wat aardappeltjes, en als toetje gebakken fruit.
Fijne dag, baai baai!!

maandag 28 januari 2008 om 16:00
Vraagje over SB en japanse mix. Die nootjes, moet je die eruit halen/niet opeten?
Revival.. ik heb SoCap en ik gebruik nu shampoo van l oreal. Ik kan vaak niet tegen te geparfumeerde shampoo's, dus ik denk dat herbal essences niks voor me is, maar misschien ga ik het wel eens proberen.
1 avond in de week samen is niet veel he. Wonen jullie ver uit elkaar of door werk/studie?
Mijn lijstje:
O.. 3 rijstenwafels met 20+ kaas
T.. 1 pakje evergreen
L.. 2 broodjes met kalkoenfile en komkommer, 1 kapje met boter en met chocopasta
T.. japanse mix
D.. beetje chinees en broceli
Revival.. ik heb SoCap en ik gebruik nu shampoo van l oreal. Ik kan vaak niet tegen te geparfumeerde shampoo's, dus ik denk dat herbal essences niks voor me is, maar misschien ga ik het wel eens proberen.
1 avond in de week samen is niet veel he. Wonen jullie ver uit elkaar of door werk/studie?
Mijn lijstje:
O.. 3 rijstenwafels met 20+ kaas
T.. 1 pakje evergreen
L.. 2 broodjes met kalkoenfile en komkommer, 1 kapje met boter en met chocopasta
T.. japanse mix
D.. beetje chinees en broceli
dinsdag 29 januari 2008 om 07:48
De nootjes moet je er uit halen. Ik heb alleen ''geluk'': ik lust de nootjes niet. Dus dat kost mij totaal geen moeite.
Vandaag is dit mijn lijstje:
O: 250 gram Optimel kwark, 2 kiwi's
T: 1 peer
L: 2 bbh met mager beleg, 1 peer
T: glas cola light, 1 eierkoek
D: ?? Ik eet bij/met mijn broertje, dus dat zal niet erg Sonja-proof worden.
Gisteren zelf lekkere gehaktballen gemaakt en ipv 1 kleine heb ik er 2 genomen.. Nou ja, als dat mijn enige ''uitspatting'' van de dag is, dan geloof ik het wel.
Fijne dag allemaal.
Ps. Jennie, deze week hoor je meer toch?
Vandaag is dit mijn lijstje:
O: 250 gram Optimel kwark, 2 kiwi's
T: 1 peer
L: 2 bbh met mager beleg, 1 peer
T: glas cola light, 1 eierkoek
D: ?? Ik eet bij/met mijn broertje, dus dat zal niet erg Sonja-proof worden.
Gisteren zelf lekkere gehaktballen gemaakt en ipv 1 kleine heb ik er 2 genomen.. Nou ja, als dat mijn enige ''uitspatting'' van de dag is, dan geloof ik het wel.
Fijne dag allemaal.
Ps. Jennie, deze week hoor je meer toch?
dinsdag 29 januari 2008 om 08:53
Ik lust die nootjes ook niet, maar ik ben inmiddels ook wel behoorlijk zat van die Japanse mix. Gister niet zo'n goede dag, kwam door die verjaardag... Toen we terug waren hadden we niet zoveel zin meer in een drie-gangen maaltijd, dus het is ietsje anders gelopen.
Lijstje:
O: -
T: -
L: dubbele cracker jam, dubbele cracker light kaas
T: thee, stuk slagroomtaart, drie toastjes filet, paar chipjes
D: Kip met ananas, sla met appel, gebakken spekjes, geitenkaas, pijnboompitjes (=aanrader! Superlekkere salade!!)
T: paar hapjes banaan uit de oven met chocoladesaus, banaan/chocolade ijs, slagroom (had ik voor vriend gemaakt, heb er een paar hapjes van gehad maar ben niet zo dol op banaan)
Vandaag dus maar even een balansdag! Zit nu -verassend- aan de thee en ontbijtkoek, heb vier mager belegde boterhammen mee, en heb vanavond 1,5 uur conditietraining.
Jennie, mijn vriend werkt in de horeca, ik heb daarentegen "regelmatige" werktijden, wat er op neer komt dat wij redelijk langs elkaar heen leven. Als ik straks thuiskom van mn werk, is hij net weg. Hij is normaal gesproken twee dagen in de week vrij (meestal maandag en dinsdag) alleen op dinsdag moeten we trainen, dus dan is maandag de enige avond thuis. Hij moet nu drie weken lang zes dagen in de week werken, en was dus alleen gisteren vrij. Tja, leuk is het niet, maar ja, hij is té leuk om hem om zijn werk te dumpen Maar wat wel zo is, áls we een avond samenzijn, is het altjd supersuperleuk, we kijken er al dagen van te voren naar uit, en maken het lekker romantisch, doen iets leuks, etc. etc. Gister dus ook weer een heerlijk romantisch avondje gehad
Ik ga aan het werk, fijne dag allemaal!!
Lijstje:
O: -
T: -
L: dubbele cracker jam, dubbele cracker light kaas
T: thee, stuk slagroomtaart, drie toastjes filet, paar chipjes
D: Kip met ananas, sla met appel, gebakken spekjes, geitenkaas, pijnboompitjes (=aanrader! Superlekkere salade!!)
T: paar hapjes banaan uit de oven met chocoladesaus, banaan/chocolade ijs, slagroom (had ik voor vriend gemaakt, heb er een paar hapjes van gehad maar ben niet zo dol op banaan)
Vandaag dus maar even een balansdag! Zit nu -verassend- aan de thee en ontbijtkoek, heb vier mager belegde boterhammen mee, en heb vanavond 1,5 uur conditietraining.
Jennie, mijn vriend werkt in de horeca, ik heb daarentegen "regelmatige" werktijden, wat er op neer komt dat wij redelijk langs elkaar heen leven. Als ik straks thuiskom van mn werk, is hij net weg. Hij is normaal gesproken twee dagen in de week vrij (meestal maandag en dinsdag) alleen op dinsdag moeten we trainen, dus dan is maandag de enige avond thuis. Hij moet nu drie weken lang zes dagen in de week werken, en was dus alleen gisteren vrij. Tja, leuk is het niet, maar ja, hij is té leuk om hem om zijn werk te dumpen Maar wat wel zo is, áls we een avond samenzijn, is het altjd supersuperleuk, we kijken er al dagen van te voren naar uit, en maken het lekker romantisch, doen iets leuks, etc. etc. Gister dus ook weer een heerlijk romantisch avondje gehad
Ik ga aan het werk, fijne dag allemaal!!
anoniem_6720 wijzigde dit bericht op 29-01-2008 09:01
Reden: typfoutjes, nog niet helemaal wakker
Reden: typfoutjes, nog niet helemaal wakker
% gewijzigd
dinsdag 29 januari 2008 om 16:25
Hallo lieve meiden!
Helaas moet ik weer even rap rap posten en kan ik niet persoonlijk op jullie alleen reageren... Als ik straks helemaal gesetteld ben in ons huisje, dan kom ik weer gezellig terug oke!?!? Heb net twee tentamens gehad en dat waren ook de laatste voorlopig, jeeej echt helemaal blij! Want dat betekend dat morgen de verhuizing kan beginnen vanuit mijn studiootje!!! Vrijdag de sleutel ophalen en dan gaan de kwasten, het verf en de plamuur ons om de oren vliegen!!! Woeppieee! Nu nog even werken vanaaf en dan kan alles beginnen, krijg al helemaal kriebels!
Meiden, jullie allemaal succes met lijnen, zieke kinderen, en flatscreentvs in de badkamer (hoe aso)! Tot gauw en dikke zoenen!
Helaas moet ik weer even rap rap posten en kan ik niet persoonlijk op jullie alleen reageren... Als ik straks helemaal gesetteld ben in ons huisje, dan kom ik weer gezellig terug oke!?!? Heb net twee tentamens gehad en dat waren ook de laatste voorlopig, jeeej echt helemaal blij! Want dat betekend dat morgen de verhuizing kan beginnen vanuit mijn studiootje!!! Vrijdag de sleutel ophalen en dan gaan de kwasten, het verf en de plamuur ons om de oren vliegen!!! Woeppieee! Nu nog even werken vanaaf en dan kan alles beginnen, krijg al helemaal kriebels!
Meiden, jullie allemaal succes met lijnen, zieke kinderen, en flatscreentvs in de badkamer (hoe aso)! Tot gauw en dikke zoenen!

dinsdag 29 januari 2008 om 22:20
Boardgirl.. succes met klussen!! Leuk hoor.
Wij gaan hier binnenkort ook aan de gang met een nieuwe keuken, plafond die strak getrokken wordt, muren opnieuw gestucadoort, nieuw dressior, enz.
Verder net een oude kast gekocht voor onze kleine meid. Ga die mooi verfen en dan is hij echt super. Altijd leuk 'rommelen' in huis.
Hier niet een geweldige dag gehad, maar ook niet heel slecht
O.. yoghurt met kiwi
T.. 1 evergreen
L.. 3 broodjes kalkoenfile, 2 plakken ontbijtkoek
T.. 1 snicker :-/
D.. pasta met saus/gehakt
Groetjes
Wij gaan hier binnenkort ook aan de gang met een nieuwe keuken, plafond die strak getrokken wordt, muren opnieuw gestucadoort, nieuw dressior, enz.
Verder net een oude kast gekocht voor onze kleine meid. Ga die mooi verfen en dan is hij echt super. Altijd leuk 'rommelen' in huis.
Hier niet een geweldige dag gehad, maar ook niet heel slecht
O.. yoghurt met kiwi
T.. 1 evergreen
L.. 3 broodjes kalkoenfile, 2 plakken ontbijtkoek
T.. 1 snicker :-/
D.. pasta met saus/gehakt
Groetjes
woensdag 30 januari 2008 om 08:39
Hey Noor, succes met klussen! Leuk man. Gezellig als je straks weer wat meer mee komt kletsen.
Gister wel een redelijke dag gehad:
O: thee, ontbijtkoek
T: thee, bbh sandwichspread
L: kippesoep, bbh sandwichspread, 2 bbh light kaas
T: thee, paar mueslikoekjes
D: lamachun met kebab, tomaat, geitenkaas, sla
T: beetje vla met rozijntjes en kaneel
Wel 1,5 uur intensief getraind.
Vanavond krijg ik twee vriendinnen te eten, weet nog niet precies wat ik ga maken. In ieder geval als toetje die banaan uit de oven die ik maandag ook had gemaakt. En die lekkere salade met spek, geitenkaas en appel. Misschien burritos of iets met vis, ik denk er nog even over!
Verder geen nieuws hier, kom wel weer langs... Baaaaiiiii
Gister wel een redelijke dag gehad:
T: thee, bbh sandwichspread
L: kippesoep, bbh sandwichspread, 2 bbh light kaas
T: thee, paar mueslikoekjes
D: lamachun met kebab, tomaat, geitenkaas, sla
T: beetje vla met rozijntjes en kaneel
Wel 1,5 uur intensief getraind.
Vanavond krijg ik twee vriendinnen te eten, weet nog niet precies wat ik ga maken. In ieder geval als toetje die banaan uit de oven die ik maandag ook had gemaakt. En die lekkere salade met spek, geitenkaas en appel. Misschien burritos of iets met vis, ik denk er nog even over!
Verder geen nieuws hier, kom wel weer langs... Baaaaiiiii
woensdag 30 januari 2008 om 11:50
Zo ze zijn mooi alledrie ziek (geweest) haha. GAAAAAAAAAP.
Ja morgen hoor ik meer, duimen jullie voor me meiden? Lief dat je eraan denkt.
Het lijnen werkt averechts helaas, vanmorgen 65 kg op de weegschaal. Zet het liever niet in het schema, werkt zo demotiverend ;-(.
Ik baal wel enorm dat ik de drive niet kan vinden, zo stom!
Moet nu de oudste van school halen, knuffel.
Jennie
Ja morgen hoor ik meer, duimen jullie voor me meiden? Lief dat je eraan denkt.
Het lijnen werkt averechts helaas, vanmorgen 65 kg op de weegschaal. Zet het liever niet in het schema, werkt zo demotiverend ;-(.
Ik baal wel enorm dat ik de drive niet kan vinden, zo stom!
Moet nu de oudste van school halen, knuffel.
Jennie
woensdag 30 januari 2008 om 13:05
Natuuuurlijk duimen we voor je Jennie! Fijn dat de kids weer beter (of aan de beterende hand) zijn.
We zijn verhuisssddd....
Lijstje vandaag:
T: karnemelk, bbh kipfilet
L: soep, 2 bbh sandwichspread, karnemelk
T: thee, ws. boterham kipfilet (zit nog in mn tas)
D: bladerdeeg gevuld met vis, aardappelkroketjes, sla, toetje: banaan uit de oven met beeeeetje ijs en nog minder slagroom.
Daarna wil ik niets meer eten vanavond!
We zijn verhuisssddd....
Lijstje vandaag:
T: karnemelk, bbh kipfilet
L: soep, 2 bbh sandwichspread, karnemelk
T: thee, ws. boterham kipfilet (zit nog in mn tas)
D: bladerdeeg gevuld met vis, aardappelkroketjes, sla, toetje: banaan uit de oven met beeeeetje ijs en nog minder slagroom.
Daarna wil ik niets meer eten vanavond!
woensdag 30 januari 2008 om 17:36
donderdag 31 januari 2008 om 08:08
Haaaaai
Jennie, ik duim mee hoor, laat je snel (goed!) bericht horen!?
Goh, verhuisd, snapte 'm ook eerst niet. Ik heb bepaalde topics bij 'mijn notificaties' staan en dan loop je de pijlers niet door...maar kwartje is inmiddels wel gevallen
Heb niet veel te melden, gaat aardig, maar kan stukken beter. En dat roep ik al een tijdje, zucht..
Ik kom later vandaag nog wel even buurten, baai, baai
Jennie, ik duim mee hoor, laat je snel (goed!) bericht horen!?
Goh, verhuisd, snapte 'm ook eerst niet. Ik heb bepaalde topics bij 'mijn notificaties' staan en dan loop je de pijlers niet door...maar kwartje is inmiddels wel gevallen
Heb niet veel te melden, gaat aardig, maar kan stukken beter. En dat roep ik al een tijdje, zucht..
Ik kom later vandaag nog wel even buurten, baai, baai
Shit happens
donderdag 31 januari 2008 om 19:22
ik heb ook een erg veel zin in de zon...
helaas zit er geen zonvakantie in dit jaar. wil graag eindelijk mijn rijbewijs halen. en dan natuurlijk ook een autotje erbij want wat heb je anders aan je rijbewijs. dus zal voorlopig bij alleen een reisje naar disney blijven.
dan maar hopen op hier een mooie zomer!
helaas zit er geen zonvakantie in dit jaar. wil graag eindelijk mijn rijbewijs halen. en dan natuurlijk ook een autotje erbij want wat heb je anders aan je rijbewijs. dus zal voorlopig bij alleen een reisje naar disney blijven.
dan maar hopen op hier een mooie zomer!