woensdag 31 augustus 2011 om 23:43
Omdat er zoveel leuke nieuwe ava's zijn beginnen Digibeet en ik een uitlaat/verzorg service. Voor als je er even niet bent of gewoon geen zin hebt om voor je avatar te zorgen.
Behalve honden uitlaten en verzorgen borstelen, aaien en voeren we ook katten, cavia's, ratjes, muisjes en vogels. Reptielen kunnen ook bij ons terecht maar omdat ze vrij zeldzaam zijn bekijken we per dier wat we doen. Voor ezels hebben we ook een apart programma.
Planten, bomen en bloemen zijn ook welkom, we praten met ze en geven ze water.
Andere avatars zijn altijd bespreekbaar, laat maar weten als je van deze service gebruik wil maken!
Behalve honden uitlaten en verzorgen borstelen, aaien en voeren we ook katten, cavia's, ratjes, muisjes en vogels. Reptielen kunnen ook bij ons terecht maar omdat ze vrij zeldzaam zijn bekijken we per dier wat we doen. Voor ezels hebben we ook een apart programma.
Planten, bomen en bloemen zijn ook welkom, we praten met ze en geven ze water.
Andere avatars zijn altijd bespreekbaar, laat maar weten als je van deze service gebruik wil maken!
woensdag 31 augustus 2011 om 23:55
quote:xalliesuper schreef op 31 augustus 2011 @ 23:54:
Ik heb natuurlijk al een abonnement op het landhuis.
Als ik maar de beste kamers krijg, het beste eten, de luxe, het comfort, de ruimte, de flamboyante sfeer, lekker op het pluche kan zetelen etc. etc.
Dan zit ik gebakken.Maar jij bent ook nogal overleden hoor.
Als ik maar de beste kamers krijg, het beste eten, de luxe, het comfort, de ruimte, de flamboyante sfeer, lekker op het pluche kan zetelen etc. etc.
Dan zit ik gebakken.Maar jij bent ook nogal overleden hoor.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
woensdag 31 augustus 2011 om 23:55
quote:xalliesuper schreef op 31 augustus 2011 @ 23:54:
Dan zit ik gebakken.ik heb al nieuwe loungebanken voor je besteld (zie een aantal pagina's terug)
Dan zit ik gebakken.ik heb al nieuwe loungebanken voor je besteld (zie een aantal pagina's terug)
woensdag 31 augustus 2011 om 23:57
donderdag 1 september 2011 om 00:01
quote:idalee schreef op 31 augustus 2011 @ 23:57:
Ja hoor, letters kunnen we oppoetsen en als er meerdere aanmeldingen zijn kunnen we er woorden mee maken. Geen aanstootgevende woorden uiteraard, er wordt hier goed voor de ava's gezorgd!
Xallie, jij kan hier echt niet terecht, geen mensen, maar je hebt Geraaaard toch?Sla in mijn geval de letter C maar over dan
Ja hoor, letters kunnen we oppoetsen en als er meerdere aanmeldingen zijn kunnen we er woorden mee maken. Geen aanstootgevende woorden uiteraard, er wordt hier goed voor de ava's gezorgd!
Xallie, jij kan hier echt niet terecht, geen mensen, maar je hebt Geraaaard toch?Sla in mijn geval de letter C maar over dan
donderdag 1 september 2011 om 00:03