Masterchef Australia deel 3
woensdag 27 juli 2011 om 17:36
woensdag 7 september 2011 om 18:46
aan iedereen die weer meebept! Was effe bang dat ik allenig zou blijven deze keer!
Ellie had zich ook moeten aanbieden.. schande!
Ellie had zich ook moeten aanbieden.. schande!
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
woensdag 7 september 2011 om 18:50
Ik vond dat Shannon t goed deed, beter dan Ellie. Als ik daar was had ik er zeker wat van gezegd.
Ik vond t eerst lief begrijpelijk dat Ellie ging huilen bij de kritiek maar nu vind ik het enorm irritant en denk ik bij mijzelf als ze gaat huilen 'o daar gaat ze weer'. Grrr
Fijn dat ik hier mee kan praten hihi, ben single en kan er niet met mijn katten over praten of spuien.
Ik vond t eerst lief begrijpelijk dat Ellie ging huilen bij de kritiek maar nu vind ik het enorm irritant en denk ik bij mijzelf als ze gaat huilen 'o daar gaat ze weer'. Grrr
Fijn dat ik hier mee kan praten hihi, ben single en kan er niet met mijn katten over praten of spuien.
I am Spaaartaaacus.
woensdag 7 september 2011 om 18:55

woensdag 7 september 2011 om 19:00
Ik ben nu voor de dikkere dame (goddomme, waarom kan ik nu geen namen onthouden?), alleen al om de Joodse kippensoep...
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor

woensdag 7 september 2011 om 19:03
Shannon dus.. Ja, die mag wel winnen, vind haar gerechten heel lekker klinken.. En een echte Joodse kippensoep is zó lekker!

woensdag 7 september 2011 om 19:15
Het recept voor Joodse kippensoep, mis hierin alleen de matze-ballen... Yum, yum...
Matzeballen dus
Matzeballen dus

woensdag 7 september 2011 om 19:22
woensdag 7 september 2011 om 19:26
Arme Shannon... Verbrande knoflook, niet opgeloste palmsuiker (zat er teveel in?) en een heule rare kippensoep... Jammer hoor.. Godzijdank heeft Alana het ook verpest...