3000+ Deel 90
zaterdag 10 september 2011 om 12:01
Geschiedenis 3000+ in een notendop
Deel 1 op 14 oktober 2009 geopend door Floor72 (en Bam).
Inmiddels bijna 2 jaar verder.
Het gaat niet meer zo snel als in het begin. Mensen komen, blijven, gaan en keren soms weer terug.
Wat blijft is een gezellig, fijn kletstopic met ruimte voor iedereen. Vaak gezellig, warm, handig, soms hilarisch, dan weer ernstig, ook wel eens met meningsverschillen, maar altijd met respect voor elkaar.
DUS KOM ER GEZELLIG BIJ!
donderdag 15 september 2011 om 19:48
donderdag 15 september 2011 om 21:41
donderdag 15 september 2011 om 21:55
Hé maissies,
Ik kom appel ook ff roepen: AAAAAPPPPPPEEEEELLLL!!!
quote:lunaan schreef op 15 september 2011 @ 21:41:
.......
Moos is penningmeester, en het word opgemaakt als we genoeg geld hebben om 3000 een weekje in de zon te laten logeren op Kretaland
......
Eindelijk een echt beroep
Kom maar op met die acceptgyros (Friez: )
Ik kom appel ook ff roepen: AAAAAPPPPPPEEEEELLLL!!!
quote:lunaan schreef op 15 september 2011 @ 21:41:
.......
Moos is penningmeester, en het word opgemaakt als we genoeg geld hebben om 3000 een weekje in de zon te laten logeren op Kretaland
......
Eindelijk een echt beroep
Kom maar op met die acceptgyros (Friez: )
donderdag 15 september 2011 om 21:56
donderdag 15 september 2011 om 23:24
quote:lunaan schreef op 15 september 2011 @ 21:56:
[...]
Heuj Bietje 2
Ik heb trouwens wel alle twin peaks gezien, was een big hype in ons studentenhuis, we hadden zelfs T-shirts met "I don't give a fuck who killed Laura Palmer"
Nu Luun-uit.
Na het zien van alle afleveringen en de film vind ik de reclameslogan "wie is de BOB"? ook wel erg macaber
Maar om even terug te komen op de T-shirts. In de tijd dat Wynona Rider werd opgepakt wegens shoplifting waren er ook hele grappig T-shirts in de omloop. Helaas ben ik de tekst vergeten.
effe googlen...
[...]
Heuj Bietje 2
Ik heb trouwens wel alle twin peaks gezien, was een big hype in ons studentenhuis, we hadden zelfs T-shirts met "I don't give a fuck who killed Laura Palmer"
Nu Luun-uit.
Na het zien van alle afleveringen en de film vind ik de reclameslogan "wie is de BOB"? ook wel erg macaber
Maar om even terug te komen op de T-shirts. In de tijd dat Wynona Rider werd opgepakt wegens shoplifting waren er ook hele grappig T-shirts in de omloop. Helaas ben ik de tekst vergeten.
effe googlen...