3000+ Deel 90
zaterdag 10 september 2011 om 12:01
Geschiedenis 3000+ in een notendop
Deel 1 op 14 oktober 2009 geopend door Floor72 (en Bam).
Inmiddels bijna 2 jaar verder.
Het gaat niet meer zo snel als in het begin. Mensen komen, blijven, gaan en keren soms weer terug.
Wat blijft is een gezellig, fijn kletstopic met ruimte voor iedereen. Vaak gezellig, warm, handig, soms hilarisch, dan weer ernstig, ook wel eens met meningsverschillen, maar altijd met respect voor elkaar.
DUS KOM ER GEZELLIG BIJ!
vrijdag 16 september 2011 om 18:41
Roos is volgende week weer terug!
Er stond net een vriendin voor de deur met een zelfgemaakte taart! zo lief!!! en lekker
Vanmorgen heb ik echt een prachtcompliment gehad, ik kwam binnen op mijn werk en de stagiar merkte op dat mijn haar anders was waarop mijn collega zich omdraaide en naar mij keek, ze zei: wat ben je mooi! met een dikke glimlach!!! zo heerlijk, zo lief! en zeker van haar!
Ik stamelde "dankjewel" met een rood hoofd en kon alleen maar stom grinniken
Er stond net een vriendin voor de deur met een zelfgemaakte taart! zo lief!!! en lekker
Vanmorgen heb ik echt een prachtcompliment gehad, ik kwam binnen op mijn werk en de stagiar merkte op dat mijn haar anders was waarop mijn collega zich omdraaide en naar mij keek, ze zei: wat ben je mooi! met een dikke glimlach!!! zo heerlijk, zo lief! en zeker van haar!
Ik stamelde "dankjewel" met een rood hoofd en kon alleen maar stom grinniken
vrijdag 16 september 2011 om 21:12
Wat lief Pop, juist dat soort complimentjes koester je..
En ik ben blij dat onze verloren Appel weer de weg naar de boomgaard gevonden heeft
Enne ik ga meeten met vier Boerderinnen, zie je wel dat de "stomme boerderie" nog ergens goed voor is
En nu ga ik ER kijken, heeft een tof iemand getorrent, dus het staat op het internet.
En niemand heeft nog gestort op GYROS 555
tab
tab
enter
Luun-uit.
vrijdag 16 september 2011 om 22:39
Appeltje!!!
Ahum... ik ging voor de grap bieden op vakantieveilingen omdat Bianco het idee had dat hij volgend weekend een weekendje weg wil.....
nu heb ik een weekend stacaravan (!!!) geboekt in Limburg voor 10 euro.... maar we willlen niet in een stacaravan
Iemand interesse om te gaan?? Ik moet zowiezo betalen dus je mag er gratis in (moet je alleen de ter plaatse kosten betalen)...
Ahum... ik ging voor de grap bieden op vakantieveilingen omdat Bianco het idee had dat hij volgend weekend een weekendje weg wil.....
nu heb ik een weekend stacaravan (!!!) geboekt in Limburg voor 10 euro.... maar we willlen niet in een stacaravan
Iemand interesse om te gaan?? Ik moet zowiezo betalen dus je mag er gratis in (moet je alleen de ter plaatse kosten betalen)...
zaterdag 17 september 2011 om 01:10
Haha Bi, dat had ik vorig jaar. Gewoon voor de heb of sport geboden. Afijn, schoonpa en -ma hebben er een leuk weekend van gehad.
Dus Chooc doen als jullie kunnen.
Ja, Roos ging idd twee weken met vakantie. Lekker hoor.
Popp wat een heerlijk compliment.
Luun, getver nog niks op je gyros. Komt ws omdat acceptgyros niet meer bestaan? Ik ga mijn baan nog maar niet opzeggen voor die van penningmeester.
Bankje, is het nu al duidelijk hoe of wat qua werk?
zaterdag 17 september 2011 om 08:50