Kookdip

20-03-2013 17:32 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
Grrrrr ik neem kook-ontslag...

Had vandaag iets vegetarisch in mn hoofd,

een pastaatje. Heb ik eigenlijk geen zin in maar

weet niks anders vega.... heb van alles in huis, iets

met ei kan niet ivm allergie van vriend. (die notabene

kok is maar ja meneer mot zo nodig werken ipv

Voor mij koken )

Iets van wraps of taco kan wel...



Jullie ideeen?
quote:phoebe82 schreef op 20 maart 2013 @ 18:06:

nee Nien, dat is hij niet (hij is tenslotte kok...), maar

aangezien ik het meeste kook heeft hij lekker pech

en anders kookt ie zelf maar En dat doet ie dan niet, iets voor zichzelf maken? Of iets van de afhaal (friet, chinees, pizza)?
Aubergine met pootjes is idd niet zo lekker...

Misschien wat voor een volgende kookdip? dan wel met verse aubergine natuurlijk..

Het is nl supersimpel.
Alle reacties Link kopieren
Patat met een kaassoufle... scheelt ook weer afwas.



Wat nien zegt dus.
Snjókorn falla, á allt og alla
EN: als iedereen zo zou eten als jij, zouden er geen diertjes meer rondlopen. Ik ben me nog steeds aan het verbazen over die halve kalf die je in de pasta gooit

Groei je niet dicht als je zo eet?



ik vind zelf een lekker gekruid omelet lekker trouwens maar minder geslaagd als avondeten..



je kan ook gevulde paprika maken? Met couscous of met rijst?
Alle reacties Link kopieren
ik heb net een broccolisoep gemaakt met aardappel. Staafmixer erin en klaar. Vriend is er gek op, die eet de hele pan leeg. Ik vind 1 kopje wel genoeg.
.
Alle reacties Link kopieren
das idd. Verleidelijk, maar dat doe

ik niet zo snel... Heb watin de oven maar

ben er nog niet uit. Heb bladerdeegflapjes

met groenten en geitenkaas in mekaar geflanst,

moet wat bij maar weet niet wat.. (dat wordt dus

patat )
Alle reacties Link kopieren
waarom moet er wat bij? Ok, een tomaat in plakjes dan?
.
Alle reacties Link kopieren
bladerdeeg én patat?

Groeien jullie dan niet ook dicht?
.
Alle reacties Link kopieren
Was maar een grapje hoor...

Ik denk verder overdag genoeg aan mn

anorexia impala dus nee ik groei niet

dicht.

Nien: nee hij is meestal tevreden over

mijn kookkunsten, ook vega...
Alle reacties Link kopieren
quote:impala schreef op 20 maart 2013 @ 18:52:

bladerdeeg én patat?

Groeien jullie dan niet ook dicht?Ik niet, pas al jaren in dezelfde maat
Alle reacties Link kopieren
quote:phoebe82 schreef op 20 maart 2013 @ 18:49:

das idd. Verleidelijk, maar dat doe

ik niet zo snel... Heb watin de oven maar

ben er nog niet uit. Heb bladerdeegflapjes

met groenten en geitenkaas in mekaar geflanst,

moet wat bij maar weet niet wat.. (dat wordt dus

patat )Bladerdeeg met spinazie en feta is een recept wat ik kreeg van een professor toen ik studeerde Eet het nog regelmatig.
Alle reacties Link kopieren
"Ik niet, pas al jaren in dezelfde maat"



lucky you !

(of heb je al jaren maat 56 ? )
.
Alle reacties Link kopieren
quote:elninjoo schreef op woensdag 20 maart 2013 17:47 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="phoebe82 in "Kookdip"" class="messagelink">phoebe82 schreef op 20 maart 2013 @ 17:46</a>:</b>

Vega pasta karig?? Met groenten en kaas

vind ik het niet karig....



Maar goed ik heb wat ideetjes, thanks!</div></blockquote>Daar moet voor mij toch minstens 500 gram kalfsgehakt door de saus (voor 2 personen) Ben jij stiekem mijn man die vindt een kaasschnitzel ook al jeukverwekkend-vegetarisch
Alle reacties Link kopieren
quote:impala schreef op 20 maart 2013 @ 19:04:

"Ik niet, pas al jaren in dezelfde maat"



lucky you !

(of heb je al jaren maat 56 ? )

Haha, daar had ik niet aan gedacht

Nee, gewoon 38.
Ik eet ook wel 'ns -niet bewust- vega hoor. Een bladerdeegflapje met kaas en blokjes diepvries spinazie bijv vind ik heerlijk (beetje chilipeper er over voor de bite)
quote:phoebe82 schreef op 20 maart 2013 @ 18:49:

das idd. Verleidelijk, maar dat doe

ik niet zo snel... Heb watin de oven maar

ben er nog niet uit. Heb bladerdeegflapjes

met groenten en geitenkaas in mekaar geflanst,

moet wat bij maar weet niet wat.. (dat wordt dus

patat )oh haha, je hebt zelf al zoiets gemaakt, maar eh er nog iets bij? Als je 2 van die dingen eet zit je toch wel vol? Ik eet daar in elk geval nooit iets bij.
Alle reacties Link kopieren
Zijn die kuikens toevallig in de Bonus bij AH of zijn ze de nieuwe mini's?
Alle reacties Link kopieren
haha het is zelf elninjoo teveel. Dat wil wat zeggen
.
Alle reacties Link kopieren
Ik zeg dat wordt dan pannenkoeken.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al jaren maatje 36/38 dus dat zit wel

goed .

Owww jammie, spinazie/feta is ook lekker.

Vriend was vroeger thuis en had nog wat vis mee,

Rare combi met die groenteflapjes maar het was

best lekker! (is niet helemaal vega, maar goed...)

Ik vond het een beetje een vervelende reactie van dat

dichtgroeien, vandaar mijn enigszinds sarcastische reactie,

snorry...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven