Restaurant plus..?

04-02-2014 13:29 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar restaurants in (en waarom niet, rond) Nederland, waar je meer krijgt dan een (paar) bord (en) eten, maar ook nog eens een belevenis of een ervaring. Ik ben Amsterdamse en ken dus al Pasta e Basta, waar je zingende obers en serveersters hebt, ik ken enkele van de diverse Aziatische restaurants waar je een kok aan je tafel hebt die voor je kookt of bakt of grillt en ook nog heel kunstig z’n messen de lucht ingooit enzo, ik ken Het Paleis van de Weemoed waar je dinnershows hebt, uiteraard de versie van die chefkok.. Palazzo, hoewel ik daar nog niet gegeten heb (Is dat wat?). Je hebt in Amsterdam ook zo’n eet-in-het-donker restaurant,een vriendin van mij is daar geweest en vond het superromantisch, mij lijkt dat niet zo.



Anyway, je snapt wat ik bedoel. Hapje eten en net even iets meer. restaurant met entertainment. Waar kan dat nog meer in Nederland? En hoe is het eten daar?
Waarom lijkt dat eten in het donker je niks? Ik vond het ontzettend gaaf. Echt een anders dan anders belevenis.
Alle reacties Link kopieren
Inspiration point,eten met een dinershow. Zit in Valkenswaard. Eten was erg goed en entertainment ook.



Het Tunneke in Schijndel en nog meer locaties,ook eten met een dinershow. Vergelijkbaar als inspiration point maar iets minder leuk.



Bij de Beekse bergen zit ook zoiets,een partycentrum met verschillende thema's maar of je daar gewoon kunt gaan eten of dat dat alleen voor groepen is weet ik niet. Wij hadden een casino avonds.



De Oerse bokkenrijders maar daar weet ik verder niet zoveel van,bestaat ook pas.



Je zal ook wel op diverse rondvaartboten door het land kunnen eten,dus een dinercruise oid.
Alle reacties Link kopieren
Het tunneke is Schijndel is er niet meer Dolfje. De recessie heeft ze helaas de das om gedaan.
quote:diepbeekje schreef op 04 februari 2014 @ 13:52:

Het tunneke is Schijndel is er niet meer Dolfje. De recessie heeft ze helaas de das om gedaan.Is dat zo? Website bestaat gewoon en de agenda is goed gevuld... Kennissen zijn onlangs nog geweest (zij liever dan ik trouwens).
Alle reacties Link kopieren
In Amsterdam sowieso, volgens een kennis ook in Den Bosch, rondvaartdiner: meergangendiner terwijl je door de grachten vaart. Het is voor mij echt jaaaaaaaaren geleden, maar ik vond de combi geweldig!



En als je van de Braziliaanse Carnaval houden: in Scheveningen is een restaurant waar het vlees aan spiesen aan tafel gesneden wordt en elk uur een dansshow.
Adem in, adem uit
Alle reacties Link kopieren
Vroeger was bij het casino in amsterdam een theater show met eten. Kan het zo snel niet vinden maar misschien doen ze dat nog?
Alle reacties Link kopieren
Tobacco en BoomChicago in Amsterdam

en de Moulin Rouge uiteraard



Het eten valt vaak nogal tegen in dat soort tenten vind ik.
Alle reacties Link kopieren
http://www.dinnershow.nl/ ... OXht7PEsrwCFSYTwwodOQgAdA
De beleving in Utrecht.
O... Het heet nu LIVE

http://www.liveutrecht.com/?pm=1
Alle reacties Link kopieren
In Delft heb je Stadsherberg de Mol. Daar eet je in middeleeuwse sfeer, met vermaak.



Stadsherberg De Mol
Beth_Waiter weet het altijd beter! :-P
Alle reacties Link kopieren
Bij Droste's in Tubbergen heb je rond de kerst dickensavonden waarin carols worden gezongen. Wel op tijd reserveren.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Alle reacties Link kopieren
Heej leuk, thanks voor jullie reacties!



Eten in t donker... geen idee.misschien baseer ik dat ook nergens op...toch gaan proberen dus?



Ik heb ooit voor een van de rondvaartbootbedrijven gewerkt en kreeg korting, heb dus op een Valentijns- en pizza-cruise wel eens gegeten. Ook leuk inderdaad! Boom Chicago was ik vergeten, erg leuk, ja! Tobacco ken ik niet.



De rest ga ik even checken, zo op het eerste gezicht lijkt dat Middeleeuwse gebeuren mij echt helemaal mijn ding!



Maarre.. de Moulin Rouge???? Bedoel je dat theater gebeuren in Parijs? In NL vind ik nl alleen een Amsterdamse sexclub die zo heet..
Alle reacties Link kopieren
Nomads in Amsterdam is ook leuk! Arabisch eten, schoenen uit en op de loungebanken chillen terwijl er buikdanseressen voorbij komen.. En als je wil kan je ook nog een massage nemen..

Oja en heerlijke cocktails
Alle reacties Link kopieren
Nog nooit gedaan, maar je hebt dit: http://www.theaterophetwater.nl/



Voor Schellings heb ik ooit nog opgetreden: http://www.hal4.nl/dinnershows/cabaretdiners/



Toen ik het deed was het natuurlijk beter. :-)



Bij dit soort dingen is het eten meestal nogal slecht.

Ik zou liever iets lekkers eten en daarna naar een voorstelling gaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven