Restaurant plus..?
dinsdag 4 februari 2014 om 13:29
Ik ben op zoek naar restaurants in (en waarom niet, rond) Nederland, waar je meer krijgt dan een (paar) bord (en) eten, maar ook nog eens een belevenis of een ervaring. Ik ben Amsterdamse en ken dus al Pasta e Basta, waar je zingende obers en serveersters hebt, ik ken enkele van de diverse Aziatische restaurants waar je een kok aan je tafel hebt die voor je kookt of bakt of grillt en ook nog heel kunstig z’n messen de lucht ingooit enzo, ik ken Het Paleis van de Weemoed waar je dinnershows hebt, uiteraard de versie van die chefkok.. Palazzo, hoewel ik daar nog niet gegeten heb (Is dat wat?). Je hebt in Amsterdam ook zo’n eet-in-het-donker restaurant,een vriendin van mij is daar geweest en vond het superromantisch, mij lijkt dat niet zo.
Anyway, je snapt wat ik bedoel. Hapje eten en net even iets meer. restaurant met entertainment. Waar kan dat nog meer in Nederland? En hoe is het eten daar?
Anyway, je snapt wat ik bedoel. Hapje eten en net even iets meer. restaurant met entertainment. Waar kan dat nog meer in Nederland? En hoe is het eten daar?
dinsdag 4 februari 2014 om 13:50
Inspiration point,eten met een dinershow. Zit in Valkenswaard. Eten was erg goed en entertainment ook.
Het Tunneke in Schijndel en nog meer locaties,ook eten met een dinershow. Vergelijkbaar als inspiration point maar iets minder leuk.
Bij de Beekse bergen zit ook zoiets,een partycentrum met verschillende thema's maar of je daar gewoon kunt gaan eten of dat dat alleen voor groepen is weet ik niet. Wij hadden een casino avonds.
De Oerse bokkenrijders maar daar weet ik verder niet zoveel van,bestaat ook pas.
Je zal ook wel op diverse rondvaartboten door het land kunnen eten,dus een dinercruise oid.
Het Tunneke in Schijndel en nog meer locaties,ook eten met een dinershow. Vergelijkbaar als inspiration point maar iets minder leuk.
Bij de Beekse bergen zit ook zoiets,een partycentrum met verschillende thema's maar of je daar gewoon kunt gaan eten of dat dat alleen voor groepen is weet ik niet. Wij hadden een casino avonds.
De Oerse bokkenrijders maar daar weet ik verder niet zoveel van,bestaat ook pas.
Je zal ook wel op diverse rondvaartboten door het land kunnen eten,dus een dinercruise oid.
dinsdag 4 februari 2014 om 13:59
dinsdag 4 februari 2014 om 14:01
In Amsterdam sowieso, volgens een kennis ook in Den Bosch, rondvaartdiner: meergangendiner terwijl je door de grachten vaart. Het is voor mij echt jaaaaaaaaren geleden, maar ik vond de combi geweldig!
En als je van de Braziliaanse Carnaval houden: in Scheveningen is een restaurant waar het vlees aan spiesen aan tafel gesneden wordt en elk uur een dansshow.
En als je van de Braziliaanse Carnaval houden: in Scheveningen is een restaurant waar het vlees aan spiesen aan tafel gesneden wordt en elk uur een dansshow.
Adem in, adem uit
dinsdag 4 februari 2014 om 14:04
http://www.dinnershow.nl/ ... OXht7PEsrwCFSYTwwodOQgAdA
dinsdag 4 februari 2014 om 15:00
Heej leuk, thanks voor jullie reacties!
Eten in t donker... geen idee.misschien baseer ik dat ook nergens op...toch gaan proberen dus?
Ik heb ooit voor een van de rondvaartbootbedrijven gewerkt en kreeg korting, heb dus op een Valentijns- en pizza-cruise wel eens gegeten. Ook leuk inderdaad! Boom Chicago was ik vergeten, erg leuk, ja! Tobacco ken ik niet.
De rest ga ik even checken, zo op het eerste gezicht lijkt dat Middeleeuwse gebeuren mij echt helemaal mijn ding!
Maarre.. de Moulin Rouge???? Bedoel je dat theater gebeuren in Parijs? In NL vind ik nl alleen een Amsterdamse sexclub die zo heet..
Eten in t donker... geen idee.misschien baseer ik dat ook nergens op...toch gaan proberen dus?
Ik heb ooit voor een van de rondvaartbootbedrijven gewerkt en kreeg korting, heb dus op een Valentijns- en pizza-cruise wel eens gegeten. Ook leuk inderdaad! Boom Chicago was ik vergeten, erg leuk, ja! Tobacco ken ik niet.
De rest ga ik even checken, zo op het eerste gezicht lijkt dat Middeleeuwse gebeuren mij echt helemaal mijn ding!
Maarre.. de Moulin Rouge???? Bedoel je dat theater gebeuren in Parijs? In NL vind ik nl alleen een Amsterdamse sexclub die zo heet..
dinsdag 4 februari 2014 om 16:06
Nog nooit gedaan, maar je hebt dit: http://www.theaterophetwater.nl/
Voor Schellings heb ik ooit nog opgetreden: http://www.hal4.nl/dinnershows/cabaretdiners/
Toen ik het deed was het natuurlijk beter.
Bij dit soort dingen is het eten meestal nogal slecht.
Ik zou liever iets lekkers eten en daarna naar een voorstelling gaan.
Voor Schellings heb ik ooit nog opgetreden: http://www.hal4.nl/dinnershows/cabaretdiners/
Toen ik het deed was het natuurlijk beter.
Bij dit soort dingen is het eten meestal nogal slecht.
Ik zou liever iets lekkers eten en daarna naar een voorstelling gaan.