[...]forum

26-12-2014 23:46 187 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat een [...]forum is dit. Ik kan niet eens mijn eigen berichten doorsturen. Zit ik me eigen uit de naad te typen...krijg ik steeds een bericht dat er een fout is.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 27-12-2014 00:18
Reden: Ongepaste opmerking verwijderd
% gewijzigd
quote:Raldy schreef op 27 december 2014 @ 01:14:

[...]

Marjo, het was echt niet mijn bedoeling om het woord kanker te gebruiken. M'n vader is daar aan overleden en vanuit m'n werk ken ik nog meer mensen die er aan zijn overleden. Ik wilde het woord KLOTEN gebruiken omdat ik zo maar van een forum werd geschrapt zonder uitleg van reden. Dat vind ik niet netjes en zal daar zeker om uitleg gaan vragen. Bedankt voor je duidelijke vraag.Overigens had ik wel willen antwoorden, maar door de vele reacties is me dat ontgaan. Sorry
Naja, een grote K met vijf sterretjes erachter geeft natuurlijk wel een bepaalde suggestie. Dat wij je nou zo mooi een paar uitweggetjes aan de hand hebben gedaan doet daar niets aan af.
quote:Raldy schreef op 26 december 2014 @ 23:55:

[...]

Huh...kloten????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
enn wijzigde dit bericht op 27-12-2014 01:18
Reden: Oh ja en Raldy.... Ik wilde nog even zeshonderd vraagtekens plakken.
% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
*gaap*
quote:gladoortje74 schreef op 27 december 2014 @ 01:11:

Whahaha, bedankt, ik lig dubbel. Sorry als dat onaardig is maar volgens mij doe je het er gewoon om.Wie doet wat en waarom?
quote:Raldy schreef op 27 december 2014 @ 00:05:

[...]

..

Sorry, heb ff geen tijd om het modtopic te lezen. Ben nu druk bezig om iedereen te antwoorden.Alleen even de huisregels lezen voldoet ook al hoor .
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Laten we het er maar op houden dat topictitels verzinnen niet je sterkste kant is
quote:Enn schreef op 27 december 2014 @ 01:17:

[...]

Volgens mij kan je beter gaan slapen
Ik denk dat Raldy Confronterend bedoelde maar niet goed wist dat je dat met een C schrijft en niet met een K en dat je er meerdere sterretjes achter moet zetten.
quote:Lady-Voldemort schreef op 27 december 2014 @ 01:21:

Laten we het er maar op houden dat topictitels verzinnen niet je sterkste kant is Juist. Dat denk ik ook. Kijk voortaan wel beter uit.
quote:Keausje schreef op 27 december 2014 @ 01:23:

Ik denk dat Raldy Confronterend bedoelde maar niet goed wist dat je dat met een C schrijft en niet met een K en dat je er meerdere sterretjes achter moet zetten.Ben jij de lolligste thuis?
Drank maakt meer kapot dan je lief is
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
quote:Alixane schreef op 27 december 2014 @ 08:46:

Drank maakt meer kapot dan je lief is Juist, daar heb je helemaal gelijk in. Ik was blij dat ik gisteren géén druppel alcohol had genomen. Ik krijg de indruk dat anderen dat wel hadden gedaan.
quote:Raldy schreef op 27 december 2014 @ 12:56:

[...]

Juist, daar heb je helemaal gelijk in. Ik was blij dat ik gisteren géén druppel alcohol had genomen. Ik krijg de indruk dat anderen dat wel hadden gedaan.Tja, ik vond jou echt niet helder over komen hoor. Die "anderen" hebben niet dit topic geopend.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Had je maar gezopen. Had je tenminste een excuus.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
quote:Raldy schreef op 27 december 2014 @ 01:26:

[...]

Ben jij de lolligste thuis?Nee, net zoals jij. Hebben we toch nog wat gemeen.
quote:saaaaar81 schreef op 27 december 2014 @ 13:46:

Had je maar gezopen. Had je tenminste een excuus.Waar moet ik een excuus voor hebben?
quote:Keausje schreef op 27 december 2014 @ 13:46:

[...]

Nee, net zoals jij. Hebben we toch nog wat gemeen.Kijk es aan. Toch iemand die verder kijkt. Thanx.
anoniem_50728 wijzigde dit bericht op 27-12-2014 13:55
Reden: typefoutje
% gewijzigd
quote:prik schreef op 27 december 2014 @ 13:54:

Ook leuk
Nergens voor jongen... nergens voor....

"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Serieus, wat wil je nou eigenlijk met dit topic bereiken?

Behalve dat niemand je meer serieus neemt.

Dat oeverloos terugkoppen van iedere post gaat echt nergens over.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:saaaaar81 schreef op 27 december 2014 @ 13:56:

Nergens voor jongen... nergens voor....

Okay dan
quote:Raldy schreef op 27 december 2014 @ 01:24:

[...]

Juist. Dat denk ik ook. Kijk voortaan wel beter uit.

Vandaar dat je dit topic op het `prikbord zien` hebt geplaatst?

Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 27 december 2014 @ 14:02:

[...]

Vandaar dat je dit topic op het `prikbord zien` hebt geplaatst?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven