[...]forum

26-12-2014 23:46 187 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat een [...]forum is dit. Ik kan niet eens mijn eigen berichten doorsturen. Zit ik me eigen uit de naad te typen...krijg ik steeds een bericht dat er een fout is.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 27-12-2014 00:18
Reden: Ongepaste opmerking verwijderd
% gewijzigd
quote:Raldy schreef op 27 december 2014 @ 16:14:

[...]

Dan heb je het niet goed gelezen. Ik kwam niet scheldend binnenvallen. En ik ben ook niet iemand die tierend een winkel binnen stap en dan verwacht dat ik met heel veel begrip en open armen ontvangen word.

Als je dan toch wil reageren kom dan met iets zinnigs.Kom nou toch. Je topictitel liet weinig te raden over hoor, al gebruikte je dan sterretjes en ging je later heel dankbaar in op mijn 'kloten'-suggestie. Maakt mij trouwens verder niet zo veel uit hoor, al vind ik het niet zo stijlvol, iedereen heeft wel eens een uitglijer. Maar kap er dan mee de vermoorde onschuld uit te hangen en ga gewoon weer forummen, dan is iedereen het zo weer vergeten. Je houdt de 'affaire' nu zelf in stand door overal op in te gaan en net te doen of je van de prins geen kwaad weet.
quote:Lady-Voldemort schreef op 27 december 2014 @ 16:21:

[...]

Kom nou toch. Je topictitel liet weinig te raden over hoor, al gebruikte je dan sterretjes en ging je later heel dankbaar in op mijn 'kloten'-suggestie. Maakt mij trouwens verder niet zo veel uit hoor, al vind ik het niet zo stijlvol, iedereen heeft wel eens een uitglijer. Maar kap er dan mee de vermoorde onschuld uit te hangen en ga gewoon weer forummen, dan is iedereen het zo weer vergeten. Je houdt de 'affaire' nu zelf in stand door overal op in te gaan en net te doen of je van de prins geen kwaad weet.+1
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:Lady-Voldemort schreef op 27 december 2014 @ 16:21:

[...]

Kom nou toch. Je topictitel liet weinig te raden over hoor, al gebruikte je dan sterretjes en ging je later heel dankbaar in op mijn 'kloten'-suggestie. Maakt mij trouwens verder niet zo veel uit hoor, al vind ik het niet zo stijlvol, iedereen heeft wel eens een uitglijer. Maar kap er dan mee de vermoorde onschuld uit te hangen en ga gewoon weer forummen, dan is iedereen het zo weer vergeten. Je houdt de 'affaire' nu zelf in stand door overal op in te gaan en net te doen of je van de prins geen kwaad weet.Het maakt je wel veel uit, anders reageer je toch niet. En de vermoorde onschuld is de vermeende onschuld. Dan heb je het nog over stijlvol? Heb je gelezen wat ik allemaal naar me toe kreeg. Vond je dat wel stijlvol? Die affaire houd ik zelf in stand door gewoon te antwoorden. Wat moet ik anders? Géén antwoord geven zou niet stijlvol zijn.
Geen idee wat er aan de hand is, maar rustig aan gewoon. Heel wat mensen hier zijn een beetje apart en aanvallend, dus trek het je niet zo persoonlijk aan.
Vermoeiend dit.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
quote:rdvv schreef op 27 december 2014 @ 16:56:

Geen idee wat er aan de hand is, maar rustig aan gewoon. Heel wat mensen hier zijn een beetje apart en aanvallend, dus trek het je niet zo persoonlijk aan.Ik probeer er ook achter te komen wat er aan de hand is en probeer het ook rustig aan te doen. Dat mensen wat aanvallend zijn heb ik onderhand al gemerkt.
quote:Alixane schreef op 27 december 2014 @ 16:58:

Vermoeiend dit.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Alixane schreef op 27 december 2014 @ 16:58:

Vermoeiend dit.Da's waar. Ik word er ook moe van.
quote:Enn schreef op 27 december 2014 @ 17:03:

[...]

Zit je zonder woorden?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Raldy schreef op 27 december 2014 @ 17:02:

[...]

Ik probeer er ook achter te komen wat er aan de hand is en probeer het ook rustig aan te doen. Dat mensen wat aanvallend zijn heb ik onderhand al gemerkt.Ach ja. Gewoon negeren, je hebt er niets aan. Het is zaterdagavond, doe iets leuks.
Zit ik ook net aan te denken. Als ik niet zo netjes was om steeds beleefd te antwoorden was ik er al mee gestopt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven