Lijf & Lijn alle pijlers

Het is weer zo ver; kilo's kwijt wie doet er mee?

31-12-2007 09:37 1822 berichten
Januari staat voor de deur, het ideale moment om maar weer eens een poging te doen af te vallen.

Deze dagen eet ik alles wat ik wil om vanaf morgen de rem er op te zetten. Samen is dat makkelijker dan alleen!

Dus wie doet er mee en wil het jaar ook gezond beginnen.

Ik start trouwens met de sonja bakker methode zoals zo velen..
Alle reacties Link kopieren
aine, ben zelf ook heel goed in visualiseren dus zou me dat ook gelijk voor kunnen stelllen

ga ervanuit dat vriendje hetzelfde postuur heeft ongeveer als ik, dan snap je vast dat stoeien nooit niet lomp kan gaan

pluisje, gefeliciteerd met je baan joh!! snap dat je het lastig vind om je baan op te zeggen; ik heb dat ook 1 keer gedaan maar vond het ook vreselijk. had het gevoel om de hele boel in de steek te laten, hoewel iedereen begreep dat daar wegging. als je nog een specifieke motivatie hebt (die had ik wel) dan zou je die er nog bij kunnen zetten of zeggen tegen je manager, maar is niet nodig als je die liever voor je houdt!

boompje, goed hoor dat je je hebt beheerst gisteravond! denk dat wij straks ook nog wel even naar buiten gaan of anders morgen (staan ook nog diverse schoonmaaktaken op het programma )
Ha allemaal! Wat een lekker weer hè !

Haha Nespresso, nu maak je het nog leuker om te visualiseren ! Nog naar buiten geweest of je met de schoonmaakklussen beziggehouden?

In plaats van de sportschool (vond het zonde om binnen te zitten) ben ik op de fiets gaan zitten op jacht naar een (tweedehands) koelkast. Met een paar collega's lijkt het ons handig om een koelkast neer te zetten. Vandaag een kleine 2 uur getrapt in totaal langs winkels waar ze goederen met krasjes of tweedehands verkopen. Helaas (nog) niks gevonden, maar wel heerlijk buiten geweest.

Nu even iets te eten maken, tot later!
Hallo!

Gefeliciteerd Pluisje, goed van je zeg!!!!

Baan opzeggen is inderdaad lastig, maar als ze je liever niet kwijt zouden willen is dat natuurlijk ook juist een groot compliment! Ik kan me voorstellen dat het wel voelt als in de steek laten van je collega's.

Hier gaat het wel prima, ik heb Vitalinea chocolademouse met 1,5% vet ontdekt:mmmmmmmmmm lekker! Echt een aanrader (hij is alleen niet in alle supermarkten)
Oeh..dat klinkt lekker Iemoni, ik ga daar van de week ook naar op zoek, ben dol op chocolademousse!

Gefeliciteerd pluisje met je nieuwe baan!

Vandaag weer zo'n mooie dag, vind dat ik er wel even op uit moet trekken. Ik heb gister een nieuw fototoestel gekregen, dus misschien neem ik die mee met wandelen om wat suffe natuurkiekjes te schieten.

Hoe dan ook: fijne dag allemaal!

(o shit het is wegen vandaag, ff kijken....

tussen 77 en 78, heb nog zo'n ouwe met streepjes, zet maar 77,5)
Mmmm, chocolademousse ! Mona heeft ook een light-versie, maar ik heb 'm nog niet geproefd. Ik ben op het moment van de Optimel, de yoghurt met bosvruchten en de karamelvla vind ik erg lekker. De kwark smaakt ook goed, maar die hebben ze niet in 'mijn' supermarkt.

Lekker Boompje dat er wat af is! En leuk dat je een fototoestel hebt gekregen! Speciale gebeurtenis of gewoon lekker (jezelf) verwend? Veel plezier vandaag !

Mijn gewicht was vanmorgen 57,9, een kilo eraf deze week .

Ik ga even met de tabel aan de slag, tot later!
Hier de tabel van deze week. Even de pagina vernieuwen met F5 of de twee groene pijltjes naar de adresbalk. Door met de linker muisknop op de tabel te klikken, wordt hij groter en beter leesbaar.

En we gaan gewoon door, zet 'm op allemaal !

anoniem_42552 wijzigde dit bericht op 11-02-2008 18:21
Reden: Stabilo toegevoegd
% gewijzigd
64.4kg vandaag. dus 0.6 eraf deze week

(gisteren was het zelfs 64.2!)

Jij hebt het ook goed gedaan Aine!
Lekker Lemoni, we gaan de goede kant op !

En je staat in de tabel met dit leuke resultaat.
Was ik toch bijna vergeten dat het weegdag was. Snel maar even gewogen en het resultaat: 96,0, dus toch 1 ons kwijt, beter iets dan niets, maar had ook niet verwacht dat er veel af was, na mijn snaaibui van donderdag.

Ik zie tot nu toe bij de andere ook weer goede resultaten, helemaal top. Ga zo door!!
Aine, wat ben je toch snel met verwerken!

Pluisje: iets eraf is beter dan niets en nog beter dan iets erbij!
Even snel, 78.4.

Later meer!
Niet zo enthousiast, maar 0,3 eraf, weeg nu 58,5. Maar net wat je zegt Lemoni: beter iets dan niets!

Deze week maar weer intensief sporten dan moet het goedkomen.
Tot nu toe is iedereen afgevallen ! Hopelijk is dat bij de anderen ook het geval.

Hebben jullie ook een lekker weekend achter de rug, behalve dan dat het te kort is? Helemaal fijn dat de zon zich weer eens laat zien. Ben ik erg gevoelig voor geloof ik, haha. Vanmiddag naar de sauna geweest, was heerlijk. Me ook nog kunnen beheersen terwijl naast me luxe broodjes en taart werd genuttigd; yoghurt met vers fruit is tenslotte ook lekker .

Fijne avond!
Hallo dames.

Ik wil even meedelen dat ik niet meer meedoe op dit forum. Niet omdat ik het niet leuk en stimulerend vind,maar omdat ik maar weinig tijd heb om steeds alles te lezen en dan te reageren. Ik wens jullie heel veel succes verder en hoop allemaal dat jullie allemaal jullie streefdoel behalen. Ik zal af en toe eens meelezen.

Groetjes Roosh
Roosh, jammer! Ik hoop dat jij ook je streefdoel gaat halen, succes!

Aine, inderdaad heerlijk dat weer. Ik heb ook lekker van het zonnetje genoten vandaag. Weekend is veel te kort, dat klopt. Maar je doet er niks aan he?
Goedemorgen allemaal!

Jij ook succes Roosh en misschien horen we nog eens van je hoe het is gegaan!

Het weekend zit er nu echt op.... Maar het mooie weer zet nog even door, lekker. En ik merk dat het alweer vroeger licht wordt en later donker, ook erg fijn!

Mijn weekend is eettechnisch erg goed verlopen. Dit in tegenstelling tot vele andere weekenden, hahaha. De weegschaal was vanmorgen erg aardig, maar dat kan ook aan de sauna liggen, dan raak je toch wat vocht kwijt. Nou ja, nog een hele week voordat we weer officieel de weegschaal op gaan . Hoop dat het bij jullie ook goed is gegaan?!

Succes iedereen en tot later!
Hallo

Heb me gisteren niet gewogen, want hadden het erg druk. Zaterdag feestje gehad (dus geen goed eetdag), maar gisteren wel netjes gegeten. Ga ik vandaag mee door. Kwam er gisteren gelukkig wel achter dat ik mijn skibroek gewoon goed pas, dus daar hoef ik me niet druk over te maken.

Maar ga nu wel echt proberen om een 6 vooraan te gaan zien!!!

Ben helaas wel net ongesteld geworden en dan ben ik even wat zwaarder en krijg zo'n zin in snoepen, help.....

succes allemaal en tot snel!
Hey iedereen!

Mijn gewicht was 59.8!!

Ik slaap in het weekend vaak bij vriendje hij heeft zelf geen weegschaal, dus kan ik me niet zo makkelijk wegen. Dus daarom pas vandaag mijn gewicht.

Ook heb ik niet zo veel tijd om te reageren in het weekend... sorry daarvoor

Nouja, ik ga nu hard aan de studie... vanavond reageer ik wel uitgebreider!
Mooi Stabilo dat je weer onder de 60 kg zit ! En geen probleem hoor wat mij betreft als je op maandag je gewicht doorgeeft. Je staat in de tabel.

Hier ging het tot nu toe goed vandaag. Bijna de hele dag met iemand anders achter de pc gezeten, dan ga je in ieder geval niet snaaien . Nu wel een beetje gaar moet ik bekennen. Maar goed, een vrije avond voor de boeg!

Hopelijk zijn jullie de week ook goed begonnen!

Tnx Aine, dat je dat niet zo erg vindt!

Maar waar is iedereen??? Maar 1 iemand gereageerd na mij sinds vanmorgen? Dat is niet zoveel...

Maarjah, vandaag weer een net dagje gehad, net terug van de sportschool. Heb nu wel trek, dus ga zo lekker in bed liggen en op tijd slapen.

Hoop echt dat ik niet ga snoepen (heb ook niets in huis, maar dan verzin ik wel wat)....

Tot morgen! Hopelijk zijn er dan meer reacties!
Hé Stabilo, goed gedaan hoor!!! Ik reageer nog snel even. Ben ook net terug van de sportschool. Morgenavond weer. Ik heb ook enorme trek dus kruip nu ook mijn bed in, welterusten!
Ik ben der ook nog hoor stabilo, speciaal voor jou reageer ik nog even :P

Ik check volgens mij zon 5 keer per dag jullie reacties, ik wil natuurlijk niet achterlopen :P Heb zelf alleen niet altijd iets te melden, maar daarom ben ik er wel :P

En net als wat jij zegt stabilo, ik weeg mij ook niet op zondag, ik geef het op de vrijdag of zaterdag door. Zondag is niet echt de ideale dag voor mij om op de weegschaal te gaan staan :P

Wat mij de laatste paar dagen eigenlijk opvalt he, ik heb veel minder snel honger als een maand geleden. Maar dan bedoel ik ook de echte honger hoor. Trek heb ik nog steeds wel natuurlijk, maar het is niet meer mijn maag die om eten schreewt, tenminste niet meer zoveel of zo snel...

Ow en moniek, nu jij het over die skibroek hebt, ik pas weer in een broek die een jaar lang in de kast heeft gelegen omdat ik hem echt niet meer aan kon krijgen. Oke buik en andere vetjes hangen er nog wel overheen, maar ik pas hem tenminste weer en hij zit lekker :D Nu dat buikje en de andere vetjes die erover heen hangen nog weg werken :P

Oww en staan jullie allemaal elke dag op de weegschaal??? Ik weet zelf wel hoe verslavend dat is hoor vroeg het me alleen even af.

Succes morgen met gezond en niet te veel, en ook dan lees ik stiekem (zonder dat jullie het weten) weer mee :P
Sayenne en Kloontje! Wat lief dat jullie nog even hebben gereageerd voor mij :D. Anders zat ik nu tegen mijn eigen reactie van gisteravond aan te kijken!

Ben gelukkig wel zonder snoepen naar bed gegaan, is dat jou ook gelukt Sayenne?

En Kloontje, ik sta ook elke dag op de weegschaal, ik weet dat het niet goed is, maar ik kan het niet laten, pfff

Goed trouwens van je skibroek! En het voelt zeker ook goed dat je niet zo snel meer echte honger hebt? Heb ik ook wel hoor, eet nu minder dan voorheen.

Succes vandaag en ik kom nog wel buurten!
Goedemorgen allemaal! Hier ook weer een berichtje van mij. Ik mis nog wel een paar die-hards zoals Nespresso, Lemoni, Moniek, Janneke en Irene, maar die komen vast ook nog wel langs binnenkort. En Sweety en Elsie, hoop dat jullie ook snel weer wat beter in jullie vel zitten !

Goed dat het lekker gaat met de kleding! En ook weer aan het sporten geweest Sayenne en Stabilo, top hoor. Ik heb gisteravond wat lekkers genomen, maar deze keer wel met mate. Dus ben wel trots op mezelf. Meestal is het alles (en dan bedoel ik dus heeeeeel veel) of niks, maar het moet natuurlijk ook kunnen om zo af en toe iets te nemen. Gisteravond dus gelukt .

Ik sta inderdaad iedere dag op de weegschaal Kloontje. Ik heb een week zonder gedaan en dat was geen succes, dus ik weeg me 's ochtends na het douchen. Werkt voor mij goed.

Veel succes vandaag en gewoon reageren hoor iedereen, wel zo gezellig, haha. Hoe meer afvalzielen, hoe meer afvalvreugd .

Tot later!
Hallo

Aine; ik was er nog wel. Blijf alleen een beetje hangen op hetzelfde gewicht en dan heb ik ook wat minder zin om te schrijven. Lees wel mee hoor.

Gisteren goede dag gehad en ga er nu echt nog even voor. Nog 9 dagen en dan gaan we weg en dan sport ik zoveel overdag dat ik ook heerlijk kan eten zonder aan te komen, fijn!

Ik weeg me minimaal 1x per dag, kan het niet laten.

Kloontje; en minder honger en in een broek passen! Dat gaat de goede kant op.

Het is nu weer lekker weer, dus weer op de fiets met de kinderen naar school en lange wandelingen met de hond. Dat scheelt echt wel en dan voel ik me ook weer veel beter.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven