Entertainment alle pijlers

Nieuwe afleveringen Wie is de Chef

01-03-2010 09:16 917 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nieuwe afleveringen Wie is de Chef.

De gerechten worden bereid, de chefs worden ontmaskerd en de nieuwe afleveringen staan er weer aan te komen...

Gaan jullie het ook weer volgen? Net als OverdeKook die ook maandag weer begint.

Ik ben benieuwd of je dit seizoen weer zelf moet raden wie de chef is of dat het bij de kijker al bekent is.

Ik hoop dat jullie gezellig komen meekletsen over het programma. En heel belangrijk: GEEN spoilers plaatsen! ( zie huisregels).

Ga jij het nog volgen?

Totaal aantal stemmen: 48

Ja (56%)
Nee (6%)
Weet het nog niet (2%)
Ik heb het nu wel weer gezien (2%)
Ik ga zelf meedoen (2%)
Het programma is nu wel een beetje doorbakken (2%)
Alleen als je weer zelf de Chef moet raden (13%)
OverdeKook vind ik leuker (17%)
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Hij lijkt een beetje monotoon of klinkt iig zo. Net of hij iets ingestudeerd heeft en op zegt. En een beetje humorloos t.o.v. de anderen.

Zijn voorgerecht vond ik leuk maar wat een hompen zeg. Hoofdgerecht leek me lekker. Nagerecht helemaal niets. Brrrr als dat zo zoet is. Je moet daar maar van houden.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik vind Yoël leuk!

Echt leuk, bedoel ik.

Hij heeft een olijk hoofd.
You don't have to fit into the format
Yoël praatwelergbinnensmondsensnelzodatikhetnietaltijdkanvolgen.
Ja Zara, dat wel.
Heeft iemand hem wel eens vertelt dat die bril hem echt niet staat?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Die rode broek ook niet, maar volgens mij zit hij nergens mee.

Daarom vind ik 'm ook zo leuk. Ik hou van mensen die precies doen waar ze zelf zin in hebben (ook al lopen ze dan voor joker met een bril )
denk dat yoel de chef is
Of Yoel de chef is, geen idee. Werd een beetje gek dat hij in elke shot een ander shirt aan had maar goed. Zijn gerechten waren prachtig opgemaakt. Beetje druk het voorgerecht maar wel echt hoe hij is lijkt mij. Die borden komen volgens mij ook uit een restaurant. Zag ik het goed dat het restaurant van Braakhekke is? Dan zou hij zeker de chef kunnen zijn omdat het restaurant in Adam is en hij ook daar woont.

Trouwens zonde dat er nog wat graatjes in de vis zaten, het fileren ging hem goed en snel af, dat doe je niet als je het niet heel vaak doet.

We zien morgen wel hoe zij gaat koken.
Ik denk ook dat Yoël de chef is.

Wat een leuke aflevering bij hem, en nogmaals; wat een leuke gozert.

Enne, kremer; die Lee Towersbril was een goeie zet! Helemaal Yoël z'n ding natuurlijk

In het begin vond ik Sander niet zo leuk, maar nu mag ik hem toch wel. Hij reageerde ook leuk op de 'kritiek' op z'n outfit.
Ik denk ook dat Yoel de chef is. Tijdens het koken had hij bepaalde zeer geroutineerde handbewegingen, die mij ervan deden overtuigen dat hij de chef is.
@Kremer, die bril.....ben er helemaal verliefd op. Is dit een montuur van Dior??
Ik ga voor Yoel deze week. Zijn vaardigheden zijn goed en ik vind hem ook wel bij Braakhekke passen...
quote:biekoe schreef op 17 november 2011 @ 20:45:

Ik ga voor Yoel deze week. Zijn vaardigheden zijn goed en ik vind hem ook wel bij Braakhekke passen...Sorry
quote:janneke44 schreef op 17 november 2011 @ 21:38:

En zijn foto staat op de site van Braakhekke

Da's nou niet zo leuk, dat je dat zegt.

Een spoiler, heet zoiets.
quote:biekoe schreef op 17 november 2011 @ 20:45:

Ik ga voor Yoel deze week. Zijn vaardigheden zijn goed en ik vind hem ook wel bij Braakhekke passen...Dat zeker.
quote:janneke44 schreef op 17 november 2011 @ 21:38:

[...]

En zijn foto staat op de site van BraakhekkeId dan is het nu duidelijk.
Wat apart dat Kremer dan zegt dat de ontknoping verrassend is? Daarom dacht ik juist dat bijv. Astrid de chef is; iemand van wie je het juist niet had verwacht.

Yoël past erg goed bij Braakhekke.

Verbazingwekkend dat sommige deelnemers enorm kritisch zijn over de kookkunsten van de anderen maar er zelf niet veel van terechtbrengen.
Janneke, ik vind het niet zo leuk dat je het al verklapt hebt. Ik heb juist niet gegoogled op Braakhekke zijn restaurants omdat ik graag de uitzending van morgen wilde zien.

Doordat Kremer een hint gaf dat het echt een verrassing was, dacht ik ook aan bijv. Astrid. Ik moet wel zeggen dat ik haar een mooi hoofdgerecht vond hebben.

Janneke, ik wil je graag verzoeken de volgende keer het niet eerder te verklappen. En zie ook bovenaan de pijler dat je er ook echt een probleem mee kan krijgen als het gemeld wordt. (zie melding mod. over spoilers plaatsen)

Nou ik hoef iig nu niet te zeggen dat ik jullie morgen wel spreek.
He jammer idd. Ik kijk morgen toch en dan door naar TVOH ;) Feestavondje op TV met lekkere hapjes op tafel! I love friday ;)
Sorry, dit was niet mijn bedoeling.

Ook al denk ik zelf dat het Yoel is, blijf ik het vreemd vinden dat ze Braakhekke in beeld brengen. Vind het allemaal net iets te makkelijk.

Dus ik ga vanavond zeker kijken, ben benieuwd
Ach, mij maakt het niet zoveel uit wie de chef is. Ik vind het gewoon leuk om te kijken hoe er zoal gekookt wordt en hoe de huizen eruit zien!
quote:ZaraZara100 schreef op 17 november 2011 @ 23:31:

Verbazingwekkend dat sommige deelnemers enorm kritisch zijn over de kookkunsten van de anderen maar er zelf niet veel van terechtbrengen.Ja, dat valt mij nou ook vaak op.
Idd jammer dat het al bekend is, maar ik moet wel zeggen dat ik het huis van Yoel opvallend luxe vond voor een student...
Ik heb net de finale gezien maar vraag me af waar die verrassende ontknoping blijft...?
Misschien bedoelde kremer dat zij de winnares is?

Gefeliciteerd kremer!

Wat heb je allemaal al bereid in je gewonnen keukenmachine?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven