Nieuwe afleveringen Wie is de Chef
maandag 1 maart 2010 om 09:16
Nieuwe afleveringen Wie is de Chef.
De gerechten worden bereid, de chefs worden ontmaskerd en de nieuwe afleveringen staan er weer aan te komen...
Gaan jullie het ook weer volgen? Net als OverdeKook die ook maandag weer begint.
Ik ben benieuwd of je dit seizoen weer zelf moet raden wie de chef is of dat het bij de kijker al bekent is.
Ik hoop dat jullie gezellig komen meekletsen over het programma. En heel belangrijk: GEEN spoilers plaatsen! ( zie huisregels).
De gerechten worden bereid, de chefs worden ontmaskerd en de nieuwe afleveringen staan er weer aan te komen...
Gaan jullie het ook weer volgen? Net als OverdeKook die ook maandag weer begint.
Ik ben benieuwd of je dit seizoen weer zelf moet raden wie de chef is of dat het bij de kijker al bekent is.
Ik hoop dat jullie gezellig komen meekletsen over het programma. En heel belangrijk: GEEN spoilers plaatsen! ( zie huisregels).
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
dinsdag 15 november 2011 om 20:51
Hij lijkt een beetje monotoon of klinkt iig zo. Net of hij iets ingestudeerd heeft en op zegt. En een beetje humorloos t.o.v. de anderen.
Zijn voorgerecht vond ik leuk maar wat een hompen zeg. Hoofdgerecht leek me lekker. Nagerecht helemaal niets. Brrrr als dat zo zoet is. Je moet daar maar van houden.
Zijn voorgerecht vond ik leuk maar wat een hompen zeg. Hoofdgerecht leek me lekker. Nagerecht helemaal niets. Brrrr als dat zo zoet is. Je moet daar maar van houden.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
dinsdag 15 november 2011 om 22:26
donderdag 17 november 2011 om 01:19
Of Yoel de chef is, geen idee. Werd een beetje gek dat hij in elke shot een ander shirt aan had maar goed. Zijn gerechten waren prachtig opgemaakt. Beetje druk het voorgerecht maar wel echt hoe hij is lijkt mij. Die borden komen volgens mij ook uit een restaurant. Zag ik het goed dat het restaurant van Braakhekke is? Dan zou hij zeker de chef kunnen zijn omdat het restaurant in Adam is en hij ook daar woont.
Trouwens zonde dat er nog wat graatjes in de vis zaten, het fileren ging hem goed en snel af, dat doe je niet als je het niet heel vaak doet.
We zien morgen wel hoe zij gaat koken.
Trouwens zonde dat er nog wat graatjes in de vis zaten, het fileren ging hem goed en snel af, dat doe je niet als je het niet heel vaak doet.
We zien morgen wel hoe zij gaat koken.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
donderdag 17 november 2011 om 10:28
Ik denk ook dat Yoël de chef is.
Wat een leuke aflevering bij hem, en nogmaals; wat een leuke gozert.
Enne, kremer; die Lee Towersbril was een goeie zet! Helemaal Yoël z'n ding natuurlijk
In het begin vond ik Sander niet zo leuk, maar nu mag ik hem toch wel. Hij reageerde ook leuk op de 'kritiek' op z'n outfit.
Wat een leuke aflevering bij hem, en nogmaals; wat een leuke gozert.
Enne, kremer; die Lee Towersbril was een goeie zet! Helemaal Yoël z'n ding natuurlijk
In het begin vond ik Sander niet zo leuk, maar nu mag ik hem toch wel. Hij reageerde ook leuk op de 'kritiek' op z'n outfit.
You don't have to fit into the format

donderdag 17 november 2011 om 23:31
Wat apart dat Kremer dan zegt dat de ontknoping verrassend is? Daarom dacht ik juist dat bijv. Astrid de chef is; iemand van wie je het juist niet had verwacht.
Yoël past erg goed bij Braakhekke.
Verbazingwekkend dat sommige deelnemers enorm kritisch zijn over de kookkunsten van de anderen maar er zelf niet veel van terechtbrengen.
Yoël past erg goed bij Braakhekke.
Verbazingwekkend dat sommige deelnemers enorm kritisch zijn over de kookkunsten van de anderen maar er zelf niet veel van terechtbrengen.
donderdag 17 november 2011 om 23:39
Janneke, ik vind het niet zo leuk dat je het al verklapt hebt. Ik heb juist niet gegoogled op Braakhekke zijn restaurants omdat ik graag de uitzending van morgen wilde zien.
Doordat Kremer een hint gaf dat het echt een verrassing was, dacht ik ook aan bijv. Astrid. Ik moet wel zeggen dat ik haar een mooi hoofdgerecht vond hebben.
Janneke, ik wil je graag verzoeken de volgende keer het niet eerder te verklappen. En zie ook bovenaan de pijler dat je er ook echt een probleem mee kan krijgen als het gemeld wordt. (zie melding mod. over spoilers plaatsen)
Nou ik hoef iig nu niet te zeggen dat ik jullie morgen wel spreek.
Doordat Kremer een hint gaf dat het echt een verrassing was, dacht ik ook aan bijv. Astrid. Ik moet wel zeggen dat ik haar een mooi hoofdgerecht vond hebben.
Janneke, ik wil je graag verzoeken de volgende keer het niet eerder te verklappen. En zie ook bovenaan de pijler dat je er ook echt een probleem mee kan krijgen als het gemeld wordt. (zie melding mod. over spoilers plaatsen)
Nou ik hoef iig nu niet te zeggen dat ik jullie morgen wel spreek.