Entertainment alle pijlers

as the world turns

23-10-2010 19:57 930 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weten jullie waarom ik de aflevering van vrijdagavond (late aflevering) niet kan zien van as the world turns, online!?????

was er geen as the world turns ofzo??

of heeft iemand een link waar ik hem wel kan zien!?
quote:Missphoebe schreef op 04 januari 2012 @ 16:37:

jonge jonge jonge......., de wereld vergaat....

haalt iedereen ff zn quote weg dan is er helemaal geen spoiler.

ben trouwens niet de enige die wel is iets in de trand van spoiler neer heeft gezet. dat was nooit een probleem tot er hier sinds een tijdje een paar zure citroenen bij zijn.

ik ben in ieder geval uit geATWT topict,

de groeten!
quote:_avril_ schreef op 04 januari 2012 @ 12:07:

The young and the restless vind ik niets, the bold ook niet. Ik vind alleen ATWT leuk, en het zal jammer zijn als het afgelopen is. Na de aflevering van gisteravond is het wel duidelijk geworden wie de verdwijning van babs op het geweten heeft! Vanavond meer....? B&B gaat inderdaad nergens meer over, de verhaallijnen zijn daar echt op en er zit geen enkel karakter meer in dat me nog iets doet.
Da's al heel snel dan zeg, die laatste afleveringen

Zal serieus wel even wennen worden. Ik kijk al zo'n 10 jaar.

Had nog gehoopt op een doorstart o.i.d. maar helaas...

Stom hoe je toch verknocht kunt raken aan zo'n serie.

Ik zal het echt gaan missen.

Ben ook erg benieuwd wat de acteurs nu doen.

Zou leuk zijn als daar wat meer info over te vinden is.

Maar eerst nog even een paar weken heerlijk genieten en ergeren tegelijk
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
quote:Cateye schreef op 02 januari 2012 @ 23:30:

Hey Soul, hoe is het met jou, meis? Ik meen de laatste aflevering 20 februari is.

Cat! Wat leuk dat ik jou hier tref.

Ik probeer je deze week nog te mailen, goed?

Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
ik kijk het ook nog niet zolang en heb ook nog ff een vraag aan de diehardfans :-)

hoe zit dat nou dat johnny twee vaders heeft????
quote:junamietje schreef op 04 januari 2012 @ 19:45:

ik kijk het ook nog niet zolang en heb ook nog ff een vraag aan de diehardfans :-)

hoe zit dat nou dat johnny twee vaders heeft????Craig is de biologische vader. Jennifer, dochter van Barbara, is de biologische moeder. Jennifer was met Dusty, die dus stiefvader is, zeg maar even...Jennifer overleed en Dusty heeft eerst een tijd voor Johnny gezorgd, maar toen kwam Craig weer terug en nu hebben ze een soort van co-ouderschap.
Sjonge...20-02 dus al. Ik sla bijna geen dag over, dus zal wel even slikken worden. Hopelijk komt er iets leuks voor terug, maar als het Young & Restless of B&B is, dan laat maar...trekt me niet. Ik heb nog wel een hele tijd All my Children gevolgd, maar dat was toen ik in het buitenland woonde, volgens mij is het hier nooit op tv geweest.

Van Carly is trouwens bekend dat zij in the Young and the Restless speelde, maar ik heb gelezen dat ze daar inmiddels alweer uit is. Kan me voorstellen dat het erg moeilijk is om wie van de harde kern ATWT dan ook als iemand anders te zien dan wie zij in de serie speelden....ze hadden dan ook gewoon door moeten gaan.
Ik baal er zo ergvan datatwt stopt, ik kijk al sinds ik jaar of 10 ben denk ik, ja best erg ja, aangezien ik nu 31 ben maar heb t maar 1 x een tijdje niet gekeken, maar volg t inmiddels weer sinds jaren! Keek vroegah ook santa barbara als ik uit school kwam hehe idd met cruz en eden, maar von t zo nep, beetje toneel achtig net als met young & restless, kijk t weleens in bed nog, maar t is zo uber nep!

Atw t is echt spannend maar de rest is zo slaapverwekkend hehe, zou er geen atwt dvd box zijn vanaf 1965 hahahaha

Tja wat ga ik nu volgen, denk niks...ja gtst kijk ik maar ben geen diehard fan ofzo ervan...
quote:Mylene_Valerie schreef op 04 januari 2012 @ 18:04:

Nou, halverwege de aflevering dacht ik .................. ah die moet het zijn. We zijn er uit op het eind van deze aflevering.

Ja Steph, was ook wel een leuke serie he. Vond je die Mexicaan leuk? Weet geen namen meer, hij was getrouwd met de blonde dame.

Is er hier al gepost wat de reden is dat de serie ermee stopt? Snap daar niets van. Wereldwijd wordt het bekeken, dus te weinig kijkers zal het niet zijn.Cruz Castillo heet hij....(even gegoogled)
@Soulcats Dat zou ik heerlijk vinden meis, we moeten snel bijkletsen hè? X
Catching up with ATWT Alum!

It’s been four months to the day since As The World Turns was cancelled. Soaps.com has been receiving emails asking what has happened to their favorite cast members, so we decided to do a little sleuthing and learned what most of the cast is up to. Some of the films they’re in, we’ve learned, are still in post-production, so keep an eye out for those either this or next year!

Starkidz staff tells us, Jason Bastelli (ex-Ethan) was seen in an eBay commercial. It's really cute!

Martha Byrne (ex-Lily) wrote a newer series along with Lisa Brown (ex-Nola, GL). Martha’s the executive producer and also acts in Gotham Series, which is on hiatus at the moment. Currently, the actress is in Amsterdam and told Soaps.com that she was hoping the series would make a return. Already, we’re in love with her character Catherine Prescott, so our fingers are crossed.

Daniel Cosgrove (Chris) is pulling double duty, playing ‘Scott Chandler’ on All My Children and ‘Larry Trout’ in "SteamBoat Series," which we’ll get into more, further down.

Ewa Da Cruz (Vienna) plays ‘Lucia’ in "Dogs Lie," which is in post-production.

Mary Beth Evans (Sierra) is back on DOOL playing ‘Kayla Johnson’.

Alexandra Chando (Maddie) is playing ‘Gloria’ in "The Bleeding," which is in post-production.

Terri Columbino (now Conn) (Katie ) is on One Life to Live playing ‘Aubrey’.

Judi Evans-Luciano (Maeve) is back on Days of Our Lives playing ‘Adrienne Johnson’.

Eileen Fulton (Lisa) is playing ‘Katherine Wise’ in "The Life Zone," which is filming now.

Sarah Glendening (Lucy) is now playing ‘Marissa Chandler’ AMC and she was also in "Henry’s Crime," as ‘Varya’ in 2010.

Meredith Hagner (Liberty) was ‘Alexia’ in "Art Machine," that comes out in 2011. It’s in post-production. She’s also filming "Damsels in Distress," as ‘Alice’, and has debuted in a new boxing series, "Lights Out," as ‘Ava’.

Van Hansis (Luke) is playing ‘Danny’, in the thriller, "The Occupant," which doesn’t have an airdate, so far.

Mick Hazen (Parker) is ‘Zeff’, in "Going The Distance," which was out September 3 2010. He acted alongside Drew Barrymore, Christina Applegate, and Justin Long. We always knew this younger actor was going places.

Lesli Kay (Molly) is still playing ‘Felicia’ on B&B.

Wally Kurth (Sam) is back on DOOL as ‘Justin Kiriakis’, though we haven’t seen much of him on canvas.

Jennifer Landon is playing ‘Mary Brunner’ in Manson Girls which is in pre-production. It’s about the Mansion murders in 1969.

Paul Leyden (Simon) wrote and co-produced "The Factory," which is to star John Cusack (Hot Tub Time Machine), and Jennifer Carpenter (Dexter), due in 2011.

Jon Lindstrom (ex-Craig) will appear on "Blue Bloods" starting January 19 as ‘Judge Fenton’.

Marie Masters (Susan) is ‘Carol Calder’ in "Archaeology Of A Woman" which is in post-production.

Robin Mattson (Cherie Love) is playing on Days of Our Lives as ‘Trustee Lee’.

Carly to Y&R! (Soaps.com)

Billy Magnussen (ex-Casey) is playing ‘Thor’ in "Damsels In Distress," which is filming now. He was also in an episode of "NCIS: Los Angeles" last year as ‘Cpl Allen Reed’.

Michael O’Leary (ex-Rick) has been busy with writing and acting in his webseries, "Steamboat The Series," along with other ATWT alum, Scott Bryce (ex-Craig), who is directing, actors Michael Park (ex-Jack) and Daniel Cosgrove (ex-Chris), and a few Guiding Light Alumni such as Beth Chamberlain (ex-Beth), Kurt McKinney (ex-Matt), Kim Zimmer (ex-Reva), Justin Deas (ex-Buzz), and Orlagh Cassidy (ex- Doris). We post these humorous videos of Steamboat The Series on Soaps.com’s Latest News Section, but you can also find them at Steamboat Series Official Website.

Michael Park (ex-Jack) is also is headed to Broadway, starring with Daniel Radcliffe (of Harry Potter) and John Larroquette and Tammy Blanchard (ex-Drew from GL). in the upcoming Broadway revival "How To Succeed In Business Without Really Trying." Michael will play ‘Bert Bratt’ and the play opens March 27 at the Al Hirschfeld Theater in NYC.

Tom Pelphrey (Mick) is playing ‘Brad’ in "Spring Broke," which starts filming in June.

Julie Pinson (Janet) played ‘Her’ in a ‘short’ called "A Chance Encounter," in 2010.

Jon Prescott (ex-Mike) was ‘Prescott’ in "Maladies," which is currently filming. Incidentally, GH’s James Franco is also in this as ‘James’.

Vanessa Ray (Teri) is playing ‘the best friend’ in "Nice Guy Johnny," out in 2010.

Zach Roerig who played Casey, is now ‘Matt Donovan’ on Vampire Diaries, which Soaps.com covers.

Paolo Seganti (Damian) was in "It Happens" a short, as ‘actor’, in 2010.

Tamara Tunie (Jessica) directed and produced a movie called "See You In September" in 2010.

Jake Silbermann (Noah) wrote, produced, and played ‘Haken’ in a short called "Stuffer."

Eric Sheffer Stevens (Dr.Reid) is ‘Peter’ in "The Silent House" which is in post-production.

Maura West (ex-Carly) is now ‘Diane Jenkins’, on The Young and The Restless.

Colleen Zenk (Barbara) has been spending her time acting on Broadway. Before the soap ended, she was already ensconced in "Summer Stock NYC," and lately, fans have been posting petitions everywhere, wanting to see her on Dancing With The Stars!

Did we miss any? Please leave a message, letting us know what other actors you’ve spotted working after As the World Turns ended last year.

We invite you to join Soaps.com on Twitter @soapoperafan, "like" Soaps.com on Facebook for your daily dish on all soap operas, Glee, Grey’s Anatomy and Vampire Diaries!
quote:Missphoebe schreef op 04 januari 2012 @ 16:37:

jonge jonge jonge......., de wereld vergaat....

haalt iedereen ff zn quote weg dan is er helemaal geen spoiler.

ben trouwens niet de enige die wel is iets in de trand van spoiler neer heeft gezet. dat was nooit een probleem tot er hier sinds een tijdje een paar zure citroenen bij zijn.

ik ben in ieder geval uit geATWT topict,

de groeten!Ach meid, ik zit al veel langer in dit topic dan jij. En als je zo graag wil spoileren doe je dat toch lekker ergens anders?
quote:emaille schreef op 05 januari 2012 @ 00:16:

[...]

Ach meid, ik zit al veel langer in dit topic dan jij. En als je zo graag wil spoileren doe je dat toch lekker ergens anders?

Oh, het gaat er om wie het langst op dit topic zit ? rare redenatie.

Maar veel plezier met dit topic, Je zit er al immers heel erg lang.

Mij zie je ook niet meer, de sfeer is beetje grimmig.

Heb trouwens gisterenavond zitten uitrekenen dat ik al ruim 20 jaar kijk, oh, dat is een stuk langer dan dit topic bestaat,of dat je online bent op het viva forum.

Maar goed, voor alle andere fijn plezier op dit topic.
Nou laten we de laatste paar afleveringen het nog gezellig houden.

We moeten toch wel de laatste aflevering samen zien?

Al dagen geleden lieten ze op tv van die spotjes zien, nu nog trouwens, dat je gezamelijk de laatste aflevering kon kijken. Dus ik op de site kijken wat dat inhield (niet dat ik erheen had gegaan hoor). Maar alles was al op alle tijden uitverkocht. Dat was al bij het eerste filmpje. En elke dag zie je het weer, het waarom ontgaat mij.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
...
Waar ik trouwens al weken moe van ben is Molly's tranen. Het doet me eraan denken dat ik ze eerder ook al zat was, de laatste keer dat ze in atwt zat. Elke scene die krokodillentranen weer, dat gejank!

Ik heb trouwens wel kaarten kunnen bemachtigen voor het event..
Oh wat leuk Emaille. Ik zag net dat er een extra dag is, ga je daarheen of op de 18e. Leuk dat je ze wel hebt kunnen bemachtigen. Wel vertellen erna he hoe het was. Duurt nog wel even maar goed.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik hoop dat we Meg snel weer zien, ik vond die wel erg leuk. Die lucy herken ik niet, ik ken een andere van vroeger.
Ik ga de 18e :-) Zal niet de afloop verklappen

Als het goed is zien wij toch ook die dag de laatste aflevering of niet?
Nee, de 18e is een zaterdag. De laatste aflevering op tv is volgens mij de maandag of dinsdag. Dus....
ieve anti spoilermeiden

mijn laatste 'spoiler' actie was een foutje en heb ik niet bewust gedaan.

ik ben nou eenmaal geen internet/forum expert en heb niet

doorgehad dat die laatste actie ook een soort van spoiler was.

het was in ieder geval niet mijn bedoeling.

(had niet zo'n goed humeur gister...)

ik ga niet smeken dus aub neem het van me aan.

ik heb trouwens een tijdje terug idd. op verzoek wel gespoilerd, maar dat heb ik er toen ook boven gezet.

wil degene die mijn 'citroen-stukje' gequote heeft dit aub weghalen? anders vraag ik het trouwens aan de moderator.

is er trouwens niet ergens een 'op welke atwt personage lijk je het meest'? aangezien ik een meester ben in niet tactisch zijn zal het in mijn geval Carly zijn
quote:emaille schreef op 05 januari 2012 @ 10:23:

Nee, de 18e is een zaterdag. De laatste aflevering op tv is volgens mij de maandag of dinsdag. Dus.... Potverdorie.
quote:Missphoebe schreef op 05 januari 2012 @ 10:26:

ieve anti spoilermeiden

mijn laatste 'spoiler' actie was een foutje en heb ik niet bewust gedaan.

ik ben nou eenmaal geen internet/forum expert en heb niet

doorgehad dat die laatste actie ook een soort van spoiler was.

het was in ieder geval niet mijn bedoeling.

(had niet zo'n goed humeur gister...)

ik ga niet smeken dus aub neem het van me aan.

ik heb trouwens een tijdje terug idd. op verzoek wel gespoilerd, maar dat heb ik er toen ook boven gezet.

wil degene die mijn 'citroen-stukje' gequote heeft dit aub weghalen? anders vraag ik het trouwens aan de moderator.

is er trouwens niet ergens een 'op welke atwt personage lijk je het meest'? aangezien ik een meester ben in niet tactisch zijn zal het in mijn geval Carly zijn Ik had je post gezien hoor en prima, zand erover. Vind het alleen niet zo tof dat ik meerdere keren voorzichtig meld dat we niet dingen van tevoren willen weten, dan meld dat het spoilers zijn en uiteindelijk maar iemand staf omdat het doorgaat, ook nog verexcuseer daarvoor - en dan alleen maar shit over me heen krijg. Een slecht humeur doet daar niets aan af. Dus vergeef me als ik niet overloop van enthousiasme. Maar laten we het verder gewoon gezellig houden hier.
Ik doe even makkelijk, eens met emaille

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven