Leuk meisje op de achtergrond

19-10-2007 16:06 4147 berichten
Na het gemopper op het enge model van een tijdje terug, mag het ook wel gezegd worden: wat een lief meisje staat er deze week op het scherm. En wat heeft ze een mooie neus. En een leuk mutsje. En wat is dat groen rustgevend. :-)

Mag deze nog even blijven?
Alle reacties Link kopieren
Liebe Fest, waar zijn je pumps gebleven? Had je pijnlijke voetjes?[/quote]

hier zijn ze weer liebe spinster, was een tijdje op een andere computerT
Sluit me aan bij de rest. Sara vind ik een mooie vrouw, schrijft leuke stukjes, maar waarom deze foto? Jammer, jammer.

De foto's die Yette plaatste vind ik veel mooier, vooral die zwart-witte en die met de MD beha (stond volgens mij ook eerst in de viva als foto bij haar column)
Kan iemand mij vertellen hoe ik de kantlijn van het witte stuk wat kan opschuiven? Als dat überhaupt kan? Want ik zie de foto van S.K e.a. niet, alleen een dun randje van 1cm.

Bedankt!
Het lijkt wel elke week erger te worden!
Ik vind dit zo mogelijk nog erger dan vorige week

Oh nee, vorige week was Sara, dat ging nog wel. Ik bedoel de week daarvoor alweer.
Ze zal gerust een mooi gezicht hebben hoor, maar OMG....
Ja, dit is echt één van de slechtste tot nu toe...
Deze is erg..........OMG
Ze heeft een mooi gezicht, maar dat kapsel

En die bodywarmer!

Voor de variatie is deze foto wel scherp, da's dan wel weer een meevaller.
Erg is niet het goede woord voor mij. Maar zo onnatuurlijk kapsel. Wie wil er een kapsel waar je haar in je ogen hangt? Doe een stap naar buiten en dan is er denk ik niets meer van je coupe over.

Als de fotograaf wilde dat ze heel onzeker overkwam dan is hij zeer goed geslaagd. Heel erg gekunselde foto, zit niets spontaans bij.

Zeker geen lelijk meisje.

Wat ik mij afvraag, hoe komt het dat die jonge meiden van die wallen onder hun ogen hebben? Ligt dat aan de fotograaf of de make-up dat ze het niet kunnen verdoezelen?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
die wallen vielen mij ook op mylene...
Ik vind deze eigenlijk wel meevallen. De foto is boven forum-gemiddeld scherp en goed belicht, ik vind het paars en grijs wel lekker rustig voor een achtergrond en het meisje lijkt me aardig. Haar kapsel is niet echt mijn smaak, maar lelijk vind ik het nou ook weer niet. Sinds die rare staart met dat opgetrokken lipje, kan ik wel wat hebben

Tsja en walletjes daar stoor ik me niet aan hoor. Die hebben we allemaal. Liever een model met een echte uitstraling dan een geretoucheerde.
Dit is toch dezelfde als een paar weken terug.

Het meisje waar iedereen zo over viel?
Frankly my dear, I don"t give a damn
Zou best kunnen, bedoel je die met die witte overbelichtte vlekken?
Deze is saai... En dat zwart ook... Nee hier word ik niet vrolijk van!
Zou ze het koud hebben, dat ze haar jas aangehouden heeft?
Dit vind ik een heel leuke meid en voor wat ik er van zien kan, ook een leuke jas. Maar kijk helaas op een klein beeldscherm nu en zie alleen maar een kraag en wat ritsen.

Ik heb ook haar in mijn ogen, een spleetje tussen mijn tanden en wallen onder m'n ogen, dat zal het wel zijn. Maar ik ben lang zo jong en mooi niet. Ze kijkt toch ook lief?
Even het omslag bekeken. Ja hoor: ik wil die jas.
Ik vind haar niks. Dat háár! Voor de rest is ze mooi.
Ik dacht ook gelijk toen ik het zag: dat haar!?! Ik vind het geen succes, de jas trouwens ook niet.
Bloempotkapsel, bah!

Jammer, ze heeft best een mooi gezicht. Mooie huid ook.
Wat is er mis met die jas?
Ik vind het een leuke griet. Prachtige volle lippen. Gekke haren kun je knippen.
Wat een lieffie !
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:korenwolf schreef op 29 februari 2008 @ 20:40:

Wat is er mis met die jas? Dat vroeg ik me nou ook af

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven