Entertainment alle pijlers

as the world turns

23-10-2010 19:57 930 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weten jullie waarom ik de aflevering van vrijdagavond (late aflevering) niet kan zien van as the world turns, online!?????

was er geen as the world turns ofzo??

of heeft iemand een link waar ik hem wel kan zien!?
haha ja ik ben ook zwaar deprie ervan

en ik was wel voorbereid.

ik zag er de hele week al tegenop hihihi.......

stomme rotsoap.......
Nou MissP, binnenkort zijn we er vanaf
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Missphoebe schreef op 11 februari 2012 @ 16:44:

haha ja ik ben ook zwaar deprie ervan

en ik was wel voorbereid.

ik zag er de hele week al tegenop hihihi.......

stomme rotsoap.......helemaal mee eens, ga ik ook nog janken.
m.a.w. ik was echt niet de enige

nou ja het is een drama maar het is wel een goed verhaal.

te zoetsappig word je ook beetje misselijk van......
Goed, ik hoef dus niet meer te kijken morgenmiddag?
hoezo niet? zou het maar wel doen...

wel je tissues erbij houden

*vraagt zich af of emailles reactie sarcastisch was*
Laatste week.
Nou zit ik toch een partijtje te janken... pfff komt vast omdat ik zwanger ben. Arme Reid
.
Ik zit ook te janken hoor, Brommert.
Nou, toen ik het gisteren keek zat ik ook voluit te janken hoor..

Nu ben ik gewoon wat tranen aan het terugduwen...
Gelukkig ben niet de enige
.
Oh voor t eerst in me leven branden er tranen achter me ogen bij atwt... Ik vond Reid zo tof..! En lekker ook haha;)
En hier nog een jankert.

Vind wel dat iedereen makkelijk doet over de dood van reid. Arme Luke...
Ja, Reid is inderdaad een lekker ding, en ik vond hem super in de serie. Beetje cru alleen hoe alles opeens gaat. Reid dood, Luke moet verplicht snel afscheid nemen. Maar goed, het is maar TV .

M'n tranen zijn nu wel opgedroogd.. Al zal dat na de pauze weer anders zijn haha.
Ik voel mijn tranen ook. En zelfs mijn moeder kijkt mee en zit de hele tijd te vragen wie wie is. Heeft nog nooit atwt gekeken.:P
deze aflevering is echt zielig ja ... vind het vaak zo over de top dat het lachwekkend is bijna... maar deze x ...
Eeeeen weer vol gas...
Ik heb ook flink zitten janken, pffff ik vond het echt heftig, arme Luke...
Oh wat zielig en er liep gewoon echt een traan over me wang... Ik vind dit altijd al zo'n top soap jammer dat het er straks niet meer is. Het straalt gewoon wat uit.! Ma goed, het is idd ma tv maar vanav kijk ik m weer, morgen komt manlief thuis en die vind soaps vreselijk.

Maar echt, dokter Reid Oliver ik vond hem geweldig!! Zijn humor en reacties ja super! Ik mag zulke mensen wel haha.

En Luke, ben nooit echt fan van hem geweest, maar deze aflevering heeft hij toch wel wat laten zien.. Of vind ik hem nu gewoon zielig?.

Wanneer is de laatste aflevering trouwens? Of geef ma geen antwoord wil t niet weten haha, dat s werelds beroemdste en langstlopende soap stopt....
Pffff... Hier nog een zwangere maar denk dat ik zonder de hormonen ook wel gehuild zou hebben. Wat een verdriet! Het zal me niets verbazen als ik deze week nog wel vaker moet janken. Vind het ook echt balen dat atwt stopt!!
Gelukkig ben ik niet de enige huillie.... Heb vrijdagavond de afl. van vanmiddag gekeken en OMG, ga vanavond weer kijken ipv tot morgenmiddag wachten,

En ja, hier valt er na al die jaren ook een gat in 'mijn dagelijkse moment', baal er enorm van.
Ik ga na 20 jaar afkick verschijnselen krijgen. Echt!
Volgens mij is het de volgende week de laatste week, helaas. Vrijdag en zaterdag zijn de meet en greep + twee laatste afleveringen in Utrecht (dacht ik) te zien en wij moeten dus nog wachten.

Maakt niet uit of je zwanger bent of niet. Ik heb nl ook gejankt en ben niet zwanger.

Vond Reid zo leuk, af en toe (best wel vaak) irritant.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven