The Voice Kids -2
vrijdag 24 februari 2012 om 20:44
quote:Suggesties voor de OP?quote:Sowiezo slaan, stom kind en gooische R quote:wendy krijgt een oud koppiequote:Iets met de kinderige stem (Annie-stem) enzoquote:Ik wil dat haarquote:en het rare haar van Snickel en Piemol, iets over de styling, over de creeprol die Wendy heeft en de intens meelevende Martijn? Zoiets?quote:en dat de sjuurie steeds dezelfde kleren aan hebbenquote: Mooi haar heeft ze.
Jammer van die stem quote: 1 ding:
Terugdraaistoel. quote: Ok een lelijk kind!
Maar ik vind haar wel leuk!
Dat Jazz meisje...
Ella quote:Wat heeft Marco een aparte teint, zo geelbruin
Jammer van die stem quote: 1 ding:
Terugdraaistoel. quote: Ok een lelijk kind!
Maar ik vind haar wel leuk!
Dat Jazz meisje...
Ella quote:Wat heeft Marco een aparte teint, zo geelbruin
“Don’t look back – you’re not going that way.”
vrijdag 23 maart 2012 om 22:01

vrijdag 23 maart 2012 om 22:01
vrijdag 23 maart 2012 om 22:02
quote:Pippin schreef op 23 maart 2012 @ 21:59:
aargh Zazu dat is kut zeg. Beterschap!! Is dus net weer een ander virusje geweest dan die je net gehad hebt..
Ik zweer bij de kuurtjes van VSM en echinaforce met vitamine C. Ben er dan meestal snel weer bovenop.
Jep, ik dacht dus ook lekker immuun te zijn voor een tijdje, niet dus
Op die creches gaat wrs elke variant wel rond 
en thx ook @ Rain
@Pop, heel herkenbaar
Ik ging vroeger ook geen minuut eerder dan de laatste bedtijd die mogelijk was, haha. Zomaar je speciale recht verspillen, no way!
aargh Zazu dat is kut zeg. Beterschap!! Is dus net weer een ander virusje geweest dan die je net gehad hebt..
Ik zweer bij de kuurtjes van VSM en echinaforce met vitamine C. Ben er dan meestal snel weer bovenop.
Jep, ik dacht dus ook lekker immuun te zijn voor een tijdje, niet dus

en thx ook @ Rain
@Pop, heel herkenbaar

quote:itsme26 schreef op 23 maart 2012 @ 22:01:
weten jullie nog die aflevering van help mijn man heeft een hobby. Die met die vliegtuigjes en dat ik toen zei dat ik itsman zo een vliegtuigje kado had gedaan
Nu heeft ie zelf een nieuwe gekocht en gaan we morgen kijken voor een grotereomg als het maar bij 1 blijft dan he
weten jullie nog die aflevering van help mijn man heeft een hobby. Die met die vliegtuigjes en dat ik toen zei dat ik itsman zo een vliegtuigje kado had gedaan
Nu heeft ie zelf een nieuwe gekocht en gaan we morgen kijken voor een grotereomg als het maar bij 1 blijft dan he
quote:poppeding schreef op 23 maart 2012 @ 21:59:
Hier zitten 2 meisjes, spierwit, te geeuwen en loom commentaar te geven met hun schorre stemmen.
Maar naar bed gaan? ho maar! als je tot 22:30 op mag blijven dan ga je geen minuut eerder toch?
*gaat slaap kindje slaap liedjes zoeken op youtube )
Ik herken dat zo goed van vroeger
Amper je ogen open kunnen houden, maar naar bed gaan...ho maar
En nu, nu breek ik bijna mijn benen als ik lekker naar mijn bedje kan
Hier zitten 2 meisjes, spierwit, te geeuwen en loom commentaar te geven met hun schorre stemmen.
Maar naar bed gaan? ho maar! als je tot 22:30 op mag blijven dan ga je geen minuut eerder toch?
*gaat slaap kindje slaap liedjes zoeken op youtube )
Ik herken dat zo goed van vroeger
Amper je ogen open kunnen houden, maar naar bed gaan...ho maar
En nu, nu breek ik bijna mijn benen als ik lekker naar mijn bedje kan
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Nu heeft ie zelf een nieuwe gekocht en gaan we morgen kijken voor een grotere wil je zo graag Sjon ontmoeten?
Nu heeft ie zelf een nieuwe gekocht en gaan we morgen kijken voor een grotere wil je zo graag Sjon ontmoeten?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:Summerdance schreef op 23 maart 2012 @ 22:01:
Ik moet poepen!
Maar ik heb het helemaal druk!
Forummen, eierkoeken eten, hete smssen versturen aan een kale zakenman uit het gooi, en velletjes van mijn verbrandde neus pulken...
Ik heb helemaal geen tijd om naar de wc te gaan!
Tijdens het forummen is dat ook eigenlijk verboden he? Anders kun je ons niet bijhouden.. net zoals Caaf die de was op ging vouwen.
Dus nog 20minuten ophouden.
Ik moet poepen!
Maar ik heb het helemaal druk!
Forummen, eierkoeken eten, hete smssen versturen aan een kale zakenman uit het gooi, en velletjes van mijn verbrandde neus pulken...
Ik heb helemaal geen tijd om naar de wc te gaan!
Tijdens het forummen is dat ook eigenlijk verboden he? Anders kun je ons niet bijhouden.. net zoals Caaf die de was op ging vouwen.
Dus nog 20minuten ophouden.
vrijdag 23 maart 2012 om 22:04
Nu heeft ie zelf een nieuwe gekocht en gaan we morgen kijken voor een grotere
Ja hoor....je hebt je punt gemaakt
Ik ga je wel opgeven...
Maar dan moet je wel een beetje hysterisch janken op de buis hoor
Nu heeft ie zelf een nieuwe gekocht en gaan we morgen kijken voor een grotere
Ja hoor....je hebt je punt gemaakt
Ik ga je wel opgeven...
Maar dan moet je wel een beetje hysterisch janken op de buis hoor
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!