De allerslechtste chauffeur van Nederland 2012

woensdag 18 april 2012 om 19:57
Die Iris riep ook steeds, "oh meneer ik ga alles voor u vergoeden". Ik dacht, ja tot je hoort wat het kost. In het voorstukje van volgende week zat ook dat die meneer haar confronteerd met welke gevolgen hij nu nog ondervind van die klap. Hij slaapt niet meer, is steeds verdrietig, heeft continue pijn in zijn nek. Ik denk dat als hij de medische molen in moet en hij Iris gaat aanklagen voor smartegeld, dat Irisje echt niet zo veel meer gaat vergoeden, want dat kost klauwen vol met geld. Daarnaast, dat mokkel weet niet eens waar ze het over heeft....
Wat ik trouwens echt onbegrijpelijk vind is dat ze een auto kunnen winnen als ze niet de allerslechtste chauffeur zijn. Welja, laten we ze ook nog eens belonen met een gloednieuwe auto. Beter laten we ze een maand lang vrijwilligers doen in een revalidatiekliniek of op de eerste hulp. Wellicht dat dat een beetje inzicht verschaft.
Wat ik trouwens echt onbegrijpelijk vind is dat ze een auto kunnen winnen als ze niet de allerslechtste chauffeur zijn. Welja, laten we ze ook nog eens belonen met een gloednieuwe auto. Beter laten we ze een maand lang vrijwilligers doen in een revalidatiekliniek of op de eerste hulp. Wellicht dat dat een beetje inzicht verschaft.

zaterdag 21 april 2012 om 23:59
late reactie, maar: wat ik ook niet snap van Iris is dat ze zegt dat ze heel veel kennissen/vrienden heeft die auto-ongelukken hebben gehad en dat die allemaal te hard reden.
Maar dan doet ze het zelf ook!
En dan zegt de 'jury' nog dat haar familie haar niet wil verliezen...Nou, ik zou geen familie willen verliezen door toedoen van zo'n domme muts
Maar dan doet ze het zelf ook!
En dan zegt de 'jury' nog dat haar familie haar niet wil verliezen...Nou, ik zou geen familie willen verliezen door toedoen van zo'n domme muts

woensdag 25 april 2012 om 07:41
quote:bibi72 schreef op 24 april 2012 @ 21:18:
En die tekst: ik was ook liever tegen een andere auto aangereden.... OMG
Ja toen viel echt m'n open zeg maar...hoe kun je nou zoiets zeggen?!?!?? Stel dat ze tegen een andere auto was aangeknald, waar een (ik noem maar iets) moeder met een baby in zat? Alsof dat minder erg zou zijn dan???
Zij heeft echt geen flauw benul van wat dan ook...ongelofelijk dat dat op de weg zit.
Die Monique zou zonder broerlief in de auto moeten zitten, die snapt er ook geen zak van.
Wat hebben ze een figuren gevonden weer dit seizoen...
En die tekst: ik was ook liever tegen een andere auto aangereden.... OMG
Ja toen viel echt m'n open zeg maar...hoe kun je nou zoiets zeggen?!?!?? Stel dat ze tegen een andere auto was aangeknald, waar een (ik noem maar iets) moeder met een baby in zat? Alsof dat minder erg zou zijn dan???
Zij heeft echt geen flauw benul van wat dan ook...ongelofelijk dat dat op de weg zit.
Die Monique zou zonder broerlief in de auto moeten zitten, die snapt er ook geen zak van.
Wat hebben ze een figuren gevonden weer dit seizoen...

woensdag 2 mei 2012 om 08:08
Ik vond het weer een drama! Wat hebben ze weer veel auto's naar de kl*t* geholpen.
Die ene man zei, dat als je de koppeling verrot reed, dat je dan rotte eieren rook. Ik reed vanamorgen in de auto en ik rook dat ook! Maar het was gewoon een vrachtwagen die ik aan het in halen was denk ik
Ben wel blij dat er nog niemand naar huis is, alleen die arme opa. Hoop dat hij de weg ook niet meer op gaat....
Volgende week TTT... ben benieuwd wat ze ervan maken!
Die ene man zei, dat als je de koppeling verrot reed, dat je dan rotte eieren rook. Ik reed vanamorgen in de auto en ik rook dat ook! Maar het was gewoon een vrachtwagen die ik aan het in halen was denk ik
Ben wel blij dat er nog niemand naar huis is, alleen die arme opa. Hoop dat hij de weg ook niet meer op gaat....
Volgende week TTT... ben benieuwd wat ze ervan maken!