Mode & Beauty alle pijlers

Welk parfum heb jij vandaag op?

29-05-2007 15:16 5521 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het vorige topic zit vol!
Goedemorgen dames!

Dogcrazy, sterkte!

Yoie, jij ook veel sterkte binnenkort!

Taylor, nu weet ik het weer, geruild tegen de Prada. Die was iets te zwaar voor mij.

Vivenda, de 'gewone' Trouble is inderdaad ook zó lekker, die wil ik tzt ook nog eens aanschaffen.

Woensdag droeg ik Skin van Trussardi.

Gisteren Covet van Sarah J. Parker.

Vandaag nog niets...
Ook een goedemorgen!

Dalida, mooi dat de Trouble nog bevalt!! (Prada vind ik een supergeur!!)

Plom: voel je je al wat beter?

Dogcrazy: alles goed gegaan gister?

Vandaag draag ik: Chic Carolinna Herrera
Vandaag draag ik Pure White Linen van Estee Lauder (proefje)

lekker fris luchtje!

verder heb ik een proefje van Tiempe Passate en die ruikt heel lekker. Maar ik heb er geen 157 euro voor over vooralsnog...

Ik ben ook benieuwd naar Trouble zeg, die heb ik genoteeerd.

Dalida waar kan je hem mee vergelijken?
Versace net als gisteren
Neus ruikt weer !

Vandaag Cassini EDP
Haha, Plom viert de feestelijke heropening van haar neus : )

Yoie, wat duur zeg 157 euro! Gelukkig heb ik ook nog geen geur gevonden waarvoor ik bereid ben zoveel geld uit te geven... : )

Als je Boucheron Trouble gaat uitproberen moet je eigenlijk vragen of ze er een proefje van maken voor je, want hij wordt na verloop van tijd heel anders dan in het begin. Naar mijn ervaring ruikt hij als je hem net opspuit vergelijkbaar met Delices de Cartier, maar hij verandert in een geur van jasmijn en vanille. Hmmm, denk dat ik hem morgen maar weer eens opdoe!

Vandaag draag ik: Tom Ford for Estee Lauder - Youth Dew Amber Nude
Yoie, precies wat Vivenda zegt, gewoon een proefje vragen van Trouble.

Hij opent fruitig (citrus) maar later is hij oriëntaals (amber-vanille).

Vandaag Blu Mediterraneo Mandorlo di Sicilia van Acqua di Parma.
Wat een leuk topic! Ik ben nog niet zo heel erg lang bezig met parfum gebruiken, heb eigenlijk net ontdekt dat ik het erg leuk vind, die verschillede geurtjes. Heb dus ook nog niet zoveel luchtjes. Vandaag net Burberry Brit gekocht, en die heb ik dus ook op.

Verder in mijn bezit: Davidoff Cool Water Woman en Estee Lauder Youth Dew Amber Nude.

Vivenda, zag dat jij dit ook hebt, lekker vind ik hem, maar niet voor elke dag.

Ik ga eens kijken wat jullie nog aanraden
Eau de Cartier hmmm blijf dat altijd nog een lekker luchtje vinden
Draaiorgel, Amber Nude mag dan wel minder zwaar zijn dan de originele Youth 'Motorolie' Dew, het is inderdaad nog steeds geen licht, modern geurtje! Cool Water is weer heeel wat anders... dus volgens mij moet je gewoon de parfumerie in om erachter te komen wat voor geuren nou het beste bij je passen. Ga dus vooral zelf lekker snuffelen! En vergeet niet te vertellen wat je hebt gevonden : )
Ben zelf geen fan van Trouble...gelukkig heeft niet iedereen dezelfde smaak!

Ik zou wel Coromandel willen hebben, hebben! Gekregen toen als een heerlijk proefje van Livre, want dat is echt met stip een heerlijke geur! Maarja....180 euro!! Wie weet...
Ik heb Cool Water Woman destijds gekregen, Amber Nude en Burberry zelf gekocht. Cool Water vind ik een makkelijk geurtje voor overdag, 's avonds tijdens een etentje doe ik liever een wat sterker geurtje op. Hiervoor heb ik een tijd Noa van Cacharel gehad. Ik denk trouwens dat als Cool Water op is, ik deze niet nog eens ga kopen, vind hem niet onaardig, maar niet erg speciaal.

Het ligt erg aan hoe ik me voel en wat ik ga doen, welke parfum ik op doe. En ik ga inderdaad lekker snuffelen in de parfumerie :-)
Vandaag draag ik: Casmir Chopard!
Vandaag: Gucci 2 EDP
Vandaag is het I Love Love van Moschino geworden!
vandaag een proefmonster van eau the toilette(komt zijn naam te eer aan) lilly van TBS maar ik vind het een vreselijk goor luchtje net toilet spray, deze is in de plaats gekomen voor de oceanus, die gaat er uit en die vond ik ook smerig bah monstertje geef ik maar of weg of hij gaat net makkelijk de Roteb in.
Ik heb Aqua Lily van The Body Shop gisteren gekocht en ik vind het juist een erg lekker geurtje! Oceanus vond ik ook altijd een erg lekker geurtje, jammer dat die er uit is, maar vooruit we hebben nu Aqua Lily.

Ik heb ook Vanilla gekocht bij The Body Shop want vanillegeurtjes vind ik ook altijd erg lekker.

Oh ja, de vraag is welk parfum ik vandaag opheb, haha. Dat is White Musk, uiteraard ook weer van The Body Shop.
Pure poison van Dior.
Haha, wist niet dat TBS (wat een afkorting trouwens) zulke controversiële geuren maakte : )

Mieshka, ik heb nog een flesje Oceanus body spray liggen, was helemaal vergeten dat ik die had, dus als je hem wil hebben?

Taylor, volgens mij komen de exclusieve geuren van Chanel in flesjes van 200ml, dus als je het zo bekijkt is de prijs niet eens zo gek, maar dan nog... 180 euro... Casmir vind ik trouwens ook een lekker geurtje.

Vandaag draag ik weer Boucheron Trouble (helaas niet lang meer, want mijn proefje is alweer bijna op)
Allure Sensuelle van Chanel.
Ja, idd..TBS!! Hahah! Doet mij denken aan Ter Beschikking van..nouja, goed. Ik dacht dat het 'gewoon' BS was? Nouja, moet maar met mijn tijd meegaan!

Klopt Vivenda! Het zijn idd 200 ml flesjes...maarja, dat krijg ik dus nooit op!! Maar echt herkenbaar als Chanel, dus op zich heb je dan wel iets bijzonders! Hmmmm..

Dalida: ik wil de Allure Sensuelle van de week ook een goed gaan testen! Ik had er pas een proefje van en het is ook een hele fijne geur!Maar dat vind ik van de meeste Chanel geuren wel. Behalve nr.19...minder.
Tommy-Girl
Ralph Lauren - Cool (rood flesje)
Taylor: ik vind het eigenlijk ook waanzin, die 200ml flesjes... prima voor als je maar één geur gebruikt, maar dat is bij de meesten van ons niet het geval! Geef mij maar 50ml flesjes... of max. 100ml als een geur helemaal geweldig is...

Allure Sensuelle is inderdaad ook geen verkeerde geur : )
Ik heb vandaag Burberry Brit op

(ja, gisteren net gekocht he)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven