I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ik ken bijna niemand persoonlijk op mijn Poppedotje FB, heb heel lang Farmville gespeeld en de meeste vrienden daar zijn die hard gamers! Ik heb van al die vrienden daar alleen Appel en Roos in het echt gezien!
tja heb toch echt haar gezien op je vriendenlijst maar is niet iemand vh forumhoor ze woont dicht bij me maar idd misschien dan van een spel
Nou dan maar de touwtjesspringers die zijn ook goed.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Anoniem_6491926aadf04
vrijdag 1 juni 2012 om 22:40
ik heb ooit een scharrel gehad die op m leek. Naja scharrel.. neuquertje. die kwam mijn studentenkamer ingeslopen als ie bij mijn huisgenoot was geweest (die waren vrienden) en in de ochtend wegsneaken. En iedereen maar denken dat ie gewoon naar huis was gegaan.
Tickel ja ik ben ook 'bang' dat 1 iemand ineens een 'bekende' blijkt te zijn , maar ach, zitten in het zelfde schuitje en kan nooit heel erg zijn toch?!
Ja dus volgende week vrijdag moeten we allemaal een leven hebben!
Vanaf volgende week vrijdag kan ik niet meer trashen of posten. De dag daarna ga ik op vakantie