15 kids and counting
woensdag 6 juni 2012 om 20:45
quote:Sabeltandcavia schreef op 06 juni 2012 @ 20:43:
Wat zielig dat die kinderen niet naar school mogen. De meeste kinderen die ik ken gaan graag naar school.Vind het ook helemaal niet goed om te gaan 'home schoolen'. Iedere ouder weet toch dat je meer leert op school dan alleen de vakken die je krijgt?
Wat zielig dat die kinderen niet naar school mogen. De meeste kinderen die ik ken gaan graag naar school.Vind het ook helemaal niet goed om te gaan 'home schoolen'. Iedere ouder weet toch dat je meer leert op school dan alleen de vakken die je krijgt?

woensdag 6 juni 2012 om 20:49
Wat bizar dit! Alsof je als moeder, niet zijnde lerares, al je kinderen, in verschillende leeftijden, alles kunt leren wat ze nodig hebben. Die gaan straks met fikse achterstanden naar de middelbare. Is het niet op het gebied van kennis, dan wel op sociaal vlak.
Mijn mond valt echt open. Wat is er mis met 3 of 4 kinderen? Desnoods 5?
Mijn mond valt echt open. Wat is er mis met 3 of 4 kinderen? Desnoods 5?
woensdag 6 juni 2012 om 20:49
Dat thuis lesgeven, wat die moeder doet, komt een beetje over alsof ze maar wat doen. Misschien heb ik het wel helemaal mis hoor, maar als je kijkt naar the Duggar familie, komt dat veel georganiseerder over. Met een duidelijkere visie erachter.
(Wat een vooroordeel na 2 minuten kijken, maar goed, zo komt t over, misschien verander ik na de reclame wel van mening)
(Wat een vooroordeel na 2 minuten kijken, maar goed, zo komt t over, misschien verander ik na de reclame wel van mening)
Who in the world do I think that I am... I suppose that depends on who I believe