Entertainment alle pijlers

Onzeker over nazorg EK

13-06-2012 23:10 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wist niet zeker of ik dit nu bij Entertainment (want dat is het niet) of onder relaties moest plaatsen (want die zou straks wel eens over kunnen zijn).

Het komt er op neer dat ik zo ontzettend onzeker ben over wat nu te doen in dit soort situaties. De rode vlekken zijn dwars door mijn foundation te zien.

Vanavond stond ik er weer met mijn schalen vol hapjes. Je kent het wel: 'Mozza-rel-la Balletjes', FingerFootballen, wortelsalade, de oranje servetjes gevouwen tot shirtjes. Alles in het EK thema doch niet tè nadrukkelijk. Twee weken ben ik bezig geweest met de voorbereidingen. Alle tips heb ik tot mij genomen; alles was eetklaar, genoeg ruimte op de schalen, extra hapjes achter de hand. Ik heb zelfs met (lege) schalen geoefend in de woonkamer zodat ik zeker wist dat ik niet in beeld zou staan en ik het parcours met ogen dicht zou kunnen lopen. Ik denk niet dat iemand er iets van heeft geproefd of gemerkt, maar ik heb mijn best gedaan.

Nu sta ik dus bij de frituur en mijn vraag is: kan ik die bitterballen nu uitserveren of beter van niet? Misschien wordt dat verkeerd en niet bepaald ondersteunend uitgelegd? Ik heb ook nog vlammetjes, maar dat zal dan wel helemaal verkeerd vallen?

Knakworsten noemen ze hier Wieners, 't is Wenen maar toch??? Ik zou ze dan wel voorknakken en geen currygewurtz erbij.
Optimist tot in de kist!
Het is een hele verantwoordelijkheid, dat kan ik jullie wel vertellen!

Angel, bedankt voor het recept, ze liggen nu in de pan.

Vriend zet nu keihard en met de boxen voor het open raam: 'hé, kleine meid op je kinderfiets' op van Herman van Veen.

Ik hoop dat die schnitzels op tijd klaar zijn....
Am Yisrael Chai!
Hahaha, glunder ik nog van, zo'n topic even voor het slapen!

Danke...

Iedereen ontzettend bedankt! Ik ga naar bed. Er liggen hier her en der wat mensen, dus ik denk dat die zullen blijven slapen. Ik moet er dus morgen vroeg uit om het ontbijt te verzorgen. Ik heb verse jus, zelfgebakken brood met oranjemarmelade, plakjes slamenie voorgeschikt op een schaaltje en wat rauwkost als garnering. Hoop dat dat in goede aarde valt!

Afbakbroodjes liggen al klaar op het aanrecht. Ik vraag me nu af of dat wel zo verstandig is. De visite kan denken dat het al klare broodjes zijn ipv afbakbroodjes en dan zul je zien dat ze die onafgebakken opeten! Misschien leg ik die beter in de kast. Of zal ik er een briefje bij leggen dat het dus afbakbroodjes zijn en dat ik die af zal bakken voor het ontbijt? Of is dat te betuttelend en zal de visite dat ook wel doorhebben? Het staat niet duidelijk op de verpakking...
Dan zou ik de broodjes meenemen naar bed/boven.... Je kan geen enkel risico lopen...
Inderdaad, wat een leuk topic, ik zit hier met een wijntje, even tot mezelf te komen, wat een opgave zo'n wedstrijd, en ik lach ook.

Dank 2reebruineogen, en commentaargevenden.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:Afbakbroodjes liggen al klaar op het aanrecht. Ik vraag me nu af of dat wel zo verstandig isKaiser Brodchen?
Misschien kan je ook beter alle duitse zenders blokkeren.. Voor het geval iemand er langs zapt! Je kan niet voorzichtig genoeg zijn!
Hahaha! Leuk topic!
Ronnie, heerlijke humor.
Haribo macht kinder froh, und erwachsenen eben so!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven