100+ kilo dames wie doet er mee gaan verder...
woensdag 16 april 2008 om 10:36

dinsdag 22 april 2008 om 19:50
Zo is dat Mardjen! Niks zo lekker als dat moment na het sporten. Vooral als je helemaal geen zin had en een k*tdag achter de rug hebt.
Ik moet nog van 2 slechte dagelijkse gewoontes af; de lift op hetw erk nemen én m'n beker anijsmelk 's avonds. Dat doe ik al van magere melk, maar wel met 4 blokjes. En ik snoep er ook nog altijd eentje zo op.
(over ongemerkt snoepen gesproken )
Ik moet nog van 2 slechte dagelijkse gewoontes af; de lift op hetw erk nemen én m'n beker anijsmelk 's avonds. Dat doe ik al van magere melk, maar wel met 4 blokjes. En ik snoep er ook nog altijd eentje zo op.
(over ongemerkt snoepen gesproken )
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
dinsdag 22 april 2008 om 19:57
quote:HoiPippiLangkous schreef op 22 april 2008 @ 19:36:
[...]
Nee schat, jij ziet eruit als 28.
Da's gemeen, ík zie er niet eens uit als 28 En ik ben 24
Wordt áltijd ouder geschat. Als mensen horen dat ik getrouwd ben en 2 kinderen heb tellen ze volgens mij voor het gemak 10 jaar bij mijn leeftijd op 'oh, dan zul je wel rond de 30 zijn'
Maar meneer Nilson lijkt dus meer op een aap dan op een meisje of op een jongetje. Fijn dat ik het weet, goed voor mijn beeldvorming
[...]
Nee schat, jij ziet eruit als 28.
Da's gemeen, ík zie er niet eens uit als 28 En ik ben 24
Wordt áltijd ouder geschat. Als mensen horen dat ik getrouwd ben en 2 kinderen heb tellen ze volgens mij voor het gemak 10 jaar bij mijn leeftijd op 'oh, dan zul je wel rond de 30 zijn'
Maar meneer Nilson lijkt dus meer op een aap dan op een meisje of op een jongetje. Fijn dat ik het weet, goed voor mijn beeldvorming

dinsdag 22 april 2008 om 20:17
Dit heb ik nou altijd; Nou lig ik daar m'n alles te geven op zo'n matje, komt er een oostblokker met een buik van staal naast me liggen, lacht naar mij.. en gaat toch een buikspiershow weggeven
*Woesjjj Woesjjj -vouwt zich dubbel- woesjjjj woesjjj*
Mén, en iedere week zoekt ze me weer op. Komt haar show zeker nog beter uit
Had ik ook altijd, als ik naar het strand ging, zocht ik net zolang totdat ik iemand vond die dikker was dan ik, en ging dan daarbij in de buurt liggen
Bedacht me dus vanaaf dat ík dus die dikkert voor die oostblokker ben..
Dus ben nu nog fanatieker; ééns zal ik háár opzoeken bij de matjes
Fijne avond allemaal!
*Woesjjj Woesjjj -vouwt zich dubbel- woesjjjj woesjjj*
Mén, en iedere week zoekt ze me weer op. Komt haar show zeker nog beter uit
Had ik ook altijd, als ik naar het strand ging, zocht ik net zolang totdat ik iemand vond die dikker was dan ik, en ging dan daarbij in de buurt liggen
Bedacht me dus vanaaf dat ík dus die dikkert voor die oostblokker ben..
Dus ben nu nog fanatieker; ééns zal ik háár opzoeken bij de matjes
Fijne avond allemaal!
dinsdag 22 april 2008 om 20:27
dinsdag 22 april 2008 om 20:41
De door de kamer slingerende meneer Nilsson heeft ervoor gezorgd dat mijn beeldscherm ook weer eens wat te drinken kreeg. Whaha.
Hoe bevalt het leven als thuisblijfmoeder met een man aan het werk, Eowynn_ ?
Vandaag een flink eind lekker doorgewandeld. Onderweg nog een hartslag meter gekocht bij de Blokker(meteen omgedaan in de wc daar) en daarna goed mijn vetverbrandende hartslag opgezocht. Was motiverend. Morgen weer, (Met zus om zeven uur 's ochtends, waarom zo belachelijk vroeg weet ik eigenlijk niet :S )
Mijn schema voor vandaag:
O: boterham mozzarella/tomaat/basilicum, boterham smeerkaas, boterham roomboter met walnoten.
T: Wortel/gember drankje vers uit de pers (was niet zo geslaagd)
L: boterham kaas met ketchup, boterham appelstroop
T: sinaasappel, boterham mozzarella/tomaat
D: vegaburger, champignonsalade
En dan nu aan de yoghurt met framboos en lijnzaad.
Hoe bevalt het leven als thuisblijfmoeder met een man aan het werk, Eowynn_ ?
Vandaag een flink eind lekker doorgewandeld. Onderweg nog een hartslag meter gekocht bij de Blokker(meteen omgedaan in de wc daar) en daarna goed mijn vetverbrandende hartslag opgezocht. Was motiverend. Morgen weer, (Met zus om zeven uur 's ochtends, waarom zo belachelijk vroeg weet ik eigenlijk niet :S )
Mijn schema voor vandaag:
O: boterham mozzarella/tomaat/basilicum, boterham smeerkaas, boterham roomboter met walnoten.
T: Wortel/gember drankje vers uit de pers (was niet zo geslaagd)
L: boterham kaas met ketchup, boterham appelstroop
T: sinaasappel, boterham mozzarella/tomaat
D: vegaburger, champignonsalade
En dan nu aan de yoghurt met framboos en lijnzaad.
dinsdag 22 april 2008 om 20:42
Zo wat een verhalen weer.
Eowynn, grappig dat je mij ouder schat. Ik wist toevallig jouw leeftijd ongeveer al voordat je het had doorgegeven. Kan me wel voorstellen dat mensen aan je situatie een bepaalde leeftijd koppelen. Ik kreeg al zo vaak de vraag of mijn zwangerschap wel gepland was. (Zo onbeschoft om te vragen vind ik dat) en jij was natuurlijk nog een stukje jonger.
Hoe lang ben je eigenlijk getrouwd? En hoe oud is je oudste nu?
Hier tot nu toe een hele goede dag. Ik had vanochtend mijn lijstje deels al neergezet, maar zal hem nu nog even compleet maken.
ontbijt : 250 gr optimel kwark met all bran
tussendoor: 1 rijstewafel
lunch: 4 volkorencrackers met phil.light en komkommer en zeezout
tussendoor: digestive koekjes (gelukkig nog wel die zonder chocolade ) + 1 tum-tummetje + 1 glas versgeperst sinaasappelsap
diner: roerbak van paprika, courgette en peultjes + 1 knoflookuitje, met heilbot en woksaus + rijst
Toetje (komt nog) optimel kwark met een beetje all bran
Best netjes vind ik.
Ik vul sinds een paar dagen ook www.caloriechecker.nl in. Het is leuk om te zien of je niet teveel vet o.i.d. gebruikt en om te zien hoeveel calorieen je ongeveer op een dag krijgt. Dit heeft me bij mijn vorige poging heel goed geholpen, dus dat doe ik nu weer een tijdje.
Eowynn, grappig dat je mij ouder schat. Ik wist toevallig jouw leeftijd ongeveer al voordat je het had doorgegeven. Kan me wel voorstellen dat mensen aan je situatie een bepaalde leeftijd koppelen. Ik kreeg al zo vaak de vraag of mijn zwangerschap wel gepland was. (Zo onbeschoft om te vragen vind ik dat) en jij was natuurlijk nog een stukje jonger.
Hoe lang ben je eigenlijk getrouwd? En hoe oud is je oudste nu?
Hier tot nu toe een hele goede dag. Ik had vanochtend mijn lijstje deels al neergezet, maar zal hem nu nog even compleet maken.
ontbijt : 250 gr optimel kwark met all bran
tussendoor: 1 rijstewafel
lunch: 4 volkorencrackers met phil.light en komkommer en zeezout
tussendoor: digestive koekjes (gelukkig nog wel die zonder chocolade ) + 1 tum-tummetje + 1 glas versgeperst sinaasappelsap
diner: roerbak van paprika, courgette en peultjes + 1 knoflookuitje, met heilbot en woksaus + rijst
Toetje (komt nog) optimel kwark met een beetje all bran
Best netjes vind ik.
Ik vul sinds een paar dagen ook www.caloriechecker.nl in. Het is leuk om te zien of je niet teveel vet o.i.d. gebruikt en om te zien hoeveel calorieen je ongeveer op een dag krijgt. Dit heeft me bij mijn vorige poging heel goed geholpen, dus dat doe ik nu weer een tijdje.
dinsdag 22 april 2008 om 21:52
Zo hallo, ik kijk een middagje niet op het forum en gelijk is er een heel boekwerk bij geschreven joh!
Overigens ben ik een undercover-lui-thuisblijf-wijf, dat wil zeggen, ik werk officieel full-time waarvan het meeste thuis want dus inhoud dat ik dan echt bijna niks doe. (op mijn werk trouwens ook niet). Of ben ik dan een full-time-overal-lui-wijf? Tja, ik wil ook in een hokje gepropt worden hoor!
Qua eten ging het bij mij goed vandaag, heb alleen een beetje gezondigd met een paar stukjes kroepoek.
Overigens ben ik een undercover-lui-thuisblijf-wijf, dat wil zeggen, ik werk officieel full-time waarvan het meeste thuis want dus inhoud dat ik dan echt bijna niks doe. (op mijn werk trouwens ook niet). Of ben ik dan een full-time-overal-lui-wijf? Tja, ik wil ook in een hokje gepropt worden hoor!
Qua eten ging het bij mij goed vandaag, heb alleen een beetje gezondigd met een paar stukjes kroepoek.
dinsdag 22 april 2008 om 22:15
Josephine, ik was 16 toen ik mijn man leerde kennen, 21 toen ik trouwde, 22 toen mijn dochter geboren werd (die is net 2 weken geleden 2 geworden) en precies 18 maanden later werd mijn zoon geboren, toen was ik 24.
Ik kreeg bij dochter ook de vraag of het gepland was. Ik gaf daar nooit antwoord op. Gepland was het niet helemaal, we waren nog aan het overleggen of we al dan niet aan kinderen wilden beginnen of nog een jaar of 2 wilden wachten. Dochter vond dat we meteen moesten beginnen, want ik bleek al zwanger
Maar bij zoon kreeg ik wéér van iedereen de vraag of het wel gepland was. Zo idioot vond ik dat. Heb ook gewoon elke keer geantwoord dat ik dat een vervelende en ongepaste vraag vond.
Ik gebruik caloriechecker ook. Rispa, er staat een apart kopje over vet ergens. In ieder geval op de site van het voedingscentrum.
Ik kreeg bij dochter ook de vraag of het gepland was. Ik gaf daar nooit antwoord op. Gepland was het niet helemaal, we waren nog aan het overleggen of we al dan niet aan kinderen wilden beginnen of nog een jaar of 2 wilden wachten. Dochter vond dat we meteen moesten beginnen, want ik bleek al zwanger
Maar bij zoon kreeg ik wéér van iedereen de vraag of het wel gepland was. Zo idioot vond ik dat. Heb ook gewoon elke keer geantwoord dat ik dat een vervelende en ongepaste vraag vond.
Ik gebruik caloriechecker ook. Rispa, er staat een apart kopje over vet ergens. In ieder geval op de site van het voedingscentrum.

dinsdag 22 april 2008 om 22:24