Lijf & Lijn alle pijlers

-5 kilo... We kunnen het, meiden! (part two)

27-07-2007 14:29 3441 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij de eer...:D
Ja, was even off topic, maar ach... het wordt al zo vertrouwd met jullie.

Mja, dat is nog maar de helft hoor qua jeugd... kan nog wel even doorgaan, pfff....

Het was pizza mozzarella,mmmmmmmmmm, hij was zoooo lekker.

Vriendin krabbelde me net, of ik mee de stad in ging, dus ik ga onverwachts toch nog op stap!

Daar gaan de wijntjes...

Mmmmmm, appeltaaaaaart, lekkur!! Ik had vanmiddag van die mini appelflapjes gekocht, wilde toch iets lekkers als tussendoortje. Die mueslirepen heb ik op een gegeven moment ook wel gehad en ik zag dat het qua calo's niets uitmaakte, dussss

Fijne avond Noor!
Aaah gezellig op stap! Geniet ervan, Marieke en Revival! Drink ook een wijntje op mij!

Ik net echt onwijs lopen janken in de schoot van mijn vriend om de film 'The brave one'... Pfff wat heftig...

Nu maar lekker bedje in! Slaap lekker allemaal straks!

Joeeehooeeee!!! Waar is iedereeheeenn!?!!?
Heb even geen tijd maar wou melden dat ik vandaag begonnen ben met zwemmen zonder de pauzes welgeteld 25 min Langer kon ik écht niet.. En vriendje was mee geweest, nu het voetbalseizoen gedaan is, vond hij het wel een goed idee om af en toe eens met mij mee te gaan. Maar hij kon ook niet langer haha Zal gewoon een kwestie zijn van opbouwen. Ik ga dinsdag, woensdag en donderdag weer. Andere dagen ga ik dan proberen op de crosstrainer.. Nou, doei !!
Hier was ik!! Gisteren behoorlijk op stap geweest, was pas om 5.30 thuis... Behoorlijk wat wijntjes doorheen gegaan. Toen rond 12 uur mn bed uitgerold en om 13 uur een lunchafspraak. Ben net terug, mn lijstje tot nu

O -

T -

L: waldkornbroodje met gerookte kip

T: ijsje

Echt een lijstje voor een brakke dag....

Straks een kliekje rijst, groenten en kip.

Jullie nog iets leuks te melden??

Goed hey Mirah, je sportplan!!! Bravo!!
Arghhhhhhhh, ik ben zo'n ontzettende emo eter.... een tegenslag of teleurstelling en ik zoek weer troost bij een pak koeken. Pfff... sorry, moest even een frustratie momentje kwijt en mn misstap opbiechten
Kom op Marieke hou vol... je bent zo goed bezig. Probeer te voorkomen dat je in het cirkeltje terechtkomt van je rot voelen - eten - je dáárdoor rot voelen - weer eten enz.

Mijn stapavondje was wel oke...niet echt bijzonder. Wel vermaakt, niets meer en niets minder. Lag tegen 3 uur in mn nestje, iets eerder dan jij dus Marieke! Vandaag familiedag, pffff.... wel leuk hoor, maar ben blij dat ik thuis ben en lekker op de bank zit met vriend. Wij gaan dus nog even van ons avondje genieten, tot morgen!

PS, Mirah, niet doorslaan he! Het moet wel leuk blijven... weet niet of elke dag sporten leuk is! Maar wel knap van je hoor, er is natuurlijk wel een hoop discipline voor nodig.

Nou baahaaaiiiiiii
Elke dag sporten ben ik niet van plan hoor, maar toch alleszins meer dan nu

Revival, even offtopic een vraagje; je zei dat jij bent overgestapt van de pil naar de nuvaring.. Ik ben ook aan het twijfelen dit te doen, maar ik heb schrik voor het inbrengen; dat het niet goed zit en niet werkt ofzo.. ging dit bij jou makkelijk in het begin? En merk je dat er minder hormonen inzitten? Want ik heb de laatste tijd echt erge humeurschommelingen en denk dat het door de pil komt..
Mja, pak koeken is niet meer te redden, dat zit er al in... Net ff hete douche gepakt en lig nu lekker met laptopje in bed. Slaappil genomen, weet ik zeker dat ik goed slaap straks! Bis morgen meissies!!

xxx
Slaap lekker Marieke, dat je pak koekjes maar goed mag verteren! Ennuh over leuke dingen gesproken, ik had heel verhaal gedaan gister...
Huh? Waar staat dat dan? Heb ik er gewoon keihard over heen gelezen??
Gooodmoooorning!

Lekker geslapen allemaal?

Mirah: de nuvaring bevalt mij erg goed, met name het idee dat je aanzienlijk minder hormonen binnenkrijgt vind ik erg prettig. Heb zo'n 10 jaar de pil geslikt, en was er helemaal zat van om elke dag zó'n lading hormonen binnen te krijgen. Nu dus de nuvaring, die overigens prima blijft zitten hoor... en je voelt er niets van. Maar je kan het altijd proberen toch? Als het niet bevalt kan je zo weer terug naar de pil, of nog een andere anticonceptie. Oh ja, humeurschommelingen, had (heb) ik ook, hoopte ook dat dat zou minderen na het stoppen met de pil, maar helaas.... tis gewoon mijn karakter ofzo.

Gisteren een zeer slechte dag gehad... koekjes, snoepjes en patat. Tja...

Nu werken, tot later!
Goedemorgen Revival!

Ik heb geslapen als een os...

Jij ook?

Net als ik gauw de zonden van gisteren vergeten en vandaag de draad weer oppakken!

@ Mirah, je kunt ook nog het mirenaspiraaltje overwegen. Zelfde principe als nuvaring, geeft lokaal ook maar weinig hormonen af!

Net lekker gesport, straks weer late dienst. Hoop dat er iets lichts op het menu staat.
Good afternoon everyone

Slecht geslapen hier, lang wakker gelegen en heel veel dromen (weet niet meer waarover ) waar ik het ontzettend druk in had: bekaf wakker geworden

Slaap ik vanavond des te lekkerder!

Ik baal nu eigenlijk van alle etentjes en visites en logees van de afgelopen en komende weken. Heel gezellig allemaal, maar ik moet afvallen!!!!

Heb bedacht dat ik vanaf de 62.1 van vorige week nu elke week minstens een halve kilo kwijt moet zijn om op vakantie ongeveer op mijn gewicht van vorig jaar te zitten, grrr

En dat lukt natuurlijk bijna niet met al die etentjes enzo.

Tóch meer gaan bewegen dus, want ik ga het zéker proberen!

Lijstje/planning vandaag:

O brinta

T krentenbol

L magere yoghurt met cruesli met beetje honing er door

T 2 kiwi gold, appel, schaaltje yoghurt

A andijvie, slaburger (sja, zo heet ie nu eenmaal) en beetje rösti

Hoe ist met jullie?

Deesi ook nog bezig?

En Goudvis?

Big hug and kisses
Shit happens
Heej inderdaad Marieke, verhaal staat er helemaal niet bij... Raarrr! Hoe is het verder hier met iedereen!?

Ik gebruik ook al jaren de nuvaring, vind het heerlijk! (voor zover zoiets heerlijk kan zijn natuurlijk... )

Ik nog even druk aan school nu!

Haaaai...

Hey Porec, irritant is dat he... van die leuke dingen die je dieetschema in de war gooien. Wel knap dat je gewoon doorpakt en het dan op andere fronten zoals sporten gaat gooien. Gewoon steeds een balansdag er tussen gooien ofzo..

En naar dat je zoveel wakker bent geweest, ik heb dat ook geregeld. Heel soms help ik de natuur een handje en neem een pil, soms heb ik dat even nodig om weer op te laden..

Ik ben ook lekker dom bezig.... Ik was rond 14.30 op mn werk, helemaal klaar voor een late dienst. Na 20 min keek collega op rooster en vroeg wat ik hier eigenlijk deed. Had een opleidingsdag en niet een late.... Oeps!! Nou, ben maar weer op de fiets gestapt. Heb ik onverwacht zomaar een avondje extra vrij!! Nadeel: nu moet ik gaan bedenken wat ik moet eten...
Hey Noor....

Ik ben nu natuurlijk heeeeeel nieuwsgierig wat er in dat leuke verhaal stond!!

Hahaha, klinkt dat grappig... zaaaalig zo'n nuvaring!
quote:Mariekske27 schreef op 19 mei 2008 @ 15:31:

Ik ben ook lekker dom bezig.... Ik was rond 14.30 op mn werk, helemaal klaar voor een late dienst. Na 20 min keek collega op rooster en vroeg wat ik hier eigenlijk deed. Had een opleidingsdag en niet een late.... Oeps!! Nou, ben maar weer op de fiets gestapt. Heb ik onverwacht zomaar een avondje extra vrij!! Nadeel: nu moet ik gaan bedenken wat ik moet eten...
Shit happens
Vinden jullie danoontje-ijsjes ook zo lekker.....?!!?!
Lees even niet mee, heb de drie kids alleen. Maar het gaat hier SLECHT met de lijn, ben ongi en ongemotiveerd.

Ik lees van de week weer even bij.

Kus,

Jennie
Mmmmmm, het maakt me niet uit wat voor ijs, ik vind het bijna allemaal zalig.... Danoontje ijs ken ik niet. I Australians en de Italiaanse ijssalon!!

Ik heb maar even flink uitgepakt qua koken..... Een gevulde courgette uit de oven, allemaa ultra light!

Mijn lijstje vandaag:

O: 1 bh kipfilet, 1 bh jam

L: 1 bh kipfilet, 1 bh s-spread, 1 bh halvajam.

T: mueslireep + peer

D: gevulde courgette

T: eierkoek

Jennie!!!!! Ik zat vanmiddag nog te denken... waar is Jennie nou? Wat verrot dat het nu kloten gaat.... Even een time out dus, soms is dat even nodig om later weer gemotiveerd verder te gaan!! Kom gauw terug en we zullen alles uit de kast trekken om je weer gemotiveerd te kletsen!

Sterkte!!
Aaah Jennie! Komt goed hoor meid! Ik ook ongi en blijf maar eten... Dan heb je toch ook helemaal geen zin om op te letten wat je in je giegeltje stopt!?

Lekker Marieke, dat je in ene vrij bent! Vanaaf lekker tv avondje!!! HNTM en dames in de dop, heerlijk hoor!

Revival, hoe is het daar? Goed bezig geweest vandaag!?

Ennuh, Porec, al moe?!

Druk hier... lees morgen ff bij, kom nu alleen een egoberichtje droppen. Lijstje vandaag:

O: -

T: -

L: pistoletje gerookte zalm (lunchroom)

T: -

D: kipshoarma met kaas (light) en ananas, paar aardappelkroketjes en sla.

Vanavond bankhang / tv-kijk avondje met vriend, leuk leuk (rest van de week benk weer alleen... dus extra genieten van die ene avond)

Bis morgen! Kisses!
Hello,

Hier ook ff een kort ego-berichtje, heb weinig tijd, moet zo weg.

Vandaag:

O: Magere yoghurt met verse aardbeien.

T: Rijstwafel met chocolade

L: Krentenbol, bruin pistoletje kaas, komkommer, tomaat en ei, glas Optimel

T: Appel

D: Kipspiesje, pasta met vis (restjes)

A: --

Succes allemaal!
Revival, val jij niet bijna om!?!?!

Marieke, ziet er netjes uit hoor!

Ik zal mijn lijstje maar niet uit de doeken doen... Ben ongi dus vanaaf weer gesnoept... Maar goed, morgen weer een dag...

Slaap zacht!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven