-5 kilo... We kunnen het, meiden! (part two)
dinsdag 20 mei 2008 om 09:04
Hoi pipeloi!!
En Revival? Lekker genoten van je mannetje gisteravond??
Wat doet je vriend nu voor werk dan... dat hij zoveel weg is?
He Noor... net als Jennie dus ook last van snaaidrang ivm ongesteldheid? Ik merk dat zelf nooit zo erg, ik heb gewoon ALTIJD zin in iets lekkers!
Gisteren een prima lijndagje gehad.... Gisteravond laat nog wel enorme honger, ik ben maar gaan slapen en heb het genegeerd. Vanochtend vroeg opgestaan, had het plan om te gaan sporten, maar ik zie er toch maar van af. Gisteren ook al geweest, moet niet te gek worden natuurlijk! Donderdag ga ik er wel weer voor en vrijdag wil ik eindelijk eens mee doen met spinning! Dan heb ik mijn 3 x p week weer gehad ...
Fijne dag allen!
En Revival? Lekker genoten van je mannetje gisteravond??
Wat doet je vriend nu voor werk dan... dat hij zoveel weg is?
He Noor... net als Jennie dus ook last van snaaidrang ivm ongesteldheid? Ik merk dat zelf nooit zo erg, ik heb gewoon ALTIJD zin in iets lekkers!
Gisteren een prima lijndagje gehad.... Gisteravond laat nog wel enorme honger, ik ben maar gaan slapen en heb het genegeerd. Vanochtend vroeg opgestaan, had het plan om te gaan sporten, maar ik zie er toch maar van af. Gisteren ook al geweest, moet niet te gek worden natuurlijk! Donderdag ga ik er wel weer voor en vrijdag wil ik eindelijk eens mee doen met spinning! Dan heb ik mijn 3 x p week weer gehad ...
Fijne dag allen!
dinsdag 20 mei 2008 om 10:01
Heerlijk avondje gehad, gewoon lekker samen op de bank, niets bijzonders maar wel fijn... hij werkt in de horeca dus als ik thuiskom is hij de deur net uit, en als hij thuiskomt lig ik al in bed... leven dus behoorlijk langs elkaar heen. Dus áls we dan een avondje samenzijn is het altijd superleuk
Nou ik heb nog twee dagen om donderdagochtend onder die vreselijke 66.6 te komen, liefst onder de 66.... Ga er dus nog even hard tegenaan. Vanavond anderhalf uur trainen. Lijstje vandaag:
O: thee, 2 rijstwafels met light jam
T: thee, plakje ontbijtkoek
L: 12.15 uur: salade (restje van gisteren mee genomen naart werk) 12.30 uur: 2 bbh light kaas, kopje groentesoep
T: thee, paar theebiscuitjes, glas ranja
D: paella met vis en cherrytomaatjes.
Verder gaat iedereen best aardig toch? Lijstjes zien er over het algemeen keurig uit (logisch als alle waardeloze lijstje achterwege worden gelaten ) en er wordt flink gesport... door de een wat flinker dan door de ander... Porec, ik hoor jou geloof ik niet zo vaak over sporten, doe jij daar eigenlijk wel aan??
Verder weinig nieuws hier, slecht geslapen dus zit hier met een behoorlijk duf hoofd....
Hef a naaais deeeeeeee xxx
Nou ik heb nog twee dagen om donderdagochtend onder die vreselijke 66.6 te komen, liefst onder de 66.... Ga er dus nog even hard tegenaan. Vanavond anderhalf uur trainen. Lijstje vandaag:
O: thee, 2 rijstwafels met light jam
T: thee, plakje ontbijtkoek
L: 12.15 uur: salade (restje van gisteren mee genomen naart werk) 12.30 uur: 2 bbh light kaas, kopje groentesoep
T: thee, paar theebiscuitjes, glas ranja
D: paella met vis en cherrytomaatjes.
Verder gaat iedereen best aardig toch? Lijstjes zien er over het algemeen keurig uit (logisch als alle waardeloze lijstje achterwege worden gelaten ) en er wordt flink gesport... door de een wat flinker dan door de ander... Porec, ik hoor jou geloof ik niet zo vaak over sporten, doe jij daar eigenlijk wel aan??
Verder weinig nieuws hier, slecht geslapen dus zit hier met een behoorlijk duf hoofd....
Hef a naaais deeeeeeee xxx
anoniem_6720 wijzigde dit bericht op 20-05-2008 17:33
Reden: lijstje gewijzigd
Reden: lijstje gewijzigd
% gewijzigd
dinsdag 20 mei 2008 om 21:53
Gedverdemme!!! Heel verhaal getypt, wil net gedag zeggen en ploeps..........alles weg, bleh
Int kort dan maar.
Ik vandaag:
O brinta
T krentenbol
L 2 waldkornbh met 30+ kaas, runderbouillon, appel, kiwi-gold
T krentenbol, banaan
D dinsdag patatdag, maarrrrrrrrrrrrr niet gedaan, vriend wel, maar ik heb een hele berg sla (met van alles erdoor) en twee tartaartjes gegeten.
Revival: als ik vaak zou sporten zou ik dat elke keer vol trots vertellen natuurlijk
Ik zou meer kunnen en moeten doen, maar ben te laks en heb heupprobleempjes (vaak slijmbeursontsteking) waardoor ik vooral na een dag werken en dag of dagen erna enorme pijn heb... Maar wat vaker op mijn stepper zou best kunnen
Oja, denk 'zomaar' dat jij donderdag ineens in de 64 weegt en dat die 66.6 een vreemde uitschieter was
Marieke: goed bezig met je sporteritus!!!!!
Laters maisjes
Int kort dan maar.
Ik vandaag:
O brinta
T krentenbol
L 2 waldkornbh met 30+ kaas, runderbouillon, appel, kiwi-gold
T krentenbol, banaan
D dinsdag patatdag, maarrrrrrrrrrrrr niet gedaan, vriend wel, maar ik heb een hele berg sla (met van alles erdoor) en twee tartaartjes gegeten.
Revival: als ik vaak zou sporten zou ik dat elke keer vol trots vertellen natuurlijk
Ik zou meer kunnen en moeten doen, maar ben te laks en heb heupprobleempjes (vaak slijmbeursontsteking) waardoor ik vooral na een dag werken en dag of dagen erna enorme pijn heb... Maar wat vaker op mijn stepper zou best kunnen
Oja, denk 'zomaar' dat jij donderdag ineens in de 64 weegt en dat die 66.6 een vreemde uitschieter was
Marieke: goed bezig met je sporteritus!!!!!
Laters maisjes
Shit happens
dinsdag 20 mei 2008 om 22:10
Oke weinig sport dan maar wel een mooi lijstje zeg! En patat afgeslagen! Respect hoor Doet revival je niet na... Lastig dat je vaak last van je heupen hebt, is een rotplek, dan kan je ook echt niets meer. Heb er helaas ook ervaring mee.
Ik ben net terug van de training en moet helaas nog iets toevoegen aan mn lijstje: 3 mini snickertjes.... Blijft een zwak punt van me, na de training. Heb dan behoorlijke trek, vooral in zoet. En omdat ik moe ben heb ik geen zin om teveel moeite te doen, dus gr/sn aaien is dan zo lekker & makkelijk!
Kga lekker slapie slapie! xxxx
Ik ben net terug van de training en moet helaas nog iets toevoegen aan mn lijstje: 3 mini snickertjes.... Blijft een zwak punt van me, na de training. Heb dan behoorlijke trek, vooral in zoet. En omdat ik moe ben heb ik geen zin om teveel moeite te doen, dus gr/sn aaien is dan zo lekker & makkelijk!
Kga lekker slapie slapie! xxxx
dinsdag 20 mei 2008 om 22:13
dinsdag 20 mei 2008 om 22:33
quote:revival schreef op 20 mei 2008 @ 22:13:
Oh ja ik wou ook nog zeggen dat ik heeeeel hard met je mee denk/hoop porec dat die 66,6 een rare uitschieter was! Maar ik zie het een beetje somber in, trok deze week een broek aan die ik voor het laatst aan had gehad in Argentinie vorig jaar, en die zat aanzienlijk strakker dan toen... grmpf.
Ja, duh, toen was je ook maar 61 kilo toch? Al ben je nu 64 kilo dan is het nóg logisch dat die broek strakker zit!
Thanx voor de tip *thumb up smilie*
Trusten all
Oh ja ik wou ook nog zeggen dat ik heeeeel hard met je mee denk/hoop porec dat die 66,6 een rare uitschieter was! Maar ik zie het een beetje somber in, trok deze week een broek aan die ik voor het laatst aan had gehad in Argentinie vorig jaar, en die zat aanzienlijk strakker dan toen... grmpf.
Ja, duh, toen was je ook maar 61 kilo toch? Al ben je nu 64 kilo dan is het nóg logisch dat die broek strakker zit!
Thanx voor de tip *thumb up smilie*
Trusten all
Shit happens
dinsdag 20 mei 2008 om 23:23
Jeeej, tip van de dag rules!
Ik net terug van werk... Vriend is sinds gister ook weer aan het sporten en gaat nu 3 keer in de week naar de sportschool, dus ja...misschien beetje stok achter de deur hierdoor! Is ook veel gesjelliger he!??!
Revival, helpt het niet om meteen na het sporten iets gezonds mee te nemen (ontbijtkoek ofzo!?). Dan heb je misschien thuis minder trek. Ik neem vaak om m'n werk zo'n powerbar. Zijn goede proteïen-toevoegingen voor na het sporten en zorgt ervoor dat je thuis geen trek meer hebt! Nou bij mij helpt het iig... 2de tip van de dag...
Ik lekker slapen zo! Morgen lekker vrij! Slaap lekker!
Ik net terug van werk... Vriend is sinds gister ook weer aan het sporten en gaat nu 3 keer in de week naar de sportschool, dus ja...misschien beetje stok achter de deur hierdoor! Is ook veel gesjelliger he!??!
Revival, helpt het niet om meteen na het sporten iets gezonds mee te nemen (ontbijtkoek ofzo!?). Dan heb je misschien thuis minder trek. Ik neem vaak om m'n werk zo'n powerbar. Zijn goede proteïen-toevoegingen voor na het sporten en zorgt ervoor dat je thuis geen trek meer hebt! Nou bij mij helpt het iig... 2de tip van de dag...
Ik lekker slapen zo! Morgen lekker vrij! Slaap lekker!
woensdag 21 mei 2008 om 09:07
Kijk aan, ik lees even wat krabbels door en ik ben zomaar wat tips rijker!!
Gisteren wel prima dagje gehad, had wel late dienst dit keer en dat heb ik direct geweten. Tegen einde dienst begon er iemand moeilijk te doen, dienstdoende arts erbij en al dat soort dingen. Was pas om 0.30 uur thuis, bah... Direct mn bed in en eigenlijk moest ik om 8.30 weer beginnen. Heb maar gezegd dat ik een uurtje later kom. Vandaag nog even werken dus en dan maar liefst 6 dagen vrij!!!!!!
Nou, ik ga nog even knallen vandaag, lees: alle koeken, chocotofs, soesjes e.d. proberen te laten staan. Vanochtend nog ff op de weegschaal gestaan, ziet er nog steeds goed uit
Fijne dag allen!!
Bis laterssss x
Gisteren wel prima dagje gehad, had wel late dienst dit keer en dat heb ik direct geweten. Tegen einde dienst begon er iemand moeilijk te doen, dienstdoende arts erbij en al dat soort dingen. Was pas om 0.30 uur thuis, bah... Direct mn bed in en eigenlijk moest ik om 8.30 weer beginnen. Heb maar gezegd dat ik een uurtje later kom. Vandaag nog even werken dus en dan maar liefst 6 dagen vrij!!!!!!
Nou, ik ga nog even knallen vandaag, lees: alle koeken, chocotofs, soesjes e.d. proberen te laten staan. Vanochtend nog ff op de weegschaal gestaan, ziet er nog steeds goed uit
Fijne dag allen!!
Bis laterssss x
woensdag 21 mei 2008 om 10:49
Lijstje / planning vandaag:
O: thee, 2 rijstwafels met light jam, plakje ontbijtkoek
T: gals karnemelk, beschuit met muisjes
L: 2 bbh light kaas, 2 bbh tonijn, kopje bamisoep
T: thee, 2 theebiscuitjes, later nog een fruitreep
D: daar ga ik nog ff over nadenken
Ik ga zo uit eten met een paar vriendinnen, ff spontaan plan. Ik neem iets van vis en geeeeen dessert, want ik moet en ik zal morgen minder wegen dan vorige week.
Baaaai kurls!
PS lief bedoelt hoor porec maar helaas, haha
Marieke geniet van je vrije dagen!!!!
O: thee, 2 rijstwafels met light jam, plakje ontbijtkoek
T: gals karnemelk, beschuit met muisjes
L: 2 bbh light kaas, 2 bbh tonijn, kopje bamisoep
T: thee, 2 theebiscuitjes, later nog een fruitreep
D: daar ga ik nog ff over nadenken
Ik ga zo uit eten met een paar vriendinnen, ff spontaan plan. Ik neem iets van vis en geeeeen dessert, want ik moet en ik zal morgen minder wegen dan vorige week.
Baaaai kurls!
PS lief bedoelt hoor porec maar helaas, haha
Marieke geniet van je vrije dagen!!!!
woensdag 21 mei 2008 om 18:36
Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh, ja ja 6 dagen vrij!!!! Zomaar, soms wordt dat zo geroosterd. De onregelmatigheid die je werkt, soms werk ik meer dan 32 uur in een week en dat betekent dat het ergens anders weer terug komt!
Ik ook een redelijke dag hier gehad, alleen een klein stukje appeltaart als tussendoor. Mijn mentorjongere nam afscheid en had zelf taart gebakken, dus ik moest wel! Heus, eigenlijk wilde ik het natuurlijk helemaal niet!!
Revival een beetje gelukt met je planning vandaag??
Ik ook een redelijke dag hier gehad, alleen een klein stukje appeltaart als tussendoor. Mijn mentorjongere nam afscheid en had zelf taart gebakken, dus ik moest wel! Heus, eigenlijk wilde ik het natuurlijk helemaal niet!!
Revival een beetje gelukt met je planning vandaag??
woensdag 21 mei 2008 om 18:50
quote:revival schreef op 21 mei 2008 @ 10:49:
Porec, duh. Alleen ik roep de hele tijd dat die extra kilo's allemaal op mn buik zitten, dus dat was wel even een teleurstelling om te moeten constateren dat mn benen ook echt gegroeid zijn....
Ojee, maar 4 kilo zit ook niet allemaal in een buik nee...
Dacht je ietwat op te kunnen beuren met die opmerking, mislukt dus
Net thuis, eten, afwas, was en strijk en dan kom ik nog even plempen enzo!
Porec, duh. Alleen ik roep de hele tijd dat die extra kilo's allemaal op mn buik zitten, dus dat was wel even een teleurstelling om te moeten constateren dat mn benen ook echt gegroeid zijn....
Ojee, maar 4 kilo zit ook niet allemaal in een buik nee...
Dacht je ietwat op te kunnen beuren met die opmerking, mislukt dus
Net thuis, eten, afwas, was en strijk en dan kom ik nog even plempen enzo!
Shit happens
woensdag 21 mei 2008 om 20:26
woensdag 21 mei 2008 om 20:34
daar is dat enge schema weer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vast ge-upt om morgen weer al die minnetjes te noteren!
Ik moet dus minstens 61.6 zijn om op schema te blijven , oeps..
Lijstje plempen,
O brinta
T krentenbol
L 2 waldkornbh met 30+ kaas, bouillon, appel, kiwi-gold
T krentenbol, banaan
D chili con carne, en voor mijn doen een hele bescheiden hoeveelheid daarvan
Verder gewoon paar keer koffie, 1 cola light en heel veel water.
Marieke, lekker hoor 6 hele dagen vrij!
Leuk, Revival, spontaan uit eten! En vis is altijd goed, heb ik afgelopen weekend tijdens etentje ook genomen, lekker gegrilde tonijnsteak.. Geniet ze!
Maisjes, dikke smok en tot morgen
Vast ge-upt om morgen weer al die minnetjes te noteren!
Ik moet dus minstens 61.6 zijn om op schema te blijven , oeps..
Lijstje plempen,
O brinta
T krentenbol
L 2 waldkornbh met 30+ kaas, bouillon, appel, kiwi-gold
T krentenbol, banaan
D chili con carne, en voor mijn doen een hele bescheiden hoeveelheid daarvan
Verder gewoon paar keer koffie, 1 cola light en heel veel water.
Marieke, lekker hoor 6 hele dagen vrij!
Leuk, Revival, spontaan uit eten! En vis is altijd goed, heb ik afgelopen weekend tijdens etentje ook genomen, lekker gegrilde tonijnsteak.. Geniet ze!
Maisjes, dikke smok en tot morgen
Shit happens
woensdag 21 mei 2008 om 21:11
Haaaai die Porec,
Jaaaa, minnetjes.... Ik hoop het zo he... Maar heb er alweer een hard hoofd in. 1 dag niet goed naar de wc en hups, paar onsjes erbij, maar ja, dat is dan geen vet in ieder geval!!
Mooi lijstje vandaag porec!! En revival trouwens ook!! Baby geboren ergens?? Enne wat is het geworden in het restaurant??
Eens even kijken wat mijn lijstje was van vandaag...
O: 1 bh kipfilet, 1 bh appelstroop
T: appel
L: 1 bh kaas, 1 bh hagelslag, 1 bh sandwichspread
T: banaan, klein puntje appelgebak
D: macaroni (GEEN toetje
T: eierkoek en weer appel
Ben nu best moe van het werken, blij dat ik even lekker tot rust kan komen de komende dagen!
Nou, bis laterssss
Jaaaa, minnetjes.... Ik hoop het zo he... Maar heb er alweer een hard hoofd in. 1 dag niet goed naar de wc en hups, paar onsjes erbij, maar ja, dat is dan geen vet in ieder geval!!
Mooi lijstje vandaag porec!! En revival trouwens ook!! Baby geboren ergens?? Enne wat is het geworden in het restaurant??
Eens even kijken wat mijn lijstje was van vandaag...
O: 1 bh kipfilet, 1 bh appelstroop
T: appel
L: 1 bh kaas, 1 bh hagelslag, 1 bh sandwichspread
T: banaan, klein puntje appelgebak
D: macaroni (GEEN toetje
T: eierkoek en weer appel
Ben nu best moe van het werken, blij dat ik even lekker tot rust kan komen de komende dagen!
Nou, bis laterssss
woensdag 21 mei 2008 om 22:13
Uhm, tis iets anders geworden: carpaccio, sate en een kopje thee na. De visgerechten spraken me niet zo aan, een stoofpotje en een gerecht dat ik daar al eens gehad had, was niet zo....
Jullie lijstjes zijn ook netjes hoor leedies! Ik hoop echt zooo dat ik morgen een redelijk gewicht heb!! Vind het gewoon spannend, hihih... Oh er was inderdaad iemand papa geworden bij mij opt werk, vandaar de beschuit met muisjes. Ziet er trouwens wel raar uit, ik had mijn bericht van vanmorgen gewijzigd, nu lijkt het net of ik sochtends al reageer op een bericht wat Porec daarná pas gaat posten.... das nog eens telephatie!!!!!!
Kga slapie slapie doen, tot morgen tjikkies!!
Jullie lijstjes zijn ook netjes hoor leedies! Ik hoop echt zooo dat ik morgen een redelijk gewicht heb!! Vind het gewoon spannend, hihih... Oh er was inderdaad iemand papa geworden bij mij opt werk, vandaar de beschuit met muisjes. Ziet er trouwens wel raar uit, ik had mijn bericht van vanmorgen gewijzigd, nu lijkt het net of ik sochtends al reageer op een bericht wat Porec daarná pas gaat posten.... das nog eens telephatie!!!!!!
Kga slapie slapie doen, tot morgen tjikkies!!
donderdag 22 mei 2008 om 07:54
donderdag 22 mei 2008 om 08:21
Grmpf....
Heb me vanmorgen drie keer gewogen, twee keer 66.5 en één keer 66.1 kg. Dus ik hou het maar op dat laatste, om mn dag niet te erg te verzieken, maar heppie ben ik echt niet!!!
Porec, goed man... oh en Noor, vanaf nu verbied ik je om hier je gewicht te noemen....aaarggghh 54.8!!
(Sorry, moet gewoon mn frustraties kwijt )
Heb me vanmorgen drie keer gewogen, twee keer 66.5 en één keer 66.1 kg. Dus ik hou het maar op dat laatste, om mn dag niet te erg te verzieken, maar heppie ben ik echt niet!!!
Porec, goed man... oh en Noor, vanaf nu verbied ik je om hier je gewicht te noemen....aaarggghh 54.8!!
(Sorry, moet gewoon mn frustraties kwijt )
donderdag 22 mei 2008 om 08:26
Nou ja, ik kan er wel van blijven balen maar ik ga maar weer even vóóruit kijken.... vandaag een superstreng dagje er tegenaan, ga vanavond naar een vriendin en ik ga op fiets!! Morgen weer trainen en zondag ook weer eens wedstrijden spelen. Verder geen feestjes en verjaardagen in het verschiet, dus dat scheelt. Oooohhwwww ik snap het echt niet hoor...
anoniem_6720 wijzigde dit bericht op 22-05-2008 08:26
Reden: stomme typfouten op de vroege ochtend!!
Reden: stomme typfouten op de vroege ochtend!!
% gewijzigd
donderdag 22 mei 2008 om 09:04
Jeetje Noor, een redelijk platte buik? Kan me niet heugen wanneer ik dat over de mijne heb gezegd! *jaloerse smilie*
Netjes hoor
Kom op Revival, snap je baalgevoel wel hoor, vanmorgen was je dus 66.1 en das een hele halve kilo minder dan vorige week, oké!?
Ik heb 'helaas' nog allerlei weekendjes en feestjes voor de boeg! Vandaar mijn karige lijstjes op de andere dagen, anders kom ik er écht niet.
Dit weekend logé, dus taart eten, uit eten en hapjes enz. enz.
Wil ik niet!!!
Netjes hoor
Kom op Revival, snap je baalgevoel wel hoor, vanmorgen was je dus 66.1 en das een hele halve kilo minder dan vorige week, oké!?
Ik heb 'helaas' nog allerlei weekendjes en feestjes voor de boeg! Vandaar mijn karige lijstjes op de andere dagen, anders kom ik er écht niet.
Dit weekend logé, dus taart eten, uit eten en hapjes enz. enz.
Wil ik niet!!!
Shit happens