Kookdip
woensdag 20 maart 2013 om 17:32
Grrrrr ik neem kook-ontslag...
Had vandaag iets vegetarisch in mn hoofd,
een pastaatje. Heb ik eigenlijk geen zin in maar
weet niks anders vega.... heb van alles in huis, iets
met ei kan niet ivm allergie van vriend. (die notabene
kok is maar ja meneer mot zo nodig werken ipv
Voor mij koken )
Iets van wraps of taco kan wel...
Jullie ideeen?
Had vandaag iets vegetarisch in mn hoofd,
een pastaatje. Heb ik eigenlijk geen zin in maar
weet niks anders vega.... heb van alles in huis, iets
met ei kan niet ivm allergie van vriend. (die notabene
kok is maar ja meneer mot zo nodig werken ipv
Voor mij koken )
Iets van wraps of taco kan wel...
Jullie ideeen?
woensdag 20 maart 2013 om 18:00
miekkie hihihi, hij is er nu nog niet, maar komt straks thuis uit zijn werk en lust dan ook nog wel wat.
ja uiteraard kan ik wachten en hem lekker wat in mekaar laten flanzen, maar dan moet Phoebeltje nog 1,5 wachten en dan heeft Phoebeltje zelf een beetje honger
Nien: ik vind iedere dag vlees niet nodig en kook daarom
minstens 1 dag vega.
Dat had ik vandaag gepland dus niks uitgehaald...
ik kook overigens nooit met vleesvervangers, ja dat is lastig, maar niet onmogelijk.
ja uiteraard kan ik wachten en hem lekker wat in mekaar laten flanzen, maar dan moet Phoebeltje nog 1,5 wachten en dan heeft Phoebeltje zelf een beetje honger
Nien: ik vind iedere dag vlees niet nodig en kook daarom
minstens 1 dag vega.
Dat had ik vandaag gepland dus niks uitgehaald...
ik kook overigens nooit met vleesvervangers, ja dat is lastig, maar niet onmogelijk.
woensdag 20 maart 2013 om 18:04
Hi Phoebe
Je kunt ook een ovenrisotto maken. Dat is voor de luie thuiskoks onder ons, inclusief mij, een erg fijn alternatief.
Hier een fijn recept met vlees, maar eigenlijk alle vega risottorecepten kun je in de oven maken, maar om je een voorbeeld te geven, het recept:
http://watatenwijvandaag. ... met-spek-en-prei.html?m=1
Ik hou ook erg van pasta alla norma (met aubergine) goed vega alternatief.
Eetze vanavond!
X
Je kunt ook een ovenrisotto maken. Dat is voor de luie thuiskoks onder ons, inclusief mij, een erg fijn alternatief.
Hier een fijn recept met vlees, maar eigenlijk alle vega risottorecepten kun je in de oven maken, maar om je een voorbeeld te geven, het recept:
http://watatenwijvandaag. ... met-spek-en-prei.html?m=1
Ik hou ook erg van pasta alla norma (met aubergine) goed vega alternatief.
Eetze vanavond!
X
woensdag 20 maart 2013 om 18:06