Kookdip
woensdag 20 maart 2013 om 17:32
Grrrrr ik neem kook-ontslag...
Had vandaag iets vegetarisch in mn hoofd,
een pastaatje. Heb ik eigenlijk geen zin in maar
weet niks anders vega.... heb van alles in huis, iets
met ei kan niet ivm allergie van vriend. (die notabene
kok is maar ja meneer mot zo nodig werken ipv
Voor mij koken )
Iets van wraps of taco kan wel...
Jullie ideeen?
Had vandaag iets vegetarisch in mn hoofd,
een pastaatje. Heb ik eigenlijk geen zin in maar
weet niks anders vega.... heb van alles in huis, iets
met ei kan niet ivm allergie van vriend. (die notabene
kok is maar ja meneer mot zo nodig werken ipv
Voor mij koken )
Iets van wraps of taco kan wel...
Jullie ideeen?
woensdag 20 maart 2013 om 18:14
woensdag 20 maart 2013 om 18:25
EN: als iedereen zo zou eten als jij, zouden er geen diertjes meer rondlopen. Ik ben me nog steeds aan het verbazen over die halve kalf die je in de pasta gooit
Groei je niet dicht als je zo eet?
ik vind zelf een lekker gekruid omelet lekker trouwens maar minder geslaagd als avondeten..
je kan ook gevulde paprika maken? Met couscous of met rijst?
Groei je niet dicht als je zo eet?
ik vind zelf een lekker gekruid omelet lekker trouwens maar minder geslaagd als avondeten..
je kan ook gevulde paprika maken? Met couscous of met rijst?
woensdag 20 maart 2013 om 19:02
quote:phoebe82 schreef op 20 maart 2013 @ 18:49:
das idd. Verleidelijk, maar dat doe
ik niet zo snel... Heb watin de oven maar
ben er nog niet uit. Heb bladerdeegflapjes
met groenten en geitenkaas in mekaar geflanst,
moet wat bij maar weet niet wat.. (dat wordt dus
patat )Bladerdeeg met spinazie en feta is een recept wat ik kreeg van een professor toen ik studeerde Eet het nog regelmatig.
das idd. Verleidelijk, maar dat doe
ik niet zo snel... Heb watin de oven maar
ben er nog niet uit. Heb bladerdeegflapjes
met groenten en geitenkaas in mekaar geflanst,
moet wat bij maar weet niet wat.. (dat wordt dus
patat )Bladerdeeg met spinazie en feta is een recept wat ik kreeg van een professor toen ik studeerde Eet het nog regelmatig.
woensdag 20 maart 2013 om 19:22
quote:elninjoo schreef op woensdag 20 maart 2013 17:47 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="phoebe82 in "Kookdip"" class="messagelink">phoebe82 schreef op 20 maart 2013 @ 17:46</a>:</b>
Vega pasta karig?? Met groenten en kaas
vind ik het niet karig....
Maar goed ik heb wat ideetjes, thanks!</div></blockquote>Daar moet voor mij toch minstens 500 gram kalfsgehakt door de saus (voor 2 personen) Ben jij stiekem mijn man die vindt een kaasschnitzel ook al jeukverwekkend-vegetarisch
Vega pasta karig?? Met groenten en kaas
vind ik het niet karig....
Maar goed ik heb wat ideetjes, thanks!</div></blockquote>Daar moet voor mij toch minstens 500 gram kalfsgehakt door de saus (voor 2 personen) Ben jij stiekem mijn man die vindt een kaasschnitzel ook al jeukverwekkend-vegetarisch
woensdag 20 maart 2013 om 19:31
quote:phoebe82 schreef op 20 maart 2013 @ 18:49:
das idd. Verleidelijk, maar dat doe
ik niet zo snel... Heb watin de oven maar
ben er nog niet uit. Heb bladerdeegflapjes
met groenten en geitenkaas in mekaar geflanst,
moet wat bij maar weet niet wat.. (dat wordt dus
patat )oh haha, je hebt zelf al zoiets gemaakt, maar eh er nog iets bij? Als je 2 van die dingen eet zit je toch wel vol? Ik eet daar in elk geval nooit iets bij.
das idd. Verleidelijk, maar dat doe
ik niet zo snel... Heb watin de oven maar
ben er nog niet uit. Heb bladerdeegflapjes
met groenten en geitenkaas in mekaar geflanst,
moet wat bij maar weet niet wat.. (dat wordt dus
patat )oh haha, je hebt zelf al zoiets gemaakt, maar eh er nog iets bij? Als je 2 van die dingen eet zit je toch wel vol? Ik eet daar in elk geval nooit iets bij.
woensdag 20 maart 2013 om 20:26
Ik heb al jaren maatje 36/38 dus dat zit wel
goed .
Owww jammie, spinazie/feta is ook lekker.
Vriend was vroeger thuis en had nog wat vis mee,
Rare combi met die groenteflapjes maar het was
best lekker! (is niet helemaal vega, maar goed...)
Ik vond het een beetje een vervelende reactie van dat
dichtgroeien, vandaar mijn enigszinds sarcastische reactie,
snorry...
goed .
Owww jammie, spinazie/feta is ook lekker.
Vriend was vroeger thuis en had nog wat vis mee,
Rare combi met die groenteflapjes maar het was
best lekker! (is niet helemaal vega, maar goed...)
Ik vond het een beetje een vervelende reactie van dat
dichtgroeien, vandaar mijn enigszinds sarcastische reactie,
snorry...