elektrich roken
vrijdag 22 maart 2013 om 11:26
Hoi,
Ik ben sinds een week over op elektrisch roken. Ik vroeg me af of er hier meer zijn die 'dampen' en wat jullie ervaringen zijn.
Mijn ervaringen zijn tot nu toe overwegend positief. Ik heb nog steeds wel af en toe het gevoel dat ik iets mis. Maar ik voel me zoveel frisser. Ik had niet verwacht dat het me zo zou meevallen.
Ik ben sinds een week over op elektrisch roken. Ik vroeg me af of er hier meer zijn die 'dampen' en wat jullie ervaringen zijn.
Mijn ervaringen zijn tot nu toe overwegend positief. Ik heb nog steeds wel af en toe het gevoel dat ik iets mis. Maar ik voel me zoveel frisser. Ik had niet verwacht dat het me zo zou meevallen.
vrijdag 22 maart 2013 om 11:36
Ik heb de ego-t. Ik ben overgestapt omdat wij waarschijnlijk binnenkort overgaan op het nieuwe werken. En ik mezelf ken. Heb boven een werkkamer ingericht en me voorgenomen daar niet te gaan roken. Ik weet van mezelf dat het er toch langzaam in zal gaan sluipen om daar toch te gaan roken. Dat wil ik dus niet.
Welke smaak gebruik jij? Ik ben nu aan het mengen met kersen. Ik heb ook nog menthol besteld. Die ga ik er straks ook nog bij mengen. Ik begreep dat de 'gier' (vind ik zo'n smerig woord) dan beter is.
Welke smaak gebruik jij? Ik ben nu aan het mengen met kersen. Ik heb ook nog menthol besteld. Die ga ik er straks ook nog bij mengen. Ik begreep dat de 'gier' (vind ik zo'n smerig woord) dan beter is.
vrijdag 22 maart 2013 om 11:37
vrijdag 22 maart 2013 om 11:49
quote:Ikkuzzz schreef op 22 maart 2013 @ 11:44:
Kun je die dingen gewoon kopen in een tabakszaak ofzo?
Ja, de betere winkels hebben ze. Je kunt wegwerpsigaretten kopen voor 7,50, daarmee doe je twee dagen als je een pakje per dag rookt.
Uiteraard biedt de fabrikant ook een hervulbare variant aan. Die is prijziger, ik geloof 65 euro ofzo. Maar het voordeel is dat het 'spul' niet onder de tabakswet valt, en het dus veel goedkoper is.
Ik heb het geprobeerd, en het smaakt niet zo 'vol' als gewoon roken, maar het is onwijs grappig en heeft veel voordelen (je neemt even een trek en doet hem in je zak; je kan roken in bed, enz)
Linkje
Kun je die dingen gewoon kopen in een tabakszaak ofzo?
Ja, de betere winkels hebben ze. Je kunt wegwerpsigaretten kopen voor 7,50, daarmee doe je twee dagen als je een pakje per dag rookt.
Uiteraard biedt de fabrikant ook een hervulbare variant aan. Die is prijziger, ik geloof 65 euro ofzo. Maar het voordeel is dat het 'spul' niet onder de tabakswet valt, en het dus veel goedkoper is.
Ik heb het geprobeerd, en het smaakt niet zo 'vol' als gewoon roken, maar het is onwijs grappig en heeft veel voordelen (je neemt even een trek en doet hem in je zak; je kan roken in bed, enz)
Linkje
vrijdag 22 maart 2013 om 11:56
ik heb er een in de kast liggen, onder het stof. Was een duur ding destijds (jaar of 5 geleden).
Vond het idee spannend, maar in de praktijk was het niks eigenlijk. De rook (damp) sloeg enorm op mijn keel, net als een rookmachine in de disco. Kan nooit gezond zijn. De smaak op zich was wel ok.
Grappig was het wel ja, om te roken op plaatsen waar dat anders niet mag. Op je werk, in het vliegtuig.. Daarvoor had ik hem gekocht, voor een lange vlucht. Dacht dat ik dat niet zou overleven zonder roken.
Overigens mag je tegenwoordig in veel vliegtuigen niet meer e-smoken.
Ik ben inmiddels gestopt met roken. Gewoon cold turkey.
Vond het idee spannend, maar in de praktijk was het niks eigenlijk. De rook (damp) sloeg enorm op mijn keel, net als een rookmachine in de disco. Kan nooit gezond zijn. De smaak op zich was wel ok.
Grappig was het wel ja, om te roken op plaatsen waar dat anders niet mag. Op je werk, in het vliegtuig.. Daarvoor had ik hem gekocht, voor een lange vlucht. Dacht dat ik dat niet zou overleven zonder roken.
Overigens mag je tegenwoordig in veel vliegtuigen niet meer e-smoken.
Ik ben inmiddels gestopt met roken. Gewoon cold turkey.
.
vrijdag 22 maart 2013 om 12:00
vrijdag 22 maart 2013 om 12:00
Ik gebruik de supersmoker. Bevalt goed! Je hebt 7 cartridges voor 15,-. Ik doe daar 2 weken mee. Voor mij is dat wel duurder dan roken. Ik rookte ong. 1 pakje per week en was daar ong. 11 Euro aan kwijt. Geen stank vind ik het voornaamste voordeel van de elektronische sigaret. Je hebt bij deze geen smaakjes zoals kersen - dat is meer waterpijpvervanging, denk ik. Lijkt me persoonlijk ook wel erg zoet. Wil het wel eens proberen. Die gekleurde zien er leuk uit.
vrijdag 22 maart 2013 om 12:16
Ik had hem voor 10 euro besteld op een aanbiedingensite. En 2 doosjes navullingen erbij voor 10 euro. Hopelijk kom ik daarmee van het roken af. Ik lijk wel een speeltje van de hond als ik 's nachts in bed lig. Piep, piep Wordt echt tijd dat ik ga stoppen.
Ik had geen schoonmoeder. Ik had een trouwma.
vrijdag 22 maart 2013 om 12:26