Geen leven meer sinds je niet meer rookt?
vrijdag 30 mei 2008 om 20:25

vrijdag 30 mei 2008 om 20:27
Een keer trek je de conclusie (aaaahaaaahhhaaaaa)
Vriendschap issun illusie (aaahhaaahaaa)
Vriendschap is een droom
Een pakketje schroot
Metundunlaagjuchroom..... (ziet er toch leuk uit zo fonetisch gespeld? eens kijken of we dat ook met engelse teksten kunnen doen:)
holideee, aah, oe jeh.
if joe toek a holideej. aah, oeh jeh
toek som taim toe selebreet. Oeh oeh selebreet
Vriendschap issun illusie (aaahhaaahaaa)
Vriendschap is een droom
Een pakketje schroot
Metundunlaagjuchroom..... (ziet er toch leuk uit zo fonetisch gespeld? eens kijken of we dat ook met engelse teksten kunnen doen:)
holideee, aah, oe jeh.
if joe toek a holideej. aah, oeh jeh
toek som taim toe selebreet. Oeh oeh selebreet
vrijdag 30 mei 2008 om 20:28
Ja net zoals als dat ik best wel van huishouden hou en best wel van de stroopwafels af kan blijven (net even via de Appie gelopen en da's funest natuurlijk)....
Maar ik blijf instaan voor TD-man's vermogen om mij op de rails te houden! Begin juli is hij twee weken weg en o jee... Ik geloof dat jullie mij dan maar op afstand een beetje in het gareel moeten houden
Zou Sum een hoge hoed thuis hebben eigenlijk?
Maar ik blijf instaan voor TD-man's vermogen om mij op de rails te houden! Begin juli is hij twee weken weg en o jee... Ik geloof dat jullie mij dan maar op afstand een beetje in het gareel moeten houden
Zou Sum een hoge hoed thuis hebben eigenlijk?

vrijdag 30 mei 2008 om 20:33
vrijdag 30 mei 2008 om 20:35
Iemand zei dit is annabel, ze moet nog naar het station, pak jij de wagen dan haalt ze het wel, en ik zei goed en ik zo snel als ik kon.
We kwamen aan bij een leeg perron en ik zei, het zit je niet mee, heel in de verte ging de laatste wagon en annabel zei oke ik ga met je mee.
En even later lagen we zoals dat heet, een beetje moe maar voldaan, er kwam al licht door de ramen, je zei, het is tijd ik moet gaan (oid)....
Annabel, het wordt niets zonder jou annabel.
We kwamen aan bij een leeg perron en ik zei, het zit je niet mee, heel in de verte ging de laatste wagon en annabel zei oke ik ga met je mee.
En even later lagen we zoals dat heet, een beetje moe maar voldaan, er kwam al licht door de ramen, je zei, het is tijd ik moet gaan (oid)....
Annabel, het wordt niets zonder jou annabel.