Je favoriete recepten delen

04-06-2013 19:19 424 berichten
Alle reacties Link kopieren
Pfoe, eventjes niet meer op het topic geweest en gelijk heel veel stof om in te halen! Ik ga kijken of ik ook in de dropbox kan komen.

Misschien ook een ideetje (of het valt onder andere categorieen, kan ook), maar ik heb een aantal vrienden die vegetarisch zijn, en vind het dan altijd lastig om niet in de doorsnee recepten te vervallen. Zou het leuk vinden om daarin ook inspiratie op te doen!

Ik ga kijken of ik in de box kom!
Af en toe ben ik een redelijk technische nitwit, maar ik heb het berichtje gevonden & ingelogd, maar waar kan ik het voorstelrondje vinden? *bloost heel hevig*
quote:Mango12 schreef op 07 juni 2013 @ 10:20:

Pfoe, eventjes niet meer op het topic geweest en gelijk heel veel stof om in te halen! Ik ga kijken of ik ook in de dropbox kan komen.

Misschien ook een ideetje (of het valt onder andere categorieen, kan ook), maar ik heb een aantal vrienden die vegetarisch zijn, en vind het dan altijd lastig om niet in de doorsnee recepten te vervallen. Zou het leuk vinden om daarin ook inspiratie op te doen!

Ik ga kijken of ik in de box kom! Die staat al in het rijtje, Je favo vega-recept.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ps, ik heb eind van de middag lekker tijd dus dan kom ik naar de box en zal ik mij ook even voorstellen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
even voor een dropbox newbie: ik kan gewoon een word-document maken en die uploaden? Of moet ik een ander soort bestand maken?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Word is prima!
Cheery ik wil wel mee doen, ik ben alleen niet zo'n goede zonder pakjes koker en wil het juist wel leren en door dit leer ik dat wel denk ik!

aaah mag het
gelukt
quote:Mylene_Valerie schreef op 07 juni 2013 @ 10:24:

[...]

Die staat al in het rijtje, Je favo vega-recept.Oeps! Goed lezen is ook een kunst!
Aangepast, het lukte me niet erin te komen, maar inmiddels wel, hoera! Nu ga ik aan een voorstelberichtje knutselen en dat hopelijk plaatsen!
ik ben blijkbaar niet de enige nitwit

Mango, je klikt het linkje aan die hier ergens boven staat en daar vul je de gebruikersnaam en ww in die je in een pb hebt gekregen
Haha nee zeker niet, ik had dat hele linkje over het hoofd gezien en was vrolijk aan het inloggen op gmail... tsja, wat kan ik zeggen :$
PDF is ook goed hoor, ik haal de tekst er gewoon uit als ik die voor de eindopmaak ga gebruiken.

Ik heb liever .doc ik heb een wat verouderde word versie op m'n Mac. Ik gebruik het zelden dus vernieuw het ook niet echt
Ik wil heel graag nog meedoen, kan dat nog?

Ik ben wel een dropbox nitwit
Ik doe ook PDF heerlijk als krep mijn bestanden straks openbreekt en versleuteld tot een prachtig document
Maar ik heb niet gechipst...
Hahaha excuses dat ik lach Mango, maar het is ook een beetje mijn eigen schuld.

Om in te loggen moet je naar www.dropbox.com, daar spreekt het voor zich.

Ik hoop dat je het kunt vinden!

Klaproos, haha! Wat mij betreft mag je meedoen, zonder pakjes is heel leuk om te leren! Welkom en succes!

Biekoe, je bent welkom hoor. Dropbox is niet supermoeilijk en gelukkig kan het je uitgelegd worden. Komt goed!

Klaproos en Biekoe, jullie ontvangen nog een PM hier op je viva-account met de inloggegevens.
Wat een super leuk idee dit! Ik ben zelf geen goede kokkin, maar wil dit wel wat meer worden. De dropbox en recepten uitwisselen lijkt mij hier een goede start voor.

Mag ik nog aansluiten?
Is er ook nog een plekje voor mij? Vind het leuk om te koken. En ben altijd op zoek naar nieuwe recepten
geniet nooit met mate
Mijn intro staat er ook!
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Hihi Juul! Ik vond het wel grappig wat je schreef dat je probeert steeds minder zonder pakjes, zakjes en potten te koken, bedoel je te zeggen dan je langzaammaar zeker steeds meer pakjes bent gaan gebruiken hihihihi (even plagen hoor)

Leuke intro's allemaal tot nu toe! Heel schattig plaatje met Otje, Mango! Love Otje

Hoi Kabouter en Kanon, welkom! Ik zal jullie aan de deelnemerslijst toevoegen. Jullie krijgen vervolgens een mail waarmee je kunt inloggen op ons account! Het is de bedoeling dat jullie dan ook een verhaal over jezelf vertellen. Je kunt nu al wat voorbeelden vinden.
quote:Gatti schreef op 07 juni 2013 @ 09:16:

Wat een leuk idee. Ik zou heel graag mee hebben gedaan maar ik weet niet of ik op dit moment iedere week een recept op zou kunnen hoesten. Misschien een volgende keer.

Wel leuk als jullie hier wat reacties laten zien.

Of kunnen meelezers later 't Viva-kookboek nabestellen?

Hi Gatti,

Misschien heb je nog wat recepten op voorraad. Dan is het wel te doen denk ik. Anders kun je het topic natuurlijk gewoon blijven volgen, en wie weet komt er aan het eind een mooi viva-kookboek.

Dan is het wellicht ook na te bestellen, maar zo ver zijn we nu nog niet. Lees maar lekker mee
Leuk! Zodra ik de gegevens heb zal ik ook een intro plaatsen
Als het goed is heb je al een bericht ontvangen, Klaproos. Kijk even in je profiel bij berichten. Als je het niet kunt vinden stuur ik je wel een mail.
Normaal gesproken lees ik alleen maar mee op het Viva Forum, maar dit is een erg leuk idee. Ik zou ook graag mee willen doen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven