Linda's zomerweek
donderdag 27 juni 2013 om 21:37
Ik zit eigenlijk al vanaf maandag om half tien elke avond Linda's zomerweek te kijken.
Wie nog meer? Vind het wel leuk eigenlijk! Gisteren erg gelachen met Paul de Leeuw, nu met Barry Atsma en Chantal Jansen.
Het verbaasde me al de hele tijd dat er nog geen topic over was. Daarom maak ik er maar even een, op de valreep want morgen is het alweer de laatste.
Wie kijkt ook?
Wie nog meer? Vind het wel leuk eigenlijk! Gisteren erg gelachen met Paul de Leeuw, nu met Barry Atsma en Chantal Jansen.
Het verbaasde me al de hele tijd dat er nog geen topic over was. Daarom maak ik er maar even een, op de valreep want morgen is het alweer de laatste.
Wie kijkt ook?
donderdag 27 juni 2013 om 21:45
Gister ook gekeken met Paul en Euvgenia. Wat een heerlijk mens is dat! Onder dat strenge Russische uiterlijk gaat een heel zacht en emotioneel mens schuil. Ik mag haar wel. Jammer ook dat ze steeds zo door Linda werd afgekapt, ze heeft nu eenmaal een heel ander leven gehad, opgegroeid in een communistisch land. Ik vond het leuk dat ze daar over vertelde.
Paul was gewoon Paul, al vond ik hem wel rustiger en grappiger dan anders.
Anouk kan mij echt helemaal niet bekoren, dus die aflevering heb ik wat heen en weer gezapt. Als Tijl aan de beurt was bleef ik wel kijken.
En Linda....tsja....van mij hoeft zij niet zo nodig op tv hoor. Er zijn denk ik wel betere interviewers, laat haar maar lekker spelletjes presenteren.
Paul was gewoon Paul, al vond ik hem wel rustiger en grappiger dan anders.
Anouk kan mij echt helemaal niet bekoren, dus die aflevering heb ik wat heen en weer gezapt. Als Tijl aan de beurt was bleef ik wel kijken.
En Linda....tsja....van mij hoeft zij niet zo nodig op tv hoor. Er zijn denk ik wel betere interviewers, laat haar maar lekker spelletjes presenteren.
donderdag 27 juni 2013 om 21:46
Ja vind ik ook! Op het forum is Barry toch enorm geliefd? Hij heeft hier een eigen fan-topic ergens. Chantal is ook leuk hoor. Tegelen, daar heb ik ook gewoond. (nee, geen zwemles gehad van haar vader)
Wat vinden jullie eigenlijk van Ruben Hein? De zangert? Het viel mij op dat hij zo'n slecht accent heeft als hij engels zingt.. Jammer.
Wat vinden jullie eigenlijk van Ruben Hein? De zangert? Het viel mij op dat hij zo'n slecht accent heeft als hij engels zingt.. Jammer.

donderdag 27 juni 2013 om 22:08
Ik vond de aflevering van Tijl en Anouk echt zó grappig. Juist Anouk met haar uitspraak over daten. Dan doet hij zijn broek naar beneden en dan weet ik al, dat wordt niks, ik ga niks voelen. Hilarisch!
Vanavond valt me iets tegen, had er meer van verwacht. Beetje saai. Wel grappige beelden van Barry in GTST.
Vanavond valt me iets tegen, had er meer van verwacht. Beetje saai. Wel grappige beelden van Barry in GTST.
donderdag 27 juni 2013 om 22:14
nou ik had vanavond inderdaad meer hilarische momenten verwacht.
Wel vind ik Chantal steeds leuker, voorheen vond ik haar zo irritant en overdreven mens, maar ik kijk ook vaak naar de jongens tegen de meisjes en hoe vaker ik haar zie hoe leuker ik haar vind.
Hmm Barry gaat straks vertellen waar hij op valt, als ik aan zijn plaatje voldoe zal ik eens een briefje schrijven haha
Wel vind ik Chantal steeds leuker, voorheen vond ik haar zo irritant en overdreven mens, maar ik kijk ook vaak naar de jongens tegen de meisjes en hoe vaker ik haar zie hoe leuker ik haar vind.
Hmm Barry gaat straks vertellen waar hij op valt, als ik aan zijn plaatje voldoe zal ik eens een briefje schrijven haha

donderdag 27 juni 2013 om 22:15

donderdag 27 juni 2013 om 22:51
Ik vond die van Tijl en Anouk erg leuk, al werd er om sommige grapjes van Tijl niet gelachen. Ik had verwacht dat hij door zijn improvisatie-ervaring daar een feilloos gevoel voor had, maar ik had het mis.
Barry Atsma... Lijkt me een leuke man, al weet ik niet of ik echt met een acteur en zijn gevoelens om kan gaan.
Chantal is echt leuk, maar dat gezeik over dieten... ze is prachtig!
Barry Atsma... Lijkt me een leuke man, al weet ik niet of ik echt met een acteur en zijn gevoelens om kan gaan.
Chantal is echt leuk, maar dat gezeik over dieten... ze is prachtig!