Losse thee, waar koop jij het?
vrijdag 19 juli 2013 om 15:40
zaterdag 20 juli 2013 om 11:45
zaterdag 20 juli 2013 om 17:59
Ik koop mijn thee bij simon levelt, dille & kamille of een schattig theewinkeltje in een steegje hier in de stad (waar je eerst kan proeven met zelfgebakken cake/taart mmm) of mintthee uit eigen tuin.
Ik drink meestal zwarte thee, rooibos en honeybush vind ik ook lekker. Over het algemeen ben ik niet zo'n fan van groene en fruit teen. Erg lekker vind ik de net nieuwe honeybush met rozenblaadjes en sinaasappel. Ook de rooibos lemon lime is erg lekker.
Ik drink meestal zwarte thee, rooibos en honeybush vind ik ook lekker. Over het algemeen ben ik niet zo'n fan van groene en fruit teen. Erg lekker vind ik de net nieuwe honeybush met rozenblaadjes en sinaasappel. Ook de rooibos lemon lime is erg lekker.
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
maandag 22 juli 2013 om 20:18
Nogmaals dank voor alle reacties.
Ik heb de websites opgeslagen in een speciaal mapje.
Hier kan ik zeker wat mee.
Morgen krijg ik de sleutel van mijn nieuwe woning en woensdag ga ik al meteen over. Donderdag ga ik meteen op zoek naar deze winkels! Op de fiets natuurlijk
Thee van Dille & Kamille vind ik echt heel vies. Heb meerdere smaken geprobeerd en vond ze geen van allen een succes. Simon Levelt vind ik daarentegen wel prima thee hebben. Maar ik heb dus een stemmetje in mijn hoofd die zegt dat ik naar de kleine winkeltjes moet gaan
Ik heb de websites opgeslagen in een speciaal mapje.
Hier kan ik zeker wat mee.
Morgen krijg ik de sleutel van mijn nieuwe woning en woensdag ga ik al meteen over. Donderdag ga ik meteen op zoek naar deze winkels! Op de fiets natuurlijk
Thee van Dille & Kamille vind ik echt heel vies. Heb meerdere smaken geprobeerd en vond ze geen van allen een succes. Simon Levelt vind ik daarentegen wel prima thee hebben. Maar ik heb dus een stemmetje in mijn hoofd die zegt dat ik naar de kleine winkeltjes moet gaan

zondag 28 juli 2013 om 11:22
quote:Cheery schreef op 27 juli 2013 @ 12:51:
En Pyramids, hoe bevalt je nieuwe stulpje? Heb je al tijd gehad om thee te kopen?
Je wilt niet weten hoe blij ik ben!
Echt, ik had het veel eerder moeten doen.
Maar ja, da's achteraf gelul.
Nu alles aan kant is kan ik de theewinkels gaan opzoeken.
Ik ga sowieso morgen en overmorgen de stad in, dus dan zoek ik ze meteen op.
En Pyramids, hoe bevalt je nieuwe stulpje? Heb je al tijd gehad om thee te kopen?
Je wilt niet weten hoe blij ik ben!
Echt, ik had het veel eerder moeten doen.
Maar ja, da's achteraf gelul.
Nu alles aan kant is kan ik de theewinkels gaan opzoeken.
Ik ga sowieso morgen en overmorgen de stad in, dus dan zoek ik ze meteen op.
maandag 29 juli 2013 om 19:46
maandag 6 januari 2014 om 19:46
zondag 23 februari 2014 om 16:09
http://www.teasenz.nl voor als je met name interesse hebt in losse thee uit China.
Liefde gaat door de maag
maandag 24 februari 2014 om 20:35