Entertainment alle pijlers

The Voiz 2013 (deel 2)

18-10-2013 18:32 3035 berichten
Alle reacties Link kopieren
Komt allen tezamen om je te ergeren aan de incompetente jury en zichzelf overschattende kandidaten!

I am surrounded by morons
quote:itsme26 schreef op 13 december 2013 @ 20:52:

hallo allemaal

ik ben net tot de conclusie gekomen dat ik echt geen leven heb, als ik het zelfs volhou om dit uit te zitten
Djiezus, Ali heeft z'n trappelpakje nog aan met een lederen bodywarmer?

Wat heeft dit lied met dochtertje te maken :-s
Jankuhhhhhhh
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
ja cool

ze battelen nu tegen elkaar (maar dan niet letterlijk tegen elkaar, meer naar elkaar)
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
quote:itsme26 schreef op 13 december 2013 @ 20:52:

hallo allemaal

ik ben net tot de conclusie gekomen dat ik echt geen leven heb, als ik het zelfs volhou om dit uit te zittenIk ook hoor!
Pfffff ik overweeg bijna me weer over het reorganisatieplan te buigen. Heeft meer ballen dan dit ;-p
Vredig te staan?!
Trein meis, wat lul je weer uit je nek...
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Nou...

Nog één keer proberen dan.

Hallooooooooo!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alles doet pijn: het zingen van de kandidaten, de kleding van de jury en presentatoren, de kapsels....
ik hoor de achtergrond zangers beter als haar
Geschreeuw.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
NOUJAAAAA Komt de backingvocal hier allesoverheersend binnen en wordt dan teruggedraaid. Het is ook de geluidskwaliteit hoor. Maar goed, dat heeft verder niet met vals te maken. Het klinkt alleen niet fijn.
Maar goed, zo te horen forceert ze als een gek en het was niet overal zuiver zoals eerder wel. Zeker ziekzwakofzwanger.
Gerrie heeft de gun-niet-factor.
quote:waranaka schreef op 13 december 2013 @ 20:56:

Alles doet pijn: het zingen van de kandidaten, de kleding van de jury en presentatoren, de kapsels.... + 10000
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Echt zo niet mooi!
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
Hoi Coolpack! Hoe gaat het met je?
enn haaaaaaaai
quote:coolpack2 schreef op 13 december 2013 @ 20:58:

Maar goed, zo te horen forceert ze als een gek en het was niet overal zuiver zoals eerder wel. Zeker ziekzwakofzwanger.nee van het podium gevallen
quote:itsme26 schreef op 13 december 2013 @ 20:59:

[...]

nee van het podium gevallentja, daarmee bewijst ze dat ze geen podiumbeest is
Er komt weer iets omhoog bij Marrrekkko
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ik vind Martijn nog het leukst van alles en iedereen, dat zegt genoeg hè? Wat een baggerbende.
quote:charlottew88 schreef op 13 december 2013 @ 21:00:

Er komt weer iets omhoog bij Marrrekkko
Ja dt weet ik, maar vorige week stond ze pal erna weer te zingen en toen ging het beter dan nu. Of het kwam doordat ze geen spanning meer voelde vanwege de medicijnen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven