steun
woensdag 11 december 2013 om 19:13
Steun, dat is wat ik erg mis. Ik word hierdoor steeds somberder. Sommige dingen kun je wel alleen, maar sommige dingen ook absoluut niet. Ik vind dat als ik terug kijk ik veel dingen gemist heb qua liefde, warmte en steun. Wat me het meest verdriet doet is een periode van rouw die ik heb gehad waar waar veel mensen nooit meer iets hebben laten horen. Ik moet dat dan normaal vinden, want ieder heeft zijn eigen leven enz. Mij heeft het ontzettend gekwetst.
Voor mijn gevoel wordt er volledig voorbij gegaan door veel mensen aan sommige dingen die voor mij wel belangrijk zijn. Ik ben nu op een punt beland dat ik het maar normaal ben gaan vinden dat mensen geen aandacht aan me besteden, dat ik nergens echt bij hoor. En dat maakt me erg verdrietig.
Voor mijn gevoel wordt er volledig voorbij gegaan door veel mensen aan sommige dingen die voor mij wel belangrijk zijn. Ik ben nu op een punt beland dat ik het maar normaal ben gaan vinden dat mensen geen aandacht aan me besteden, dat ik nergens echt bij hoor. En dat maakt me erg verdrietig.
zondag 5 januari 2014 om 17:17
Ik ben altijd best eenzaam geweest. Ik hoorde vaak niet echt ergens bij. Nu heb ik wel wat sociale contacten maar het gevoel ergens echt bij te horen heb ik nog steeds niet. Ik heb vaak het idee dat ik over het hoofd word gezien en dat is ook echt zo. Als vb zit ik op mijn werk aan 1 blok met 4 andere mensen. Steevast word ik nooit meegevraagd met pauze of word aan mij nooit gevraagd hoe bv de feestdagen waren terwijl dat aan de anderen wel wordt gevraagd. Ik hoor er ook daar echt niet bij. Steeds weer die bevestiging.
Nu de herdenkingsdatum en dan helemaal niets horen van familie dat vind ik heel erg. Net als de kerstperiode dat mensen gewoon vergeten dat ik geen directe familie heb om de kerst mee door te brengen. Ik vind dat heel erg. Heb echt het gevoel dat ik er niet toe doe.
Nu de herdenkingsdatum en dan helemaal niets horen van familie dat vind ik heel erg. Net als de kerstperiode dat mensen gewoon vergeten dat ik geen directe familie heb om de kerst mee door te brengen. Ik vind dat heel erg. Heb echt het gevoel dat ik er niet toe doe.