Verdwenen vliegtuig Malaysia Air

zaterdag 8 maart 2014 om 22:01
zaterdag 8 maart 2014 om 22:01

zaterdag 8 maart 2014 om 22:05

zaterdag 8 maart 2014 om 22:08
http://nos.nl/artikel/620 ... sporen-van-vliegtuig.html
Wie weet hoe diep het ding ligt.
Wie weet hoe diep het ding ligt.
verba volant, scripta manent.

zaterdag 8 maart 2014 om 22:09
quote:zonnemeis schreef op 08 maart 2014 @ 22:01:
Ik geloof niet dat ik dat zeg toch?
Het is gewoon een nieuwsbericht dat me bezighoudt. Vind het zelf erg vreemd dat het nog steeds kan gebeuren dat een vliegtuig zonder signalen verdwijnt. Als je neerstort geef je toch een noodsignaal af?zit jij in de luchtvaart?
Ik geloof niet dat ik dat zeg toch?
Het is gewoon een nieuwsbericht dat me bezighoudt. Vind het zelf erg vreemd dat het nog steeds kan gebeuren dat een vliegtuig zonder signalen verdwijnt. Als je neerstort geef je toch een noodsignaal af?zit jij in de luchtvaart?

zaterdag 8 maart 2014 om 22:18
quote:jellybelly schreef op 08 maart 2014 @ 22:03:
Het is toch allang duidelijk dat hij in zee is gestort, of bedoel je dat niet?
Wat ik heb gelezen was er een bericht van Vietnam dat het in zee was gestort maar Maleisië die dat ontkent. Zal even het bericht erbij zoeken.
Van de radar af en niets meer van gehoord dus ik vrees dat het alleen neergestort kan zijn. 239 mensen dan overleden, vreselijk.
Het is toch allang duidelijk dat hij in zee is gestort, of bedoel je dat niet?
Wat ik heb gelezen was er een bericht van Vietnam dat het in zee was gestort maar Maleisië die dat ontkent. Zal even het bericht erbij zoeken.
Van de radar af en niets meer van gehoord dus ik vrees dat het alleen neergestort kan zijn. 239 mensen dan overleden, vreselijk.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven

zaterdag 8 maart 2014 om 22:24
Probeer het nieuws ook al heel de dag te volgens, maar er komt niet echt veel maar buiten. Naar is het, en raar. Aam de ene kant dan, maar aan de andere kant: dat toestel van air France hebben ze 2 (!) Jaar naar gezocht. Ben benieuwd, hoop dat ze het snel vinden, die onzekerheid voor de families.
Ben ook benieuwd hoe het zit met die 2 valse paspoorten!
Ben ook benieuwd hoe het zit met die 2 valse paspoorten!

zaterdag 8 maart 2014 om 22:25
quote:Snoesje666 schreef op 08 maart 2014 @ 22:01:
Ik dacht aan neergeschoten. Snoezeman aan een bom.
Tsja, waar wil je gaan zoeken ? De Chinese zee is groot en waarschijnlijk ook diep.
Er zijn in elk geval twee grote olievlekken gevonden. Hetzij van dat vliegtuig, hetzij van een illegale lozing.De eerste twee zinnen vormen een hele vreemde zin als je de eerste punt over het hoof ziet..
Ik dacht aan neergeschoten. Snoezeman aan een bom.
Tsja, waar wil je gaan zoeken ? De Chinese zee is groot en waarschijnlijk ook diep.
Er zijn in elk geval twee grote olievlekken gevonden. Hetzij van dat vliegtuig, hetzij van een illegale lozing.De eerste twee zinnen vormen een hele vreemde zin als je de eerste punt over het hoof ziet..

zaterdag 8 maart 2014 om 22:28
quote:Snoesje666 schreef op zaterdag 08 maart 2014 22:05 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="sehnsucht in "Verdwenen vliegtuig Malaysia Air"" class="messagelink">sehnsucht schreef op 08 maart 2014 @ 22:03</a>:</b>
Primeur! hij ligt bij mij in de schuur.
Heb hem uit elkaar geschroeft en de onderdelen op marktplaats gezet. </div></blockquote>Heb je de passagiers al op, of hangen er nog een paar in de koelcel ? Nah. Lachen. Wat een humor. Meer dan 200 mensen dood. Hilarisch
Primeur! hij ligt bij mij in de schuur.
Heb hem uit elkaar geschroeft en de onderdelen op marktplaats gezet. </div></blockquote>Heb je de passagiers al op, of hangen er nog een paar in de koelcel ? Nah. Lachen. Wat een humor. Meer dan 200 mensen dood. Hilarisch