Verdwenen vliegtuig Malaysia Air

08-03-2014 21:51 1978 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het verbaast me dat hier nog geen topic over geopend is!

Ik vind het een heel angstaanjagend verhaal.

Hoe kan zo'n groot vliegtuig nou zomaar verdwijnen en nog steeds niet gevonden zijn?
music is my life
De oceaan is nou eenmaal nogal groot en diep. Slokt een vliegtuig zo op. Weet je nog hoe lang ze een paar jaar geleden gezocht hebben naar dat toestel van Air France?
en moeten we nu gaan zoeken ofzo?
Ik dacht aan neergeschoten. Snoezeman aan een bom.

Tsja, waar wil je gaan zoeken ? De Chinese zee is groot en waarschijnlijk ook diep.

Er zijn in elk geval twee grote olievlekken gevonden. Hetzij van dat vliegtuig, hetzij van een illegale lozing.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Ik geloof niet dat ik dat zeg toch?

Het is gewoon een nieuwsbericht dat me bezighoudt. Vind het zelf erg vreemd dat het nog steeds kan gebeuren dat een vliegtuig zonder signalen verdwijnt. Als je neerstort geef je toch een noodsignaal af?
music is my life
Het is toch allang duidelijk dat hij in zee is gestort, of bedoel je dat niet?
Primeur! hij ligt bij mij in de schuur.

Heb hem uit elkaar geschroeft en de onderdelen op marktplaats gezet.
quote:sehnsucht schreef op 08 maart 2014 @ 22:03:

Heb hem uit elkaar geschroeft en de onderdelen op marktplaats gezet. Heb je de passagiers al op, of hangen er nog een paar in de koelcel ?
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
quote:Snoesje666 schreef op 08 maart 2014 @ 22:05:

[...]

Heb je de passagiers al op, of hangen er nog een paar in de koelcel ?Daar mag ik niks over zeggen ben nog in onderhandeling met een bekende vleesdistributeur
http://nos.nl/artikel/620 ... sporen-van-vliegtuig.html

Wie weet hoe diep het ding ligt.
verba volant, scripta manent.
quote:zonnemeis schreef op 08 maart 2014 @ 22:01:

Ik geloof niet dat ik dat zeg toch?

Het is gewoon een nieuwsbericht dat me bezighoudt. Vind het zelf erg vreemd dat het nog steeds kan gebeuren dat een vliegtuig zonder signalen verdwijnt. Als je neerstort geef je toch een noodsignaal af?zit jij in de luchtvaart?
Er zat dacht men ook een oostenrijker aan boord maar die zit thuis. Vorig jaar is zijn paspoort gestolen wie weet is dit weer zon zelfmoordactie achtig iets. En is dus iemand met dat paspoort t vliegtuig ingestapt
quote:jellybelly schreef op 08 maart 2014 @ 22:03:

Het is toch allang duidelijk dat hij in zee is gestort, of bedoel je dat niet?

Wat ik heb gelezen was er een bericht van Vietnam dat het in zee was gestort maar Maleisië die dat ontkent. Zal even het bericht erbij zoeken.

Van de radar af en niets meer van gehoord dus ik vrees dat het alleen neergestort kan zijn. 239 mensen dan overleden, vreselijk.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:sehnsucht schreef op 08 maart 2014 @ 22:07:

[...]

Daar mag ik niks over zeggen ben nog in onderhandeling met een bekende vleesdistributeur Apart gevoel voor humor.....
Volgens nu.nl zaten er ook twee passagiers aan boord met een gestolen paspoort.

VS onderzoekt nu een mogelijke aanslag.

Verschrikkelijk zeg, Het zou best eens zo kunnen zijn dat ze niet alle lichamen vinden.
Dat er geen noodsignaal is afgegeven is heel heel verwonderlijk. Het houdt mij ook erg bezig. Hoe verdwijn je van het ene op het andere moment?
Probeer het nieuws ook al heel de dag te volgens, maar er komt niet echt veel maar buiten. Naar is het, en raar. Aam de ene kant dan, maar aan de andere kant: dat toestel van air France hebben ze 2 (!) Jaar naar gezocht. Ben benieuwd, hoop dat ze het snel vinden, die onzekerheid voor de families.

Ben ook benieuwd hoe het zit met die 2 valse paspoorten!
http://nos.nl/artikel/620 ... ffers-niet-aan-boord.html
quote:Snoesje666 schreef op 08 maart 2014 @ 22:01:

Ik dacht aan neergeschoten. Snoezeman aan een bom.

Tsja, waar wil je gaan zoeken ? De Chinese zee is groot en waarschijnlijk ook diep.

Er zijn in elk geval twee grote olievlekken gevonden. Hetzij van dat vliegtuig, hetzij van een illegale lozing.De eerste twee zinnen vormen een hele vreemde zin als je de eerste punt over het hoof ziet..
En wij hadden afgelopen week bijna tickets geboekt met MAS. Voelt toch een beetje dubbel, hoe stom het ook klinkt. Want al een aantal keer met ze gevlogen.
quote:Snoesje666 schreef op zaterdag 08 maart 2014 22:05 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="sehnsucht in "Verdwenen vliegtuig Malaysia Air"" class="messagelink">sehnsucht schreef op 08 maart 2014 @ 22:03</a>:</b>

Heb hem uit elkaar geschroeft en de onderdelen op marktplaats gezet. </div></blockquote>Heb je de passagiers al op, of hangen er nog een paar in de koelcel ? Nah. Lachen. Wat een humor. Meer dan 200 mensen dood. Hilarisch
ik vind speculeren net zo smakeloos dan grappen maken. We weten niks, helemaal niks. Gewoon afwachten
Zal voortaan (weer) een disclaimer plaatsen bij cynische grapjes..

"ik vind speculeren net zo smakeloos. We weten niks, helemaal niks."

Dit dus
Er worden wel vaker gestolen paspoorten gebruikt bij drugssmokkel. Dus dat hoeft niks te betekenen.
quote:kimmie1185 schreef op 08 maart 2014 @ 22:28:

[...]

Nah. Lachen. Wat een humor. Meer dan 200 mensen dood. HilarischZo lang dat toestel niet gevonden is zijn ze niet dood, wie weet is het gekaapt en staat het ergens op een verlaten vliegveld in de jungle

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven