Eetmode
zondag 11 mei 2014 om 21:12
zondag 11 mei 2014 om 21:14
quote:pino4 schreef op 11 mei 2014 @ 21:13:
Gelukkig niet bij mij thuis vruuger , wel bij vriendinnetjes....
Nasi werd nasi genoemd als in de witte rijst een preitje ging en gore schouderhamblokjes....
Soms erwtjes...
De kruiden? Ketjap van Conimex Doe ik nog steeds door de nasi.
Nasi werd nasi genoemd als in de witte rijst een preitje ging en gore schouderhamblokjes....
Soms erwtjes...
De kruiden? Ketjap van Conimex Doe ik nog steeds door de nasi.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik zie trouwens best veel langskomen wat ik nog gewoon regelmatig eet. Ben dan ook nogal van: onderzoek alles en behoud het goede.
Al laat ik de havermout e.d. maar aan me voorbij gaan. In de tijd dat ik opgroeide drukten alle volwassen me op het hart hoe blij ik mocht zijn dat kinderen geen havermout meer hoefden te eten. Dat blijft je bij. Havermout en levertraan - de vroegkinderlijke inprenting is te groot om het onbevooroordeeld tegemoet te kunnen treden.
Al laat ik de havermout e.d. maar aan me voorbij gaan. In de tijd dat ik opgroeide drukten alle volwassen me op het hart hoe blij ik mocht zijn dat kinderen geen havermout meer hoefden te eten. Dat blijft je bij. Havermout en levertraan - de vroegkinderlijke inprenting is te groot om het onbevooroordeeld tegemoet te kunnen treden.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:mienbillekesjeuken schreef op 11 mei 2014 @ 21:05:
Corned beef uit blik als vlees. kor-nét bief heette dat bij ons. En Smac: smek.
Oh, Smac, dat kregen wij in de jaren 70 wel eens als verrassing tussen de middag: boterhammetjes met gebakken plakjes Smac met heel veel peper. Djeez, daar zou ik nooit meer aan gedacht hebben.
Nou wil ik het weer proberen .
Corned beef uit blik als vlees. kor-nét bief heette dat bij ons. En Smac: smek.
Oh, Smac, dat kregen wij in de jaren 70 wel eens als verrassing tussen de middag: boterhammetjes met gebakken plakjes Smac met heel veel peper. Djeez, daar zou ik nooit meer aan gedacht hebben.
Nou wil ik het weer proberen .
zondag 11 mei 2014 om 21:16
quote:pino4 schreef op 11 mei 2014 @ 21:13:
Soms erwtjes...
De kruiden? Ketjap van Conimex Ieuw, Macaroni ook. Van dat vieze blikvlees en soepgroenten.....
Soms erwtjes...
De kruiden? Ketjap van Conimex Ieuw, Macaroni ook. Van dat vieze blikvlees en soepgroenten.....