Eetmode
zondag 11 mei 2014 om 21:41
quote:Mylene_Valerie schreef op 11 mei 2014 @ 21:02:
Ik hoop dat je bedoelt dat borden nu opgemaakt worden met een streepje saus?
Zelf vind ik het erg leuk staan maar ik ken iemand die er de schurft hekel aan heeft.
Dan nog de bekende garnalencocktail. Ik heb mijn eerste garnaal pas dit jaar op oud en nieuw leren eten dus daarover moet ik verstek laten gaan.
Gevulde eieren end blijf ik heerlijk vinden, zoveel vullingen zoveel smaken dus verveelt niet snel.
Als we in deze context eetmode zoeken dan weet ik er uiteraard nog wel meer.
Ik hoop dat je bedoelt dat borden nu opgemaakt worden met een streepje saus?
Zelf vind ik het erg leuk staan maar ik ken iemand die er de schurft hekel aan heeft.
Dan nog de bekende garnalencocktail. Ik heb mijn eerste garnaal pas dit jaar op oud en nieuw leren eten dus daarover moet ik verstek laten gaan.
Gevulde eieren end blijf ik heerlijk vinden, zoveel vullingen zoveel smaken dus verveelt niet snel.
Als we in deze context eetmode zoeken dan weet ik er uiteraard nog wel meer.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
zondag 11 mei 2014 om 21:42
quote:sehnsucht schreef op 11 mei 2014 @ 21:26:
[...]
Buckler was alc. vrij bier, radler/sneeuwwitje/shandy is bier met 7-up.
Exota, de flessen zouden volgens Frits Bom spontaan kunnen ontploffen. Was een onzin verhaal
Ja Exota.
Zijn de borrelnootjes al genoemd?
Ik moet bekennen dat er hier ook veel voorbij komt wat ik wel lust hoor. Niet alles maar genoeg om bij iedereen aan te schuiven hoor
[...]
Buckler was alc. vrij bier, radler/sneeuwwitje/shandy is bier met 7-up.
Exota, de flessen zouden volgens Frits Bom spontaan kunnen ontploffen. Was een onzin verhaal
Ja Exota.
Zijn de borrelnootjes al genoemd?
Ik moet bekennen dat er hier ook veel voorbij komt wat ik wel lust hoor. Niet alles maar genoeg om bij iedereen aan te schuiven hoor
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zondag 11 mei 2014 om 21:49
Het is vast een stomme vraag, maar hoe weten jullie eigenlijk zo goed dat iets 'uit' is? Ik zie best dingen voorbijkomen die ik ook gerust nog aan familie of vrienden voorschotel als ze komen eten. Nooit bij stilgestaan dat het misschien 'raar' overkomt. Wanneer is een gerecht uit?
Ga alsjeblieft niet zeggen dat ik naar kookprogramma's op tv moet gaan kijken want dat trek ik nog geen 5 minuten...
Ga alsjeblieft niet zeggen dat ik naar kookprogramma's op tv moet gaan kijken want dat trek ik nog geen 5 minuten...
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
zondag 11 mei 2014 om 21:50
quote:yasmijn schreef op 11 mei 2014 @ 21:46:
[...]
Streepjes saus zijn sneu. Alsof de chef te weinig heeft.
Gereduceerde saus.
Vergelijk het met vroeger dat je een doos had waar tien kilo, nou of de helft aan wasmiddel in zat. Nu doen we het een flesje van 1 kilo.
[...]
Streepjes saus zijn sneu. Alsof de chef te weinig heeft.
Gereduceerde saus.
Vergelijk het met vroeger dat je een doos had waar tien kilo, nou of de helft aan wasmiddel in zat. Nu doen we het een flesje van 1 kilo.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven