Eetmode

11-05-2014 20:43 1918 berichten
Oftewel: mode in de keuken. Nee, niet de schorten en pannenlappen maar schijnbaar tijdgebonden gerechten zoals de garnalencocktail met roze saus op een lap, toen hippe, ijsbergsla of crêpes suzette als toetje, of fonduen.

Roept u maar!
Alle reacties Link kopieren
Dickens: met die pinda's hebben ze nog steeds in bascafe in 024

Offtopic: ben je al bij de muis geweest? ik ga mrgn weer haha
quote:yasmijn schreef op 11 mei 2014 @ 22:17:

En je had toen gewoon bij de bakker de keuze uit wit of bruin.

Dat was het.

Nu heb je 80 soorten brood om uit te kiezen en ben je al overspannen voordat de koop gesloten is.Daar heb je weer 80 pillen voor. Moet je naar de HAP, anders is het niet spannend.
Jee wat een hoop reacties in het afgelopen uur! Ik lig hier bijna krom van het lachen, julie zijn geweldig
quote:lemoos2 schreef op 11 mei 2014 @ 22:18:

[...]

Da's toch zooo 2009

(Off topic: pizzadeeg gelukt?)Staat nummer 1 op mijn lijstje, nog niet het deeg hier kunnen vinden, dacht dat het zo makkelijk was!!!
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
het was ook allemaal veel goedkoper. Je kocht geen dure groenten of vlees, want het was er niet. Dus bleef er lekker veel geld over voor drank en sigaretten
Komt door de port, sherry en lambrusco shutter.
quote:Mylene_Valerie schreef op 11 mei 2014 @ 22:20:

[...]

Staat nummer 1 op mijn lijstje, nog niet het deeg hier kunnen vinden, dacht dat het zo makkelijk was!!!zelf maken, en dat het liefst de langzame rijzing (minimaal 36 uur)
Klop klop
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 11 mei 2014 @ 22:13:

Lambrusco zopen wij.

2 gulden 50 een fles bij de Jac Hermans, een fles leeggelopen in mijn tas, en na bedenkelijke blik van de leraar, droog opmerken dat er een fles cassis in je tas is leeggelopen.

Daar kwam je toen ook zonder vragen mee weg
quote:masque schreef op 11 mei 2014 @ 22:19:

Dickens: met die pinda's hebben ze nog steeds in bascafe in 024

Offtopic: ben je al bij de muis geweest? ik ga mrgn weer hahaNee, was weer Flores deze week en volgend weekend Siblings, die is nieuw.
Dé kwarktaart was toen ook hip en is weer terug van weggeweest alleen met minder smaken, nu alleen nog maar naturel en citroen.

Vroeger had je nog aardbei, sinaasappel, en kiwi.
Martini's!
Klop klop! Arch! Hoe kon ik die vergeten!
quote:sabbaticalmeds schreef op 11 mei 2014 @ 22:20:

het was ook allemaal veel goedkoper. Je kocht geen dure groenten of vlees, want het was er niet. Dus bleef er lekker veel geld over voor drank en sigarettenEn ze werden allemaal 90.
speklappen met zwoerd, waar zijn ze gebleven?
wij slapen nooit.
quote:Mylene_Valerie schreef op 11 mei 2014 @ 22:20:

[...]

Staat nummer 1 op mijn lijstje, nog niet het deeg hier kunnen vinden, dacht dat het zo makkelijk was!!!Kan het wel opsturen als je wil?
quote:yasmijn schreef op 11 mei 2014 @ 22:19:

[...]

Ja, ken je wel gaan legge lagge maar hoe heette die troep nou?
quote:Dickens schreef op 11 mei 2014 @ 22:18:

Mijn moeder had ook een pakje met jus verrijker, stond een soort Feldwebel op en daar moest je dan een theelepeltje van door de jus doen. Een soort buisman p koffie maar dan voor de jus. Weet iemand nog hoe dat heette?Geen idee maar klinkt nogal heavy
quote:rosanna08 schreef op 11 mei 2014 @ 22:16:

als je zorgt voor bessen en 7up kom ik ook Cata!

Oh ja en dan ook nog een glaasje met sigaretten erin op tafel.

Was ook gebruikelijk.
Is de smulplaat alweer uit? (jakkie)
quote:Nouschi schreef op 11 mei 2014 @ 22:21:

Klop klop "Klop klop, ja ja, door yoghurt en door sla" zongen wij vroeger.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:valentinamaria schreef op 11 mei 2014 @ 22:22:

speklappen met zwoerd, waar zijn ze gebleven?En dan superknapperig bakken, heerlijk!
Choba, roomboter met cacao voor op brood.
quote:catacarax schreef op 11 mei 2014 @ 22:19:

[...]

Daar heb je weer 80 pillen voor. Moet je naar de HAP, anders is het niet spannend.

Ja, het leven is knap ingewikkeld geworden.

Het was zo fijn vroeger in al haar eenvoud. Ook 1 inkomen en het ging allemaal gemakkelijk. Iedereen kon sherrykuren doen en bolknaks roken. Overgewicht was nog niet zo'n probleem. Kinderen met afkortingen bestonden nog niet.

En ipv dat je naar een dure hairartist ging zat je vroeger op zaterdagmiddag na de boodschappen een uurtje onder je moeders droogkap.
quote:Dickens schreef op 11 mei 2014 @ 22:23:

[...]

Ja, ken je wel gaan legge lagge maar hoe heette die troep nou?Het leg voorop me tong.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven