H & M
maandag 2 juni 2014 om 08:42
Nooit bestel ik online, toch 10 dagen geleden gedaan. Na 7 dagen kreeg ik een email dat pakketje was verzonden. Helaas niet in huis. Net gebeld, iemand aan de lijn gehad, ik wilde weten wie ik had gesproken zodat ik terug kon koppelen als ik het pakketje echt niet kreeg. Verbaast was ik, ik kon alleen een voornaam krijgen omdat mevrouw een facebook account had, kon haar privacy kosten, op het moment blijf ik anonieme tel krijgen van ( denk) h en m ondanks ik aan gegeven heb niet gebeld te willen worden.
maandag 2 juni 2014 om 08:51
maandag 2 juni 2014 om 08:54
maandag 2 juni 2014 om 08:57
Het is toch logisch dat iemand liever niet zijn of haar achternaam geeft? Ik werk als receptioniste en als mensen mij om m'n naam vragen zeg ik ook altijd alleen m'n voornaam. Heb geen behoefte aan Facebook verzoekjes (en geloof me, dat gebeurt. Spreek uit ervaring)
Ik heb zaterdag iets bij de H&M besteld dus ben benieuwd wanneer het binnen is. Verwacht ergens deze week!
Ik heb zaterdag iets bij de H&M besteld dus ben benieuwd wanneer het binnen is. Verwacht ergens deze week!
maandag 2 juni 2014 om 09:00
Als zij alleen haar voornaam wil geven is sat haar goed recht. Zou ik ook niet doen als je in een telefoongesprek dezelfde toon zou aanslaan als in je topic.
Bovendien zou het niet uit hoeven maken of je Henk, Piet of Klaas aan de telefoon krijgt, ze zijn tenslotte één bedrijf.
Daarnaast insinueer je dat het H&M is die jou probeert te bellen maar dat is gebaseerd op niks.
Ze zijn vast niet bezig met een soort samenzwering tegen jou,hoor. Die hebben echt wel wat beters te doen.
Take a chillpill, zeg...
Bovendien zou het niet uit hoeven maken of je Henk, Piet of Klaas aan de telefoon krijgt, ze zijn tenslotte één bedrijf.
Daarnaast insinueer je dat het H&M is die jou probeert te bellen maar dat is gebaseerd op niks.
Ze zijn vast niet bezig met een soort samenzwering tegen jou,hoor. Die hebben echt wel wat beters te doen.
Take a chillpill, zeg...
maandag 2 juni 2014 om 09:02
H&M duurt gewoon heel lang.
Vind het best vroeg dat ze er na 10 dagen waren.
Onze pakketbezorger legt de pakketjes altijd op een vaste plek omdat wij zelden thuis zijn en veel bedrijfsmatige pakketjes krijgen.
Anyways, normaal komt de pakketbezorger de volgende dag gewoon terug.
En dat ze alleen haar voornaam geeft lijkt me voldoende. Meestal wordt er bij de H&M ook geregistreerd waar de gesprekken over gaan en wie er belt, dus ze zouden jouw contactpersoon gemakkelijk terug kunnen vinden.
Kijk even op het track & trace gebeuren.
Daar komt denk ik vandaag of morgen te staan dat het in het distributoiecentrum is en waarschijnlijk morgen of woensdag dat het naar jou is verzonden.
H&M duurt gewoon ongelooflijk lang.
Ik snap niet dat zo'n bedrijf dit niet beter maakt, maar men bestelt toch wel.
Vind het best vroeg dat ze er na 10 dagen waren.
Onze pakketbezorger legt de pakketjes altijd op een vaste plek omdat wij zelden thuis zijn en veel bedrijfsmatige pakketjes krijgen.
Anyways, normaal komt de pakketbezorger de volgende dag gewoon terug.
En dat ze alleen haar voornaam geeft lijkt me voldoende. Meestal wordt er bij de H&M ook geregistreerd waar de gesprekken over gaan en wie er belt, dus ze zouden jouw contactpersoon gemakkelijk terug kunnen vinden.
Kijk even op het track & trace gebeuren.
Daar komt denk ik vandaag of morgen te staan dat het in het distributoiecentrum is en waarschijnlijk morgen of woensdag dat het naar jou is verzonden.
H&M duurt gewoon ongelooflijk lang.
Ik snap niet dat zo'n bedrijf dit niet beter maakt, maar men bestelt toch wel.
Silence is golden. Duct tape is silver.
maandag 2 juni 2014 om 09:41
quote:Zo.maar schreef op 02 juni 2014 @ 08:51:
Alle gegevens zijn bekend, vind het alleen raar dat ik de naam van die persoon niet krijg zodat ik het terug kan koppelenoh maar H&M heeft dat vast goed geregeld. Zij kunnen in hun systeem wel zien wie jou aan de lijn had. Zo gaat dat in alle grote callcentra
Alle gegevens zijn bekend, vind het alleen raar dat ik de naam van die persoon niet krijg zodat ik het terug kan koppelenoh maar H&M heeft dat vast goed geregeld. Zij kunnen in hun systeem wel zien wie jou aan de lijn had. Zo gaat dat in alle grote callcentra
maandag 2 juni 2014 om 09:43
Nou in zakelijke gesprekken moet het toch wel degelijk mogelijk zijn om de horen te krijgen met wie je spreekt. Dat daar iemand werkt die een facebook account heeft is echt niet de klant z'n probleem!
Sterker nog zo iemand zou bij de meeste instellingen meteen ontslagen worden.
Het moet niet gekker worden!
Het moet niet gekker worden!
If you say one more time that islam is NOT a believe of peace..I will kill you!
maandag 2 juni 2014 om 09:57
Ik vind het ook niet meer dan normaal om zakelijk gezien je voor en achternaam te geven. Als mensen bang zijn dat ze je daarna online gaan vinden dan zorg je er voor dat je of niet te vinden bent, of je profielen overal goed dicht hebt staan. Mijn werkgever vraagt in ieder geval wel aan de medewerkers om er voor de zorgen dat je je online reputatie wat fatsoenlijk houdt omdat dit geassocieerd kan worden met het bedrijf.
Iedere dame aan de lijn van een callcenter kan wel Jolanda heten. De volgende keer dat ik bel en zeg dat ik afspraken met Jolanda heb gemaakt blijkt die er opeens niet te werken....
Iedere dame aan de lijn van een callcenter kan wel Jolanda heten. De volgende keer dat ik bel en zeg dat ik afspraken met Jolanda heb gemaakt blijkt die er opeens niet te werken....
maandag 2 juni 2014 om 10:00
quote:mienietjefietje schreef op 02 juni 2014 @ 09:43:
Nou in zakelijke gesprekken moet het toch wel degelijk mogelijk zijn om de horen te krijgen met wie je spreekt. Dat daar iemand werkt die een facebook account heeft is echt niet de klant z'n probleem!
Het moet niet gekker worden!Je kletst uit je nek.
Het moet niet gekker worden!Je kletst uit je nek.
maandag 2 juni 2014 om 10:00
Tja Yoshe, nu gaat het in dit geval over H&M. Maar mijn collega's en ik hebben een baan van dien aard dat mensen wel eens zo gefrustreerd zijn dat wij soms te maken krijgen met directe en indirecte bedreigingen. Online of in persoon. Dus gelukkig vindt mijn werkgever het prima als ik mezelf mw. matroesjka noem als ik met iemand bel.
maandag 2 juni 2014 om 10:04
quote:yoshe schreef op 02 juni 2014 @ 09:57:
Iedere dame aan de lijn van een callcenter kan wel Jolanda heten. De volgende keer dat ik bel en zeg dat ik afspraken met Jolanda heb gemaakt blijkt die er opeens niet te werken....een callcenter heeft een systeem waarin ze alle calls bijhouden (de grotere bedrijven zeker). Als jij belt, kan de callcenter-medewerker zien met wie jij de vorige keer gesproken hebt en wat jullie afgesproken hebben. Als Jolande er niet meer werkt, deed ze vast haar werk slecht.
Iedere dame aan de lijn van een callcenter kan wel Jolanda heten. De volgende keer dat ik bel en zeg dat ik afspraken met Jolanda heb gemaakt blijkt die er opeens niet te werken....een callcenter heeft een systeem waarin ze alle calls bijhouden (de grotere bedrijven zeker). Als jij belt, kan de callcenter-medewerker zien met wie jij de vorige keer gesproken hebt en wat jullie afgesproken hebben. Als Jolande er niet meer werkt, deed ze vast haar werk slecht.