Entertainment alle pijlers

Brazilie 2014

12-06-2014 21:03 3429 berichten
Is er al een topic? (Ik kan het mobiel niet vinden)

Of gaan we hier kletsen?
Alle reacties Link kopieren
Hoop gestress daar!
quote:isa__88 schreef op 28 juni 2014 @ 20:12:

Oh als het morgen penalty's wordt, dan zit ik buiten in de tuin sigaretten te roken. Dat kan ik niet aan zien.Nee dat durf ik dan ook al niet. Dan hoor je de hele tijd dat ge-oeh en ge-ah van de buren... vreselijk.
Ik dacht ook nog steeds dat sudden death bestond. Al sinds 2003 niet meer Google ik net
quote:Lady-Voldemort schreef op 28 juni 2014 @ 20:13:

Pffft, die voorspellingen. Zolang een inktvis het nog beter doet dan de 'kenners' moet ik er een grote poep van laten.
Ik ben nu best al zenuwachtig voor morgen (lees nu al buikpijn.)

Ik zit vaak ook met mijn hoofd achter een kussen als het te spannend wordt hahaha.

Ik gun het chilli best wel.Maar ik vind de puf er bij hun nu een beetje uit.
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
quote:strikjemetstippels schreef op 28 juni 2014 @ 20:12:

ow het is zaterdag dus geen goede tijden hahaha...

Lady voldemort, volgens mij is het een korte tijd geweest dat het sudden death was, toch? Tijdens EK 2000 in NL en BE was dat zo, volgens mij was dat toen redelijk nieuw van uit ijs hockey, maar ik kan het mis hebben.

Ja, was maar heel kort ja.

WIKI zegt: In 1996 werd op het EK in Engeland de golden goal ook wel ‘sudden death’ ingevoerd. Zowel tijdens dit EK, als het daarop volgende EK van 2000, werd het toernooi gewonnen door een golden goal. In 2002 schafte de UEFA de golden goal weer af.

Het was dus ook een EK-dingetje en werd niet ingevoerd op een WK. Dat wist ik dan weer niet, leuk!
NL-DUI mmm ja dat is ook een lastige
.
Die inktvis leeft niet meer toch? Zou die een staatsbegrafenis hebben gekregen?
quote:Lady-Voldemort schreef op zaterdag 28 juni 2014 20:13 Pffft, die voorspellingen. Zolang een inktvis het nog beter doet dan de 'kenners' moet ik er een grote poep van laten.Die inktvis was goed ja
.
quote:strikjemetstippels schreef op 28 juni 2014 @ 20:13:

[...]

Ben eerder bang dat het NL-DUI kan gaan worden...Oh, dat lijkt me dan wel weer heel leuk!
quote:Phoolan schreef op 28 juni 2014 @ 20:17:

Die inktvis leeft niet meer toch? Zou die een staatsbegrafenis hebben gekregen?
quote:Phoolan schreef op 28 juni 2014 @ 20:17:

Die inktvis leeft niet meer toch? Zou die een staatsbegrafenis hebben gekregen?Nee, die inktvis heeft het tijdelijke voor het eeuwige verwisseld ja. Maar ik heb op de radio gehoord dat de Mexicanen er een heuse tovenaar op hebben losgelaten, die 1-0 voor Mexico heeft voorspeld. Met dien verstande dat hij, mocht Nederland toch winnen, een heleboel Holanda-ijsjes zou gaan eten. Dus of die tovenaar nou zo zeker van zijn zaak is... ik weet het niet.
quote:Star schreef op 28 juni 2014 @ 20:20:

[...]

[img]http://www.taste.com.au/images/recipes/ ... 2984_l.jpg[/img] aachh
quote:Lady-Voldemort schreef op 28 juni 2014 @ 20:17:

[...]

Ja, was maar heel kort ja.

WIKI zegt: In 1996 werd op het EK in Engeland de golden goal ook wel ‘sudden death’ ingevoerd. Zowel tijdens dit EK, als het daarop volgende EK van 2000, werd het toernooi gewonnen door een golden goal. In 2002 schafte de UEFA de golden goal weer af.

Het was dus ook een EK-dingetje en werd niet ingevoerd op een WK. Dat wist ik dan weer niet, leuk!

Ik wist het nog van EK 2000, Frankrijk die toen won in de verlenging. Machtige wedstrijd haha..

Vind het wel heel spannend die sudden death, maar toch, dit vind ik ook wel leuk, sowieso om dat nu echt het uiterste wordt gevraagd van de spelers, zeker als het teams zijn die het spel elke minuut stil leggen om dat er iemand vreselijk gewond ter aarde stort. Ja, zo kan ik het ook wel 90 minuten vol houden
Tjong jonge zeg
En de stokstaartjes in Amersfoort kiezen voor Nederland. Heb daar echt way meer vertrouwen in dan in een tovenaar.
Daar ging ie, in zijn badkuip
Ik vind het meer op rugby lijken
quote:Star schreef op zaterdag 28 juni 2014 20:20 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="Phoolan in "Brazilie 2014"" class="messagelink">Phoolan schreef op 28 juni 2014 @ 20:17</a>:</b>

Die inktvis leeft niet meer toch? Zou die een staatsbegrafenis hebben gekregen?</div></blockquote> Lekker
.
En die fransen hadden een poes en die voorspelt dat nederland kampioen wordt.Klinkt wel fijn.

http://www.goalsandglamou ... land-wordt-wereldkampioen
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
Isa je motto
Die inktvis werd zelfs bedreigd vanwege sommige voorspellingen, dat weet ik nog wel
.
quote:Phoolan schreef op zaterdag 28 juni 2014 20:28 Isa je mottoDat was een pareltje van iemand op FB
.
quote:isa__88 schreef op 28 juni 2014 @ 20:29:

Die inktvis werd zelfs bedreigd vanwege sommige voorspellingen, dat weet ik nog wel IvdH zeker weer?
Spannend hoor!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven