Entertainment alle pijlers

En we gaan door in Brazilië!!!

29-06-2014 20:42 2958 berichten
Wat een emoties weer. Een bloedstollende achtste finale, een nieuwe oranjebaby van Anouk.

Het WK in Brazilië is nog lang niet gedaan, dus wij kletsen vrolijk verder! En leve Klaas-Jan Huntelaar!

Oh ja, en hier komen we vandaan

Wordt Nederland kampioen?

Totaal aantal stemmen: 53

Ja (19%)
Ja (62%)
Ja (19%)
Ooeeeh mooi weer van Belgie..
Alle reacties Link kopieren
Oehhh bijna
quote:isa__88 schreef op 05 juli 2014 @ 19:17:

[...]

De finale denk ik niet. Misschien halve finale Hoi Isa . is ook een mooie gedachte!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:isa__88 schreef op 05 juli 2014 @ 19:16:

Ze blijven zo lang liggen steeds, volgens mij vaak aanstelleritis

ja zeker...ze hebben gewoon scheenbeschermers hoor, maar het wordt ze zo geleerd want de scheids ziet het dan, en soms is het de schrik om dat je met je benen miljoenen verdient.

Maar dat gerol en gehuil vind ik echt voor mietjes haha. Uiteindelijk zijn het geen echte mannen natuurlijk.
even of-topic, ik kom net uit de keuken, uitgebreide pasta maaltijd gemaakt, voor mijn Oranje-gasten, maar als ik eerlijk ben kijk ik het liever met jullie
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Ik heb zo genoten vorige keer, van het samen kijken
quote:Eindeloos schreef op zaterdag 05 juli 2014 19:19 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="isa__88 in "En we gaan door in Brazilië!!!"" class="messagelink">isa__88 schreef op 05 juli 2014 @ 19:17</a>:</b>

[...]

De finale denk ik niet. Misschien halve finale </div></blockquote>Hoi Isa . is ook een mooie gedachte!
.
Oef ging maar net goed net.

Ik ga even m'n nagels oranje lakken voordat ik zometeen de auto in stap richting familia om daar voetbal te kijken.
.
Ik vind het wel sneu voor België. Ze hadden echt goeie hoop
.
quote:strikjemetstippels schreef op zaterdag 05 juli 2014 19:20 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="isa__88 in "En we gaan door in Brazilië!!!"" class="messagelink">isa__88 schreef op 05 juli 2014 @ 19:16</a>:</b>

Ze blijven zo lang liggen steeds, volgens mij vaak aanstelleritis</div></blockquote>

ja zeker...ze hebben gewoon scheenbeschermers hoor, maar het wordt ze zo geleerd want de scheids ziet het dan, en soms is het de schrik om dat je met je benen miljoenen verdient.

Maar dat gerol en gehuil vind ik echt voor mietjes haha. Uiteindelijk zijn het geen echte mannen natuurlijk. Ja sommige zijn vaak gras aan het happen. Erg irritant, tenzij het ernstig is maar vaak is het een huillie doen.
.
quote:isa__88 schreef op 05 juli 2014 @ 19:24:

Ik vind het wel sneu voor België. Ze hadden echt goeie hoop Ik ook. Hoi allemaal trouwens!
quote:isa__88 schreef op 05 juli 2014 @ 19:24:

Ik vind het wel sneu voor België. Ze hadden echt goeie hoop Maar het is nog niet gedaan, misschien doet België een Schneijdertje in de 86e minuut!
quote:Phoolan schreef op 05 juli 2014 @ 19:26:

[...]

Ik ook. Hoi allemaal trouwens!
http://www.libelleacademy ... 6a8e1d4e7327327e3f6c7.jpg
nou, dit Argentinië moeten wij dus wel kunnen hebben hoor..
Moet het wel 1-0 blijven
quote:Phoolan schreef op zaterdag 05 juli 2014 19:26 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="isa__88 in "En we gaan door in Brazilië!!!"" class="messagelink">isa__88 schreef op 05 juli 2014 @ 19:24</a>:</b>

Ik vind het wel sneu voor België. Ze hadden echt goeie hoop </div></blockquote>Ik ook. Hoi allemaal trouwens! en ik vind het ook sneu voor ze! Hopelijk doen wij het straks beter!
Heel sneu voor België, ze hebben het zwaar. Het loopt ook allemaal niet.
Hoi lieve meiden allemaal
quote:Eindeloos schreef op zaterdag 05 juli 2014 19:23 Ik heb zo genoten vorige keer, van het samen kijken

Ja ik ook. Ga zo wel richting familie en aanhang maar ik spiek toch telkens even hier stiekem.

Alhoewel ik vorige wedstrijd meer buiten in de tuin zat, sigaretten te roken want ik kon het even niet meer aan zien. Ik had ons al afgeschreven bij de 80 minuten had mijn vlaggetjes zelfs al van mijn wangen afgeveegd
.
quote:Eindeloos schreef op zaterdag 05 juli 2014 19:27 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="isa__88 in "En we gaan door in Brazilië!!!"" class="messagelink">isa__88 schreef op 05 juli 2014 @ 19:24</a>:</b>

Ik vind het wel sneu voor België. Ze hadden echt goeie hoop </div></blockquote>Maar het is nog niet gedaan, misschien doet België een Schneijdertje in de 86e minuut! Keep our fingers crossed!
.
Felleini duwde? Felleini werd een beetje intiem omhelsd en wilde zich los maken..
Allez belgique
quote:isa__88 schreef op 05 juli 2014 @ 19:29:

[...]

Ja ik ook. Ga zo wel richting familie en aanhang maar ik spiek toch telkens even hier stiekem.

Alhoewel ik vorige wedstrijd meer buiten in de tuin zat, sigaretten te roken want ik kon het even niet meer aan zien. Ik had ons al afgeschreven bij de 80 minuten had mijn vlaggetjes zelfs al van mijn wangen afgeveegd

Wel gesellie, Ies, ik ga vanavond ook even spieken

Vlaggetjes er weer op?
Eindje, ik mis je zo!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven