Jihadisme

05-09-2014 21:18 213 berichten
Alle reacties Link kopieren
.. Hele gezinnen vertrekken naar de IS. Ik kom er maar niet uit. Good riddance? Oprotten en nooit meer terugkomen? En de kinderen dan? En in Syrië? Hek eromheen?

Mensen tegenhouden? Paspoorten intrekken? En dan? Hou je de ellende in eigen land. Fijn. Maar in Syrië de terroristen aanvullen vind ik ook geen goed idee.

Hoe meer je erover nadenkt hoe rottiger het wordt. Bestaat er gewoon geen goede oplossing?

En dan de vraag: hoe kan het, dat mensen die in een goed land wonen,toch zo enorm radicaliseren? Hoe is het mogelijk?
Seringetje, ik heb het idd fout gelezen, 50% is allochtoon,maar 24% is moslim waarvan ze verachten dat het met een hele voorzichtige schatting in 15 jaar tijd 50% zal zijn, alsnog ver boven jouw cijfers die echt niet kloppen.

Nederland is trouwens wel 1 vd landen met de meeste moslims, met Marseille en gek genoeg Sweden,

http://islamineurope.blog ... n-in-european-cities.html

Het is simpel om te verwachten dat het geen invloed op je samenleving zal hebben, als je over 15 jaar 50/50 bent ,reken daarbij de mensen nog die toch nog beslissen te gaan emigreren en geen kinderen te nemen vanwege de toekomst voorspellingen.

http://islamineurope.blog ... n-in-european-cities.html
Ach de Islam is feitelijk allang op haar retour. Economisch, cultureel en militair is het islamitische deel van de wereld al jaren in verval. Er gebeurt niets dat interessant of relevant is, niets dat deze landen vooruit zal helpen. De achterstand ten opzichte van de rest van de wereld wordt alleen maar groter. Zelfs Afrika heeft een beter perspectief.

Het handjevol mensen dat vrijwillig naar zo'n IS afreist... tja. Sommige zijn gehersenspoeld, sommige gewoon gek, sommige zoeken het avontuur. Vroeger had je mensen die vrijwillig afreisden naar India en daar in een rode jurk in een commune gingen zitten; mafketels heb je altijd.

Dit verval van de Islamitische wereld wordt slechts vertraagd of gemaskeerd omdat een aantal Islamitische staten nog op enorme oliereserves zitten waardoor o.a. de regerende klasse in Saoedi-Arabië de touwtjes nog in handen weet te houden. De enige succesvolle landen in de regio zijn de landen die de scherpe kantjes van de Islam afhalen en iets van een normale rechtsstaat creëren waar de geestelijken niet langer de dienst uitmaken.
Oh kijk, xaloy in de bocht. Is al jaren lang het moslimprobeem aan het ontkennen, en nu opeens ziet ze het licht.

Nou, join the clubmeid.
Niet alleen de Yezidi's in Irak worden bedreigd door de jihad. Hier is er nog een groep in Pakistan die met uitroeiing bedreigd wordt. Spijtig genoeg horen we hier niks van in de westerse media.

http://www.dawn.com/news/1086564

En daarom ben ik dus een islamcriticus. Pluralisme en diversiteit zijn gewoon niet mogelijk bij deze religie. Ondertussen zullen wel alle moslims hier beweren dat ze er niets mee te maken hebben ('wir haben es nicht gewusst') maar ondertussen blijven ze toch maar hun dictatoriale totalitaire profeet verheerlijken die de directe oorzaak is van al deze problemen.
Zag ik het licht maar Willem. Als je goed leest zie je ongeveer 15 vraagtekens in mijn op. Niks licht.
http://www.ad.nl/ad/nl/10 ... rd-nu-mijn-ziel-nog.dhtml

Wederom een gezellig artikel van die duivelse rotschoften.
Vanavond om 21 uur wordt er op nl3 een antwoord gegeven op de vraag uit de OP door een Nederlandse jihadstrijder. Er is een documentaire gemaakt door één van zijn leeftijdsgenoten uit hetzelfde dorp waarin ze zijn opgegroeid en zij worstelt met dezelfde vraag. Die jongen geeft zijn visie weer en vertelt waarom hij en anderen er voor kiezen om jihadstrijder te worden.

Hoeft er niet meer gespeculeerd te worden
quote:romyro schreef op 11 september 2014 @ 19:50:

Vanavond om 21 uur wordt er op nl3 een antwoord gegeven op de vraag uit de OP door een Nederlandse jihadstrijder. Er is een documentaire gemaakt door één van zijn leeftijdsgenoten uit hetzelfde dorp waarin ze zijn opgegroeid en zij worstelt met dezelfde vraag. Die jongen geeft zijn visie weer en vertelt waarom hij en anderen er voor kiezen om jihadstrijder te worden.

Hoeft er niet meer gespeculeerd te worden ik ga niet kijken, ik moet er van kotsen (zag het ook in de gids staan). Nog meer net doen als of het een normale keuze is, terwijl het een steun verklaring is aan moord, verkrachting (yezidi vrouwen worden as we speak verkracht in bordelen voor onze fijne strijders), kruisigen van kinderen, martelen, handen af hakken, hoofden af snijden. Nog meer proberen de verklaring te zoeken terwijl die zeer duidelijk is, maar niet mag worden benoemd.
Ik ga ook niet kijken.

Las dat de jihadist het idee had dat alle westelrlingen tegen het moslim geloof zijn.

En hij denkt dat ze allemaal willen doden.

Als hij bij Is is aangesloten dan is de kans nu wel veel groter geworden dat hij sneuvelt.
Ik wel. Wat een onzin, nu al veroordelen voordat je het gezien hebt. Ik zal moeten wachten op uitzending gemist - maar ik ga wel kijken.

Er stond een interview met de maakster van de docu in de Volkskrant vandaag. Er was wel een hoog knuffelgehalte in haar antwoorden, viel zelfs mij op :-) ben benieuwd.
Bedoel je deze Romyro?

Paradijsbestormers
ja inderdaad Keausje, Paradijsbestormers.

Ik ben m nu aan het kijken maar loop wat achter omdat ik hem op pauze had staan.

Raar om hem niet te willen kijken waar wel in het luchtledige wil speculeren.
Uit de documentaire Paradijsbestormers. Op de waarom vraag: Ik sterf om te leven.. Dan begint het pas, dan mag ik naar mijn Heer. Daar is geen tijd, leven hier op aarde is maar tijdelijk. En dan ben ik voor altijd gelukkig (nu hij de Jihad strijdt)..

De stelligheid in zijn stem (Nederlandse Jihadstrijder) deed me kippenvel op m'n armen bezorgen.

Indrukwekkende docu, ongrijpbaar.. en niet te begrijpen.. wat een leed.
Nou ja.. dat dus..
quote:Xaloy schreef op 05 september 2014 @ 21:18:

Bestaat er gewoon geen goede oplossing?

Jawel hoor:

http://www.pvv.nl/index.p ... -tegen-islam-terreur.html
quote:hollebollegijs schreef op 06 september 2014 @ 20:51:

Helemaal erg als ze gemanipuleerd worden, dan zijn ze ook te beïnvloeden een aanslag in Europa te plegen.

Daarom stel ik ook voor dat de staat een vliegticket voor ze koopt naar IS

Daar kunnen ze mooi sneuvelen, een win-win situatie, Nederland is van die afvalbakken af en zij krijgen hun 7 maagden, 22 kamelen enz. in de kalifaat-hemel.Eens.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
quote:seringetje schreef op 07 september 2014 @ 00:19:

[...]

Blijkbaar was het allemaal geen probleem tijdens de Gaza-crisis. Mijn facebook stond vol met krantenartikels en dergelijke, allemaal doorgestuurd door moslimvrienden met uitroepen als 'hoe erg!', 'Gazacaust', 'verschrikkelijk!', 'Israhell!'. Nu met IS, noppes. Waarom kon het toen wel en nu niet?

Je probeert in je omgeving uit te leggen dat IS volstrekt niks met islam te maken heeft.

Daar gaan we weer hoor, al het negatieve wat tot de eigen religie behoort, wordt weer weg geprojecteerd.

Ik vind het opmerkelijk hoe moslims niet kritisch naar hun eigen religie kunnen kijken.

Het is niet omdat jij islam vreedzaam interpreteert dat de hele islam vreedzaam is hé.

Mohammed heeft zelf geplunderd, gemoord, onthoofd, vrouwen en kinderen in slavernij verkocht, schrijnen van andersgelovigen vernietigd, noem maar op.

Bovendien is hij volgens de islamleer de perfecte mens die navolging verdient.

Het lijkt me duidelijk waar IS en Abu Bakr Al Baghdadi de mosterd halen.

Die gasten kennen de informatie uit de koran en de hadith gewoon vele beter dan jij.

Als IS niks met de islam te maken heeft, dan heeft Mohammed ook niks met de islam te maken.

Precies dat bedoelde ik ook.

Als het om de Joden gaat, dan schreeuwen ze "moord en brand" en kruipen ze in hun slachtofferrol terwijl ze de boel manipuleren.

Maar ondertussen worden er mensen geëxecuteerd door Hamas op verdenking van collaboratie met Israël en daar hoor je geen protesten over.

Berichtgevingen betreft Isis worden door diverse media bevestigd en niet alleen de westerse.

En dan nog krijgen de zionisten ervan de schuld.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Ik heb bewust niet naar die documentaire gekeken.

Natuurlijk zit er ook menselijk leed achter.En een persoon die vast sympathiek en begrijpbaar overkomt.

Maar als je je bij Is aansluit kies je er voor om iedreen die niet aan jou norm van geloof voldoet te vermoorden of verkrachten.

Deze personen wil ik niet begrijpen en moeten ook echt niet terug in de Nederlandse maatschappij.Dan is het wachten tot er een hier aanslagen gaat plegen.

En wil van Aartsen een banen creëren om het radicaliseren tegen te gaan.

Het ligt er weer aan dat de moslims zonder baan zitten.

Maar de meesten die zich aansluiten bij Is hebben juist een goede baan.

Waneer kan die man nu eens aan de schilderswijk uitleggen dat je moet integreren.En dat als je in het westen komt wonen respect en tolerantie moet kunnen opbrengen voor andere geloven en culturen.En voor de atheist.

Onze fout is dat we veel te tolerant zijn.

We staan islamitische scholen toe.

Laten de ene naar de andere moskee bouwen.

Zou op zich niet erg zijn maar zo integreren de moslims toch nooit.

Overal moeten we tolerantie voor hebben ,hoofdoekje is een rel als het niet mag op stage of werk.

Vrouwen geen handenschudden?

Als ik naar een moslimland op vakantie ga pas ik me aan .

Als ik er zou gaan wonen moet ik me aan hun wetten en gewoontes houden en me daar in verdiepen.

Moslims willen zich helaas meestal niet aanpassen en willen dat alles naar hun gebruiken wordt omgevormd.

Dit banenplan vindt ik de druppel.

Elke week hoor ik wel weer iemand die zijn werk heeft verloren.

Veel jongeren kunnen echt moeilijk aan een baan komen.Of alleen maar flexwerk verrichten met geen uitzicht op een vaste baan.

Moeten alle allochtonen van niet moslimafkomst en autochtonen dan maar gaan radicaliseren of het moslimgeloof aannemen om een baan te krijgen?

Dit lost niks op maakt de tweedeling alleen maar groter.

En leert de radicaliserende groep nog niet dat dit niet kan in ons land .Het beloond ze juist om radicaliserend te zijn.

Het is ook niet goed om ze in de slachtoffer rol te duwen.

Bij de ah en jumbo zitten alleen nog maar moslimas met een hoofdoekje.Als heel de supermarkt ineens volzit met alleen maar deze meisjes dan worden ze al voorgetrokken op de arbeidsmarkt.Anders was het wel gemengd.Een paar met hoofddoekje en een paar zonder.

Ik vindt het echt geen gezicht achter de kassa.Zal ik wel weer racist zijn.Ik heb geen moeite met dat ze het willen dragen maar vindt het belachelijk achter de kassa en op het stadhuis.
http://xandernieuws.punt. ... anaf-3-jaar-oud-voor-seks

Alles, maar dan ook alles daar draait om sex bij de islam.

Vind het zo vreselijk voor al deze kinderen die veilig moeten kunnen spelen. Smerig en walgelijke praktijken worden hier als de normaalste zaak van de wereld gevonden. Krankzinnig gewoon. Zoveel leed bij die jonge meisjes. Je bent zo in en in slecht als je dit doet bij kleine kinderen. Mijn moederhart huilt bij zoveel misdaad gericht tegen onschuldige kindertjes.
De PVV weet het ook allemaal weer leuk te draaien. 'Islamterreur in nederland'. Wat een onzin. Grenzen dicht? Brrr ik krijg het er koud van. Stel je toch es voor als Nederland de grenzen dicht doet. Rotterdam, Schiphol. Alles dicht.
Natasha, ik ben het geloof ik wel met jou eens. Wel open, maar niet tolerant tegenover dit soort uitwassen. De hoofddoekjes bij de jumbo storen me trouwens niet.
quote:jo-elise schreef op 14 september 2014 @ 07:26:

http://xandernieuws.punt. ... anaf-3-jaar-oud-voor-seks

Alles, maar dan ook alles daar draait om sex bij de islam.

Vind het zo vreselijk voor al deze kinderen die veilig moeten kunnen spelen. Smerig en walgelijke praktijken worden hier als de normaalste zaak van de wereld gevonden. Krankzinnig gewoon. Zoveel leed bij die jonge meisjes. Je bent zo in en in slecht als je dit doet bij kleine kinderen. Mijn moederhart huilt bij zoveel misdaad gericht tegen onschuldige kindertjes. Wat verschrikkelijk wreed zijn die allah-idioten toch. Ik zag gisteren per ongeluk een foto van onthoofde kinderen. Wat bezielt die lui om zo ongekend wreed te keer te gaan. En dat alles gebaseerd op het boek van de religie van de vrede.
Onthoofde kinderen? Fuck.. Daar word je stil van. Je zou aan de duivel gaan geloven. Ménsen doen toch zoiets niet?
quote:Xaloy schreef op 14 september 2014 @ 09:24:

Onthoofde kinderen? Fuck.. Daar word je stil van. Je zou aan de duivel gaan geloven. Ménsen doen toch zoiets niet?Wat dacht je dan waar deze barbaarse gekte vandaan kwam? Een normaal mens doet zoiets niet, mensen die bezeten zijn door de duivel, ja die doen alles voor hun god. En dat is niet de Schepper waar ik in geloof.
quote:Xaloy schreef op 14 september 2014 @ 09:24:

Onthoofde kinderen? Fuck.. Daar word je stil van. Je zou aan de duivel gaan geloven. Ménsen doen toch zoiets niet?Ja ik heb het hier op het forum ergens gezien. Kleuters zonder hoofd en een haatbaard die dreigend een geweer richt op een kindje van, ik schat, nog geen drie jaar oud. Geloof me, ik had die beelden liever niet willen zien maar dat is dus wel waar we hier mee te maken hebben. En die lui die daar als duivels tekeer gaan, komen gewoon weer terug in onze maatschappij. Ervaringsdeskundigen in barbaarsheid zijn het. Je hoeft je niet af te vragen of ze hier aanslagen gaan plegen want dat is slechts een kwestie van tijd.
Afschuwelijk.. En dat dekt de lading niet. Taal is ontoereikend om mijn walging uit te drukken.

Maarrr.. Dat kindje is ook moslim, naar alle waarschijnlijkheid. En dáárom mogen de grenzen niet dicht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven