meest irritante reclame?
maandag 6 juli 2009 om 10:54
wat vinden jullie nou de meest hinderlijke reclame en mag van jullie direct van tv verdwijnen?
ik vind de CARGLASS reclame vreselijk irritant en hij komt nog eens verschrikkelijk vaak langs! 1 was het een andere man, maar nu heb je die martijn ofsow met zn accent pfff.
ben benieuwd naar die van jullie.
ik vind de CARGLASS reclame vreselijk irritant en hij komt nog eens verschrikkelijk vaak langs! 1 was het een andere man, maar nu heb je die martijn ofsow met zn accent pfff.
ben benieuwd naar die van jullie.

donderdag 18 september 2014 om 21:26
Die kruidvat irritatie delen velen met ons want hij komt om de zoveel pagina's hier op het topic wel eens voorbij. Heb zelf ok al twee posts hier aan gewijd.
Ik word ook echt een beetje gefrustreerd kwaad van die reclame, bah. Hoewel, ik moet zeggen dat ik haar laatst weer eens hoorde in een van de nieuwste spots, en dat ik toen dacht: " hee, ze praat gewoon!" Zou ze meelezen hier op het forum?
Ik word ook echt een beetje gefrustreerd kwaad van die reclame, bah. Hoewel, ik moet zeggen dat ik haar laatst weer eens hoorde in een van de nieuwste spots, en dat ik toen dacht: " hee, ze praat gewoon!" Zou ze meelezen hier op het forum?
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.

donderdag 18 september 2014 om 21:33
Hadewych Minis is de stem van de Kruidvatreclames.
Andere acteurs :
Susan Visser - Telfort
Thijs Römer - Binck,
Lies Visschedijk - Praxis,
Annamarie Jung - ING,
Egbert-Jan Weber - Rabobank,
Jacob Derwig - Essent,
Bracha van Doesburgh - ANWB,
Anna Drijver - Belastingdienst, DE
Frederik Brom - Defensie, Nivea for Men
Jennifer Hoffman - D-reizen, Alpro, Colgate, Bijenkorf
Waldermar Torenstra - Mercedes-Benz, Ziggo
Andere acteurs :
Susan Visser - Telfort
Thijs Römer - Binck,
Lies Visschedijk - Praxis,
Annamarie Jung - ING,
Egbert-Jan Weber - Rabobank,
Jacob Derwig - Essent,
Bracha van Doesburgh - ANWB,
Anna Drijver - Belastingdienst, DE
Frederik Brom - Defensie, Nivea for Men
Jennifer Hoffman - D-reizen, Alpro, Colgate, Bijenkorf
Waldermar Torenstra - Mercedes-Benz, Ziggo

donderdag 18 september 2014 om 21:55
quote:heejuud schreef op 18 september 2014 @ 21:29:
Wat te denken van fonck.nl of hoe je het schrijven mag....Deze is leuk!
http://youtu.be/gEyvUgfjyuA
Wat te denken van fonck.nl of hoe je het schrijven mag....Deze is leuk!
http://youtu.be/gEyvUgfjyuA

vrijdag 19 september 2014 om 01:04

vrijdag 19 september 2014 om 08:39
quote:_isis_ schreef op 18 september 2014 @ 21:55:
[...]
Deze is leuk!
http://youtu.be/gEyvUgfjyuAFakking hulde deze is echt baas!
[...]
Deze is leuk!
http://youtu.be/gEyvUgfjyuAFakking hulde deze is echt baas!

vrijdag 19 september 2014 om 09:14
quote:SilverShadow schreef op 18 september 2014 @ 21:43:
Oh ja... net kwam ie weer voorbij. De Protiplus reclame van Modifast. Een afslankreclame die wordt aangeprezen door een model met maat 36.
Wat moet er dan nog af....
Echt een domme reclame vooral aan het einde dan spreken ze zichzelf tegen. Let op wat ze zeggen:
Eerst 3 dagen alleen een shake, dan 2 dagen een lichte maaltijd erbij en in het weekend eet je gewoon. Dus hebben ze zelf ook wel door dat je rest van de week niet goed bezig bent met je shakes
Oh ja... net kwam ie weer voorbij. De Protiplus reclame van Modifast. Een afslankreclame die wordt aangeprezen door een model met maat 36.
Echt een domme reclame vooral aan het einde dan spreken ze zichzelf tegen. Let op wat ze zeggen:
Eerst 3 dagen alleen een shake, dan 2 dagen een lichte maaltijd erbij en in het weekend eet je gewoon. Dus hebben ze zelf ook wel door dat je rest van de week niet goed bezig bent met je shakes
vrijdag 19 september 2014 om 09:17
quote:SilverShadow schreef op 18 september 2014 @ 21:43:
" Even wat anders"
bweeegh...
" Even wat anders"
bweeegh...
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.

vrijdag 19 september 2014 om 09:28
quote:paper-clip schreef op 19 september 2014 @ 09:14:
[...]
Volgens mijn man zeggen ze zelfs "gewoon gezond", maw.. de rest van de week ben je niet zo gezond bezig. Het viel hem ook al op
Waar zoon en ik niet goed van worden is de reclame van HG> HG anti-zilvervisjesspray, tegen.. (tadatataaa) zilvervisjes!! Van ons mag de naam van het product wel wat duidelijker zeggen waar het voor is
En die autoreclame, Frans merk, waarbij de verkoper de koper de zin niet af laat maken "En hij heeft ook?.." Oui.. enz.. Zitten wij in te vullen met "En hij heeft ook een lijk in de kofferbak?" Ja..
[...]
Volgens mijn man zeggen ze zelfs "gewoon gezond", maw.. de rest van de week ben je niet zo gezond bezig. Het viel hem ook al op
Waar zoon en ik niet goed van worden is de reclame van HG> HG anti-zilvervisjesspray, tegen.. (tadatataaa) zilvervisjes!! Van ons mag de naam van het product wel wat duidelijker zeggen waar het voor is
En die autoreclame, Frans merk, waarbij de verkoper de koper de zin niet af laat maken "En hij heeft ook?.." Oui.. enz.. Zitten wij in te vullen met "En hij heeft ook een lijk in de kofferbak?" Ja..
Later is nu

vrijdag 19 september 2014 om 09:39