verkracht
donderdag 24 april 2014 om 08:30
Ik weet eigenlijk niet zo goed wat mijn doel is om hier een onderwerp te plaatsen. Maar ik kan het echt nergens anders kwijt.
In december ben ik verkracht door een bekende. Ik schaam me ontzettend, voel me vies en durf het aan niemand te vertellen. Hierdoor heb ik nu de virus Herpes genitalis opgelopen. de schaamtegevoelens komen nu weer op omdat ik weer een uitbraak heb gekregen. ( met de gedachte dat dit nooit over mee zal gaan... virus blijft voor altijd in mijn lichaam)
Ik sluit me af van mannen die met me willen daten. Ik ben bang, voel me verdrietig en ik weet niet wat ik moet doen.
In december ben ik verkracht door een bekende. Ik schaam me ontzettend, voel me vies en durf het aan niemand te vertellen. Hierdoor heb ik nu de virus Herpes genitalis opgelopen. de schaamtegevoelens komen nu weer op omdat ik weer een uitbraak heb gekregen. ( met de gedachte dat dit nooit over mee zal gaan... virus blijft voor altijd in mijn lichaam)
Ik sluit me af van mannen die met me willen daten. Ik ben bang, voel me verdrietig en ik weet niet wat ik moet doen.
zondag 9 november 2014 om 06:30
Laat je goed verzorgen en als je er iets aan wil doen dan enkel bij de politie laat andere bekende ertussenuit tenzij een hartsvriendin waar je veel mee deeld.dat je je vies voelt en zo is normaal .Bekenden gaan meestal fout reageren en uiteindelijk ga je er niks aan hebben.Ga naar politie en laat die hufter straffen!hij moet zich schamen niet jij.over 10 jaar ga je spijt hebben niks aangedaan en dan is het te laat.Misschien heeft hij dat nog met andere ook gedaan die het niet durven gaan aangeven zo kan hij door blijven gaan.Als je nu in je schelp gaat kruipen ga je het in je verder leven nooit voor jezelf kunnen opnemen.Laat je juist behandelen met je geslachtsziekte.Tis echt veel en dik fout wat er is gebeurt laat het niet zo maar toe.
I fight for wat i love And i love for wat i fight
zondag 9 november 2014 om 06:43
Ze kan het nu nooit meer hard maken. Had ze moeten doen gelijk na de verkrachting toen het dna van de verkrachter nog in haar lichaam zat. En dan nog wordt je als slachtoffer door de mangel gehaald door de verdediging van de dader, als zijnde dat je vrijwillige seks had (tenzij je foto's van blauwe plekken en andere verwondingen kan tonen) Ja, ik ken iemand die door haar ex verkracht is en daar een zaak van heeft gemaakt. Heeft haar niks opgeleverd, enkel een hoop gedoe en er elke keer weer aan herinnerd worden omdat zo'n zaak lange tijd voortsleept.
maandag 10 november 2014 om 07:16
Lieve Shannon, wat rot voor je. Ik heb het ook meegemaakt, het wordt beter en het slijt. Maar niet vanzelf...
Praat anders eerst hier? Heb je überhaupt het hele verhaal al eens verteld? Als het veilig voor je voelt en je jezelf kunt opvangen, wil je het dan eerst hier vertellen? Of voel je bij de gedachte daar aan eigenlijk dat praten fijner is naast iemand die zijn hand op jouw hand legt? Lieverd, gun jezelf de troost die je nodig hebt wanneer je zó vernederd en mishandeld bent.
Ik wens je liefde.
Praat anders eerst hier? Heb je überhaupt het hele verhaal al eens verteld? Als het veilig voor je voelt en je jezelf kunt opvangen, wil je het dan eerst hier vertellen? Of voel je bij de gedachte daar aan eigenlijk dat praten fijner is naast iemand die zijn hand op jouw hand legt? Lieverd, gun jezelf de troost die je nodig hebt wanneer je zó vernederd en mishandeld bent.
Ik wens je liefde.
dinsdag 11 november 2014 om 13:11
De meest voorkomende vorm van Herpes is Herpes simplex oftewel koortslip. Wordt vaak al via de moeder doorgegeven aan de baby. Kan overgedragen worden naar de geslachtdelen als vocht van een blaasje met het virus daar de kans krijgt zich in de huid te nestelen.
Bij een verminderde weerstand zal het virus weer uitbreken.
Bij een verminderde weerstand zal het virus weer uitbreken.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.