Geld & Recht alle pijlers

Fout postorderbedrijf.

13-12-2014 16:00 35 berichten
Ik bestel de goede maat broek, dezelfde maat staat ook op de factuur, maar ze sturen een andere maat, maar ik moet de retour zendkosten betalen?

Terwijl zij niet het goede broekmaat leveren?

Dit terugsturen kost 6,95, en dan heb ik nog niets, terwijl zij fout bezig zijn.

Ik stuur morgen vast en zeker een mail naar het postorder bedrijf.
Alle reacties Link kopieren
quote:dalphin schreef op 13 december 2014 @ 16:34:

[...]

Op tijd weg is op tijd binnen.Tja, dat kan je dan geld kosten, maar dat risico neem je dus bewust. Je had het 7 werk(!)dagen mogen houden, dus dan heb je tijd genoeg om eerst te bellen.
Je hebt niet eens normaal even met ze gebeld (een foutje kan altijd gebeuren), dus tsja, dan naai je jezelf die 6,95 natuurlijk aan, dat is hun schuld niet.

Die verzendkosten retour voor mensen die "op zicht" kopen is doodnormaal, maar als je niet even belt bij een foutje, tsja, dan kunnen ze je ook geen service bieden he? Dit zijn doodnormale incidenten/foutjes voor een webwinkel, en met een telefoontje tijdens kantooruren was dit zo opgelost geweest.
Bij welke webwinkel heb je het besteld? Bij de webwinkels waar ik bestel is het terugsturen gratis.

Maar dom van je dat je al zo overhaast hebt gereageerd.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Bij de papierwinkel hoort een pakbon en een retourbon te zitten, en ook een retour-etiket met een antwoordnummer. Zo hoef je geen verzendkosten te betalen. Dat heb je vast over het hoofd gezien?
quote:Carenza schreef op 13 december 2014 @ 17:24:

Bij de papierwinkel hoort een pakbon en een retourbon te zitten, en ook een retour-etiket met een antwoordnummer. Zo hoef je geen verzendkosten te betalen. Dat heb je vast over het hoofd gezien?Bij deze webwinkel krijg je via pdf een pakbon voor retourzenden, met een correspondentie nummer er op.
quote:himalaya schreef op 13 december 2014 @ 17:15:

Bij welke webwinkel heb je het besteld? Bij de webwinkels waar ik bestel is het terugsturen gratis.

Maar dom van je dat je al zo overhaast hebt gereageerd.Klopt, alleen bij deze niet. Naam noem ik nog niet, handel het netjes af met ze.,gaat helemaal goed komen.
Bel dan wel meteen zodra het kan. Anders hebben ze je broek alweer opgeborgen en kunnen ze nooit meer staven of het klopt wat je zegt...
quote:dalphin schreef op 13 december 2014 @ 17:38:

[...]

Klopt, alleen bij deze niet. Naam noem ik nog niet, handel het netjes af met ze.,gaat helemaal goed komen.Dus vanwaar de stress van het openen van dit topic?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Zoooooooooo alles is netjes op gelost! de verzendkosten worden terug gestort!
Natuurlijk, zie je nou wel. Was nergens voor nodig om zo in de verontwaardiging te schieten voordat je contact met ze had gehad.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven