Het NIET-groepje reist weer verder. We doen nu IJsland aan, brrrrrr

21-05-2007 17:44 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 14.

Op verzoek van de niet-zonaanbidders doen we even IJsland aan. Sportief, ijs trotseren, op bezoek bij Knut zijn familie (en erna weer snel naar een warme bestemming). Hoewel, open haard end kan ook heel romantisch zijn.

Vervoer staat al klaar.

Nee dit is niet ons avondeten.

Ons ijshotel en de sauna, of noemen ze dat daar geiser.

Lijstje voor nieuwkomers:

* echte naam? (hint mag ook)

* leeftijd?

* schoenmaat en zweetvoeten?

* vrijguzellig, vulliefd, vulloofd, gutrouwd, guscheiden?

* woonplaats?

* werk? zo ja, als wat?

* kinderen/huisdieren?

* hou je van kaas?

* hou je van paashazen?

* heb je wel eens drugs gebruikt?

* favoriete alcoholische drankje?

* heb je een cavia?

* rijd je in een zwarte Golf?

* is je man homo?

* betaal je je gas en licht?

* hoe heet je vagina?

* indien man aanwezig, hoe heet zijn leuter?

* wat doe je met je pulk?

* plas je in de wasbak?

* laat je windjes en boeren in samenzijn met anderen?

* wat heb je aan vandaag?

* wat heb je vandaag allemaal gegeten?

* verder nog iets te melden?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Goeiemorgûh

MVtje heb je gisteren nog achter je katjes aan gebeld?
Goedemorgen!!

Wat zien ik? Niks meer gebeurt hier gisterenavond? Da's ook een unicum. Normaal moet ik 3 pagina's bijlezen haha.

MV Hoe is het met de katjes bij je ex?

Iemand nog nieuws over sun?

Weer even aan het genieten van een mooie vrije woensdagmorgen...lekkurrr...Had eigenlijk het voornemen eens even te gaan poetsen, maar heb geen zin....Komt morgenmiddag wel.
goede smorgens...
hallo meisjes

ik, ben weer thuis. het was uiteindelijk na veel onderzoeken geen lopngembolie, gelukkig.Ze denken dat ik een heftige reactie had op de medicatie die ik kreeg. Sinds ik daarmee gestopt ben, wordt de kortademigheid minder, dus ik denk dat het inderdaad daar aan gelegen heeft. Ze zijn daar niet vanuit gegaan omdat het een zeer zeldzame bijwerking is vand e medicatie en alle onderzoeken op een embolie wezen. K heb m best even geknepen maandagavond toen ik ging slapen, kon niet goed in slaap komen,was best bang dat er in mn slaap wat zou gebeuren en had vreselijk de klere in dat ik weer opgenomen was.

Galblaas is dus weg, zal straks wel ff vertellen moet nu ff douchen want man staat al een kwartier te wachten om me onder de douche te helpen.Dikke kus, en lief dat jullie al die tijd aan me gedacht hebben....*;zal als ik me wat beter voel wat gaan teruglezen...

tot straks liefjes.
He sunnie!

Gelukkig ben je weer thuis en viel dit mee. We maakten ons wel een beetje zorgen om je. Hoe lang gaat je revalidatie duren denk je?

Dikke *;
Hee Sunny,

fantastisch dat je weer thuis bent!*;
Hey Sun gelukkig dat je er weer bent

Dikke knuffel...*;
Hoi Sunny, Ooowwww wat goed dat je weer thuis bent :) Hou je haaks he meis? en laat je lekker verwennen door je hubbie :D

Dikke vette knuffel van mij *;

Nou ik ben net terug uit het ziekenhuis,was er om kwart voor 9 en stap dus net binnen :? soort drukkkk daar....

Maar ik zit dus mooi weer voor 2 weken in het gips :? Mijn voet was dus overbelast, en nu met het gips krijgt die voet toch de rust die hij nodig heeft, Ik heb foto's laten maken en die zagen er gewoon goed uit, gelukkig is het niets ernstigs, maar wat baaaaaaaal ik van dat gips pffffffff......... ben weer terug bij af, hoewel ik er wel een beetje op mag lopen, maar toch, fuckkerdefuck ;)

Ik moet zo de meiden van school halen ( strompelen ) en dan lees ik straks wel weer verder......

Doeiii,

Liefs,

Zuig....
Zal ik iets mooi op je gips tekenen zuigje? :D
Hey Sunny, wat fijn dat je er weer bent en dat het beter met je gaat. We zitten inmiddels in IJsland. Lekker koud.

Vervelend Worteltje, weer gips. Maar wel fijn te horen dat er geen erge complicaties erbij gekomen zijn.

Ik vertroetel je met een fruitmandje. *;
Hoi hoi.

Sun, wat fijn dat je weer thuis bent. Doe je heel rustig aan, des te beter voel je je over een tijdje.

Zuigje, wat vervelend dat je weer in het gips zit. Ik hoop dat het bij 2 weken blijft, dat is nog een beetje te overzien.

voor alle dames
lief, hoestie eigenlijk met jou?
Yoyo, het kon beter. Lijf is de laatste dagen een grote spelbreker.

En met jou, gaat het wat beter nu?
Het gaat allemaal wel..

Waar heb je momenteel het meeste last van?
Extreme vermoeidheid en een tintelende rechterkant, dat is op het moment het lastigst.
Heeee hebben jullie dat nou ook??? Heel het vivaforum is om en om in een soort Griekse letters  Kan er dan geen touw aan vast knopen

Weet niet wat er aan de hand is, maar gek is het wel.....
ik kom toch maar ff kijken naar al dat grieks uit de meeltjes...maar ik zie alles gewoon in t nederlands hoor. ik zie niks grieks.

jullie hebben troiuwens meel. denk ik. weet niet of t goed gegaan is, heb de adressenlijst gekopieerd uit een meel van superstar,want op die laptop heb ik een ander emailadres,dus had geen adressen...:D
Nou, ik krijg niet alleen alles in het grieks, maar elke pagina moet ook nog eens 3x opnieuw laden. Ik denk dat het grieks te maken heeft met de banner hier rechts met dat griekse standbeeld.

dikke knuffel voor sun, lieve en worteltje!!!!!
Dit zijn mijn andere 2 katten.

Slechte scans omdat het rot ding van mijn moeder het niet doet. Onderste foto  is in mijn bad. Ik kon ze niet vinden en hoorde ze ergens spelen. Foto camera mee en zag ze spelend in het bad.

Ik heb net mijn ex gesproken. Mijn lieveling is gestolen ;( Kan er nu nog even moeilijk over praten. Ik had hem toen al gewaarschuwd dat hij ze moest laten chippen. Ze zijn extreem mooi (of iig in mijn moederpoezenogen). Heeft hij toch niet gedaan. Waarom heb ik toen gedaan wat iedereen mij zei. Niet mijn kat katnappen. Nu heeft een ander haar. Misschien denkt hij dat ik haar heb. Geloof het niet hoor. Heb voor de zekerheid gezegd dat zijn zoon hier in mijn nieuwe huis is geweest maar het zijn nieuwe vriendin niet durfde zeggen. Had ik haar maar. Hij heeft mijn andere kat nog maar hij beloofd dat ik haar krijg als er ook maar iets is. 

Ik wil zo graag schreeuwen, lullo, had haar laten shippen, dat was de afspraak. Mijn hart breekte even toen ik zei, welke van de 2 is er weg. (de een heet Beau en de ander Kane). Hij wist het niet. Hij noemde wat voorbeelden toen we nog bij elkaar waren dus ik kon constateren dat Beau gestolen is. ;( Ik ben er kapot van.
sorry, breekte is brak
Jeetje MV, wat erg ;(

*;

Hoe kan hij nu niet weten welke van de 2 er weg is? Leken ze zo erg op elkaar?

En hoe weet hij dat ze gestolen is en niet weg gelopen?
Frankly my dear, I don"t give a damn
Owwww M'leentje wat erg voor je! Wie jat er nu een kat? Ben je ook niet echt jofel. En wanneer krijg je nu dat ander katje?

Heel veel sterkte meis.....*;

en een schattig kattenplaatje voor jou!
Beau was bang voor buiten. Ik zei daarom ook dat ik iig haar wilde hebben. Hij is de hele dag weg en dan moesten ze buiten zijn. Ze was zo bang. Oh ik ben zo verdrietig. Ik vroeg of het zin had dat ik ging zoeken, maar het is al een paar maanden geleden dus ze zal niet meer terug gevonden worden. Hij had mij beloofd hun te chippen. Waarom denk ik altijd maar aan een ander. Ik had toen gewoon mijn kat moeten katnappen. Nu ben ik haar voor altijd kwijt. ;(
Ik ben het aan Yas vergeten te vragen, het gaat iig wel heel goed met de kleintjes. Ik zal vanavond of morgen weer een email sturen naar haar. Hopelijk krijg ik nog een paar foto's. Voel me erg rot.
He MV wat vreselijk voor je! en dat je ex ze niet eens uit elkaar kan houden zeg...

Zo zie je maar dat je altijd op je intuitie af moet gaan, want je voelde al dat er iets niet helemaal in de haak was toch?

Een hele dikke knuffel van mij en mijn lieve konijn, want die schrok er ook van (stampte net iig keihard op de grond hihi)

*;:R

zooow, even nog een schouderklopje voor mezelf. heb net helemaal zelfstandig, zonder helpdesk mijn internet+bellen geïnstalleerd....wij vrouwen zijn daar toch best goed in he ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven