Beroerde berichten
donderdag 16 juli 2015 om 11:43
Partner heeft recent heel erg slecht nieuws gekregen, medisch. Het is nu vooral zoekennaar oorzaken en mogelijkheden van genezing en/of revalidatie. Wat en hoe doet er niet zo toe. Als alles ee valt, komt alles uiteindelijk goed, waarschijnlijker is blijvende ernstige aantasting van kwaliteit van leven en als alles echt tegenzit heb ik binnen een paar jaar geen partner meer. We hebben geen idee. De paniek is groot, de stess ook. Het zet vanalles op zijn kop.
Waarom dit topic? Deels virtueel een schouder om op uit te huilen. Deels interesse in ieder inzicht dat me kan helpen zo goed mogelijk mijn partner en gezin te steunen.
Waarom dit topic? Deels virtueel een schouder om op uit te huilen. Deels interesse in ieder inzicht dat me kan helpen zo goed mogelijk mijn partner en gezin te steunen.
donderdag 16 juli 2015 om 12:36
donderdag 16 juli 2015 om 12:46
Goddorie Jolly, wat een rot bericht. Ik weet inmiddels uit eigen ervaring hoe angstig het is, en dan overheerst idd de paniek en stress. Er komt een sloot informatie op je af die je moet zien te behappen, zelf ben je constant maar aan het malen, je wilt de rots in de branding zijn en dat valt gewoon echt niet mee.
Wat Hiltje zegt, de stress en spanning accepteren ipv ertegen vechten, klopt. Maar ook dat heeft tijd nodig, het lukt mij ook zeer regelmatig nog niet.
Wat er al vaker tegen mij wordt gezegd, net ook nog, je hoeft niet altijd sterk te zijn. Lastig, ik weet het, maar maar al te waar
Wat Hiltje zegt, de stress en spanning accepteren ipv ertegen vechten, klopt. Maar ook dat heeft tijd nodig, het lukt mij ook zeer regelmatig nog niet.
Wat er al vaker tegen mij wordt gezegd, net ook nog, je hoeft niet altijd sterk te zijn. Lastig, ik weet het, maar maar al te waar
donderdag 16 juli 2015 om 12:53
Allereerst een hele warme knuffel voor jou.. jullie. Probeer niet op álle vragen in één keer een antwoord te vinden. Van de 1000 scenario's vallen er 999 af, wees zuinig met de energie.
Ben zelf patiënt en heb gaande weg de modus gevonden per uitslag te bepalen welke kant het op gaat.
Ben zelf patiënt en heb gaande weg de modus gevonden per uitslag te bepalen welke kant het op gaat.
Nou ja.. dat dus..
donderdag 16 juli 2015 om 23:22
quote:korenwolf schreef op 16 juli 2015 @ 12:36:
Dit is geen knuffel maar een schouder:
En schroom niet te bellen / mailen / langs te komen. Hoewel ik wel bij anderen heb gezien, dat in zware tijden echt geldt dat een goede buur beter is dan een verre vriend.
Tegen stress ga ik altijd naar de Hortus. Je bent welkom om mee te gaan.Misschien heel onnodig om te zeggen, maar neem dit aanbod aan als je er behoefte aan hebt Jolly. Sowieso is de Hortus heel fijn om rond te dwalen als je kop vol zit.
Dit is geen knuffel maar een schouder:
En schroom niet te bellen / mailen / langs te komen. Hoewel ik wel bij anderen heb gezien, dat in zware tijden echt geldt dat een goede buur beter is dan een verre vriend.
Tegen stress ga ik altijd naar de Hortus. Je bent welkom om mee te gaan.Misschien heel onnodig om te zeggen, maar neem dit aanbod aan als je er behoefte aan hebt Jolly. Sowieso is de Hortus heel fijn om rond te dwalen als je kop vol zit.