Entertainment alle pijlers

Wel/niet/schijn en bijna zwanger in showbizzland!

30-03-2015 18:47 3086 berichten
En weer door met een nieuw topic!

Iedereen weet inmiddels wel wat hier de bedoeling is, dus ik hou het kort

Alle reacties Link kopieren
Hakken kunnen benen (kuiten) mooier doen uitkomen maar met zulke hoge hakken ga je je doel voorbij. Vind ik dan..
Poep, wie heeft jou gescheten?
Ik kan er echt niet bij. Wát een kont. Ik heb ook een dikke kont, maar dat je hiermee thuiskomt van de plastisch chirurg? Wie doet dit zichzelf nou vrijwillig aan? Dan mis je echt een paar schroefjes in je hoofd.

Heeft ze zich die kont laten aanmeten bij de plastisch chirurg? Pff dat is een zaak voor de Welstandscommissie èn het Medisch Tuchtcollege.

Nicki Minaj heeft toch ook implantaten daaro?

quote:louise1 schreef op 10 augustus 2015 @ 13:17:

Hakken kunnen benen (kuiten) mooier doen uitkomen maar met zulke hoge hakken ga je je doel voorbij. Vind ik dan..

zo hoog zijn ze toch niet? Ik denk dat meer komt door de rare houding die ze aanneemt.

Ik denk dat dit de 12 cm van Louboutin is.. misschien zelfs wel de 10... ik hou ervan :-)
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
quote:biol schreef op 10 augustus 2015 @ 14:07:

[...]

zo hoog zijn ze toch niet? Ik denk dat meer komt door de rare houding die ze aanneemt.

Ik denk dat dit de 12 cm van Louboutin is.. misschien zelfs wel de 10... ik hou ervan :-)Ze staat zo'n beetje op haar tenen, rechter op haar tenen kan bijna niet. Zie je die kuitspier op haar rechterbeen? Dat vind ik dus niet mooi maar smaken verschillen
Poep, wie heeft jou gescheten?
ze zal wel niet zo lang zijn en dus ook kleine voeten hebben. Ik heb schoenmaat 38 en kan echt geen 12 cm hakken hebben, dan sta ik inderdaad op mijn tenen.
Ik denk dat zij helemaal niet meer op platte schoenen kan lopen.

als je altijd op hakken loopt dan gaan de spieren daaraan wennen.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Starshine schreef op 10 augustus 2015 @ 14:00:

Heeft ze zich die kont laten aanmeten bij de plastisch chirurg? Pff dat is een zaak voor de Welstandscommissie èn het Medisch Tuchtcollege.

Nicki Minaj heeft toch ook implantaten daaro?

[afbeelding]

Dat moet haast wel, toch? Zo'n kont en zulke tieten krijg je toch niet zomaar spontaan? De rest van haar lichaam is heel anders, gewoon slank. Het ziet er 'vreemd' uit, vind ik.

Van Nicki Minaj weet ik het niet.
anoniem_6450db97c1728 wijzigde dit bericht op 10-08-2015 15:38
Reden: De link verwijderd, er gaat telkens iets mis.
% gewijzigd
Ik vond nog een leuke pagina:

http://hollywoodlife.com/ ... hian-butt-evolution-pics/
anoniem_6450db97c1728 wijzigde dit bericht op 10-08-2015 15:42
Reden: Er ging iets mis met de link.
% gewijzigd
Nou, eindelijk gelukt.

Op bovenstaande pagina is de evolutie van Kim K.'s kont te zien.

dat hadden we nodig
Haha, best grappig om te zien.

Die 'luierlook' heeft ze niet altijd. Als haar kont zo enorm is, zit er ook geen enkele contour in qua afzonderlijke billen. Misschien draagt ze gewoon regelmatig een spanx met extra padding..
Ik herken die kinderen helemaal niet meer. Die jongen was toch een kleine Tori vroeger.
Zo zeg, die oudste is veranderd! Ik vond dat altijd zo'n leuke knul om te zien.
ik vind dat "bleken" en kleuren van haren van jongeren kinderen echt niets, trouwens hier mogen de kinderen ip de basis school niet met gekleurd haar (zoals die oudtste zoon,geel) naar school,
quote:calvijn1 schreef op 08 augustus 2015 @ 23:15:

Geweldige foto's van David met zijn kinderen

Elke keer als die man met zijn kinderen zie gaan op foto's denk ik; Volgens mij is hij een leuke vader.

Ik had vroeger weinig met Beckham maar ik vind hem tegenwoordig errog leuk.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op 10 augustus 2015 @ 21:23:

[...]

Elke keer als die man met zijn kinderen zie gaan op foto's denk ik; Volgens mij is hij een leuke vader.

Ik had vroeger weinig met Beckham maar ik vind hem tegenwoordig errog leuk.

Dat idee krijg ik ook

Het zijn iig spontane foto's, niet geposeerd

Ik kan geen plaatjes plakken, maar van Tom Cruise en Suri zijn ook zulke leuke lieve foto's
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:dutchie1976 schreef op 05 augustus 2015 @ 18:56:

[img]http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2015/08/ ... 656172.jpg[/img]<3 Prachtige foto !
Dus.
Tori staat er niet zo mooi op
quote:Enn schreef op 10 augustus 2015 @ 21:23:

[...]

Ik had vroeger weinig met Beckham maar ik vind hem tegenwoordig errog leuk. Ik heb een keer een filmpje gezien waarin hij kinderen een voetballers gaf. Dat was toen met die overstroming, ik gleed zó de straat uit! Zijn stem *smiley van verliefde puber in t kwadraat*
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Simon Cowell's mini me

Alessandra Ambrosio & family

Jordana Brewster

Zoe Saldana

Scott Disick

quote:feow schreef op 10 augustus 2015 @ 23:36:

[...]

Ik heb een keer een filmpje gezien waarin hij kinderen een voetballers gaf. Dat was toen met die overstroming, ik gleed zó de straat uit! Zijn stem *smiley van verliefde puber in t kwadraat*
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Scott ziet er weer lekker uit 😍😍
Frankly my dear, I don"t give a damn
Nou istie boos

David Beckham is boos

David Beckham heeft met afschuw gereageerd op een stuk waarin kritiek werd gegeven op hem en zijn vrouw Victoria, omdat ze hun vierjarige dochter Harper met een speen rond lieten lopen.

Via Instagram laat de oud-voetballer weten niet blij te zijn met het stuk in Daily Mail.

"Waarom denken mensen soms dat ze het recht hebben om kritiek te geven op de kinderen van een ander zonder dat ze de situatie kennen?", schrijft David bij een afbeelding van het artikel. In het artikel kwamen deskundigen aan het woord die stelden dat Harper later last kon krijgen van haar gebit of haar spraak als ze op deze leeftijd nog regelmatig met een speen loopt.

"Iedereen die een kind heeft weet dat je ze iets geeft wat ze op hun gemak stelt als ze zich even niet lekker voelen, dat is dan vaak een speen. Iedereen die kritiek wil geven op de kinderen van een ander moet eerst eens even twee keer nadenken, want je hebt het recht niet om mij te bekritiseren als ouder", besluit David.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven