In Memoriam Mylene Valerie

01-05-2016 18:12 2515 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Lieve forummers,

Velen van jullie hebben gemerkt dat Mylene Valerie al een aantal weken niet op het forum is geweest. Een aantal van jullie wisten inmiddels dat Mleen erg ziek was en in het ziekenhuis lag.

Een paar uur geleden bereikte ons het verdrietige nieuws dat MV om 12 uur vanmiddag is overleden. Haar lichaam werd steeds zwakker en helaas heeft haar hart het opgegeven.

Wij openen dit topic met toestemming van haar moeder en het mod team om zo iedereen die haar kende en haar een warm hart toedroeg op de hoogte te stellen en het verdriet met elkaar te kunnen delen.

Wij zullen haar vreselijk missen.....

Passie en Roos

voor degenen die een kaartje willen sturen, dit kan via Viva.

Redactie Viva

t.a.v. Sanne

capellalaan 65

2132 JL Hoofddorp

Sanne zal er voor zorgen dat alles bij de moeder van Mleen terecht zal komen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Wat fijn om een voorzichtig positif bericht te lezen over Kane. En wat lief van de bloemen
wat lief die bloemen!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Yasmijn, ik ken je verder niet, maar alleen al gebaseerd op je berichten in dit topic vind ik je een grote schat.

Fijn te horen dat het met Kane naar omstandigheden goed gaat. Ik blijf duimen voor een natte neus!
Oh geweldig dat Kane zich even liet aaien, misschien is dit een ommekeer. Het is echt een sjouw als je hem op moet tillen hoor! We duimen nog steeds..... het is echt een lieve kat

Yasmijn en man toch 1000x bedankt voor de super goede zorgen voor Bo ( en natuurlijk voor Kane)
quote:MoedervanMyleneValerie schreef op 10 juni 2016 @ 14:14:

Oh geweldig dat Kane zich even liet aaien, misschien is dit een ommekeer. Het is echt een sjouw als je hem op moet tillen hoor! We duimen nog steeds..... het is echt een lieve kat

Yasmijn en man toch 1000x bedankt voor de super goede zorgen voor Bo ( en natuurlijk voor Kane)

Net weer geaaid. Hij doet zijn achterwerk omhoog dus dat betekent dat ie het fijn vindt.

Ik hoop toch zo dat ie erdoor komt, ik hoop het zo! Duim duim duim!

Straks als man thuis is ga ik een hapje en drankje doen op het terras met 2 vriendinnen, even afleiding. Dus aflossing van de wacht.
Ik verbaas me erover dat de buitenkant van de dingen zoveel verbergt.
Geniet van het terras en neem er een of twee van mij.
Fijn dat het naar omstandigheden goed gaat met Kane. Heeft al dat duimen misschien toch geholpen! En we gaan er allemaal mee door totdat ie weer helemaal hersteld is!
quote:MoedervanMyleneValerie schreef op 10 juni 2016 @ 14:14:

Yasmijn en man toch 1000x bedankt voor de super goede zorgen voor Bo ( en natuurlijk voor Kane) Sterkte
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:yasmijn schreef op 10 juni 2016 @ 14:27:

[...]

Net weer geaaid. Hij doet zijn achterwerk omhoog dus dat betekent dat ie het fijn vindt.

Ik hoop toch zo dat ie erdoor komt, ik hoop het zo! Duim duim duim!

Straks als man thuis is ga ik een hapje en drankje doen op het terras met 2 vriendinnen, even afleiding. Dus aflossing van de wacht.Ik duim met jullie mee. Uiteindelijk valt iedereen voor Yas ook Kane natuurlijk die eerst de kat uit boom keek.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ik ben niet meer zoveel op het forum en lees deze berichten nu voor het eerst. Wat een schok! Ik wil de familie en naasten veel sterkte wensen met dit onbegrijpelijke verlies en Marels en Yasmijn een pluim geven voor de opvang van de katten. En duimen maar dat Kane nu gaat leven voor twee!

Leiolepis ngovantrii: mannetjes zijn ook niet nodig omdat de dames zichzelf klonen!
quote:charlottew88 schreef op 10 juni 2016 @ 14:43:

[...]

Ik duim met jullie mee. Uiteindelijk valt iedereen voor Yas ook Kane natuurlijk die eerst de kat uit boom keek.
Maar mensen, juich niet te vroeg, hij is echt nog heel ziek. Het kan nog alle kanten opgaan.
quote:yasmijn schreef op 10 juni 2016 @ 14:59:

Maar mensen, juich niet te vroeg, hij is echt nog heel ziek. Het kan nog alle kanten opgaan.

We juigen niet maar moedigen hem wel aan

En ik denk dat de schat nu langzaam begint te begrijpen dat jij toch eigenlijk echt wel heel lief bent.
Ohhh, ik lees nu het verdrietige nieuws

Wat erg. Ik hoop dat MV Bo nu gewoon weer in haar armen heeft kunnen sluiten en ik duim heel hard voor Kane!

Yas en ook Moeder van MV, veel sterkte!
Kane is voor Yasmijn gevallen
Ach wat erg...

Gelukkig heeft hij het goed gehad bij je, in zijn laatste weken. Althans wat ik zo lees voelde hij zich wel op zijn gemak. En inderdaad ze hebben een geweldig leven gehad bij MV maar in een nieuwe omgeving merk je dan dat ze niet zo'n goede weerstand hebben opgebouwd.

Hopelijk haalt Kane het. En wat enorm lief dat je bloemen kreeg van moedervanMV
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
quote:yasmijn schreef op 10 juni 2016 @ 11:55:

Dank jullie!

Er werd net een prachtige bos bloemen bezorgd van MV's moeder en haar man!

Och wat lief

Die liefheid had MV dus niet van een vreemde .
Fijne avond, Yasmijn! Geniet van het gezelschap van je vriendinnen. Het is je zó gegund met al je goede zorgen!

MoedervanMV, wat ontzettend bijzonder om te zien dat u dit topic blijft lezen en zo enorm meeleeft! Het lijkt me zó "dubbel" voor u, allemaal. Ik hoop dat u wat troost kunt putten uit dit topic.
Dit topic blijft in alle opzichten verdrietig maar ook zooo hartverwarmend
Ach wat verdrietig zeg. Rip Bo! Sterkte Yas, Yasman en moedervanMV.

Zet hem op Kane!
Kane is wederom de nacht doorgekomen. Zijn medicatie en voedsel zit er weer in.

Weer een dag winst.
Fijn om te lezen Yasmijn.
Super Yas! Heb je ook het gevoel dat hij wat vooruitgang boekt, als in wat beter in zijn vel lijkt te komen?
Iedere dag is er 1, kostbare dagen en ik wens jullie vanaf hier, voor zover mogelijk, 'rustig' weekend.
When I find a colour darker than black, I'll wear it. But until then, I'm wearing black!
Fijn Yas, idd weer een dag.

Heb je het idee dat er wat vooruitgang inzit?
Those who choose the lesser evil forget quickly that they chose evil.

Hannah Arendt

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven