Wat heb je over of wat wil je eventueel ruilen?
zaterdag 29 november 2008 om 13:24
Naar aanleiding van het asotopic op Actueel:
Er gebeurde daar wat leuks. Een forummer die niet zo heel goed in de slappe was zit, zat met een niet goed werkende tv.
Een andere forummer had een tv over.
En zie daar! De tv die over was staat nu bij de forummer met de slechte tv!
Is dat leuk of wat?
En wellicht kunnen we elkaar zo uit de brand helpen.
(even voor Two: dit hoort dus niet op het prikbord, aangezien het zonder geldelijke betaling gaat)
Dus: wat heb je over? Wat wil je ruilen?
Ik trap af:
Ik heb een crosstrainer. Ja, ik. Dus dat is raar en ik heb er niks aan.
Wie wil hem gratis afhalen? Heb je misschien iets in return wat ik zou kunnen gebruiken?
Hoeft niet, hoor, als je niks hebt, dan mag je hem ook afhalen.
Er gebeurde daar wat leuks. Een forummer die niet zo heel goed in de slappe was zit, zat met een niet goed werkende tv.
Een andere forummer had een tv over.
En zie daar! De tv die over was staat nu bij de forummer met de slechte tv!
Is dat leuk of wat?
En wellicht kunnen we elkaar zo uit de brand helpen.
(even voor Two: dit hoort dus niet op het prikbord, aangezien het zonder geldelijke betaling gaat)
Dus: wat heb je over? Wat wil je ruilen?
Ik trap af:
Ik heb een crosstrainer. Ja, ik. Dus dat is raar en ik heb er niks aan.
Wie wil hem gratis afhalen? Heb je misschien iets in return wat ik zou kunnen gebruiken?
Hoeft niet, hoor, als je niks hebt, dan mag je hem ook afhalen.
Ik verbaas me erover dat de buitenkant van de dingen zoveel verbergt.
donderdag 4 december 2008 om 14:18
In de aanbieding:
Stijltang
roei-apparaat (staat al 2 jaar op zolder, met welgeteld iets van 15 km op de teller, wordt dus nooit gebruikt)
2 nachtkastjes (zwart met beuken, 2 laadjes per kastje)
Over 2 weken gaan we de zolder opruimen, dus dan kom ik ongetwijfeld nog veel meer tegen...
Mail naar rainz@live.nl en ik woon in Midden-Limburg, e.e.a. kan evt per post verstuurd worden.
Stijltang
roei-apparaat (staat al 2 jaar op zolder, met welgeteld iets van 15 km op de teller, wordt dus nooit gebruikt)
2 nachtkastjes (zwart met beuken, 2 laadjes per kastje)
Over 2 weken gaan we de zolder opruimen, dus dan kom ik ongetwijfeld nog veel meer tegen...
Mail naar rainz@live.nl en ik woon in Midden-Limburg, e.e.a. kan evt per post verstuurd worden.
donderdag 4 december 2008 om 14:21
Wie kan ik blij maken met een bon van 10 euro bij Lensway. Online lenzen kopen. Ik kreeg hem vandaag maar draag geen lenzen meer.
En dan had ik het volgende allemaal nog in de aanbieding, iemand had belang bij de kapkop en de gordijnen, maar er zijn nog geen afspraken gemaakt.
*Logeerkoffertje met Winnie the Pooh
*Kapkop van Zapff, echt heel mooi! (voor Luzzeke?)
*2 terracotta siergordijnen, beetje doorschijnend. Echt om aan de zijkant te hangen, zijn kamerhoog en ik schat zo`n 1 a 1.20 breed.Met ringen om op te hangen. (voor Ambra?)
*Gezelschapspel. Ongelukslaan 13.
Er zitten de nodige gebruikssporen aan, maar is wel compleet.
**de gameboy spelletjes zijn onderweg naar Zwieber
En dan had ik het volgende allemaal nog in de aanbieding, iemand had belang bij de kapkop en de gordijnen, maar er zijn nog geen afspraken gemaakt.
*Logeerkoffertje met Winnie the Pooh
*Kapkop van Zapff, echt heel mooi! (voor Luzzeke?)
*2 terracotta siergordijnen, beetje doorschijnend. Echt om aan de zijkant te hangen, zijn kamerhoog en ik schat zo`n 1 a 1.20 breed.Met ringen om op te hangen. (voor Ambra?)
*Gezelschapspel. Ongelukslaan 13.
Er zitten de nodige gebruikssporen aan, maar is wel compleet.
**de gameboy spelletjes zijn onderweg naar Zwieber
donderdag 4 december 2008 om 14:22
quote:weatherwax schreef op 04 december 2008 @ 11:58:
Je had het over babyspeelgoed, die van mij verwacht ik in Juni... kan ik vast aan de zooi in huis wennen Kijk maar wat je er van kwijt wilt, alles is welkom aangezien uitzet voor beeb op het moment 1 romper en een ontbijtsetje telt!
Je kunt me mailen op tanneketoverhex at hotmail, voor het uitwisselen van de adressen.Ik heb je even gemaild met een lijst babydingen die ik nog heb. Het babyspeelgoed van eerder is in principe voor Miss Mara maar ik heb nog wat opgedoken aan speelgoed voor babies intussen. Wat heeft een mens toch veel in huis waar die niets meer aan heeft!
Je had het over babyspeelgoed, die van mij verwacht ik in Juni... kan ik vast aan de zooi in huis wennen Kijk maar wat je er van kwijt wilt, alles is welkom aangezien uitzet voor beeb op het moment 1 romper en een ontbijtsetje telt!
Je kunt me mailen op tanneketoverhex at hotmail, voor het uitwisselen van de adressen.Ik heb je even gemaild met een lijst babydingen die ik nog heb. Het babyspeelgoed van eerder is in principe voor Miss Mara maar ik heb nog wat opgedoken aan speelgoed voor babies intussen. Wat heeft een mens toch veel in huis waar die niets meer aan heeft!
donderdag 4 december 2008 om 14:26
quote:Linndaatje schreef op 04 december 2008 @ 13:46:
Ik heb trouwens ook nog een Samsung decoder met harddisk recorder... Maar die is best wel wat waard dus misschien niet zo makkelijk om te ruilen... Anyhow... Mocht er iemand geinteresseerd zijn... De decoder is alleen geschikt voor ziggo diensten...Hmmmmmmmmmm, wat zou je ervoor terugwillen?
Ik heb trouwens ook nog een Samsung decoder met harddisk recorder... Maar die is best wel wat waard dus misschien niet zo makkelijk om te ruilen... Anyhow... Mocht er iemand geinteresseerd zijn... De decoder is alleen geschikt voor ziggo diensten...Hmmmmmmmmmm, wat zou je ervoor terugwillen?
donderdag 4 december 2008 om 14:30
quote:Moordwijf schreef op 29 november 2008 @ 14:23:
Ik yasmijn, maar ik woon ook in eindhoven
Fluf dat wist je toch wel? We wonen nog dicht bij elkaar ook! (karel de grote laan)
Heee, jullie wonen vlakbij mij in de buurt!
(Een dorpje onder Eindhoven, vlakbij Weert )
Zo en nu ga ik eens verder lezen wat jullie allemaal hebben en willen. Bij mij is er veel bij de verhuizing vorig jaar weggegeven en weggedaan, maar misschien heb ik ook nog wel wat.
Oh ja, ik weet al iets.
Vijf dozen legpuzzels, 1000 stukjes.
Allemaal gemaakt, zijn compleet.
Zo op te halen!
Ik yasmijn, maar ik woon ook in eindhoven
Fluf dat wist je toch wel? We wonen nog dicht bij elkaar ook! (karel de grote laan)
Heee, jullie wonen vlakbij mij in de buurt!
(Een dorpje onder Eindhoven, vlakbij Weert )
Zo en nu ga ik eens verder lezen wat jullie allemaal hebben en willen. Bij mij is er veel bij de verhuizing vorig jaar weggegeven en weggedaan, maar misschien heb ik ook nog wel wat.
Oh ja, ik weet al iets.
Vijf dozen legpuzzels, 1000 stukjes.
Allemaal gemaakt, zijn compleet.
Zo op te halen!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
donderdag 4 december 2008 om 14:35
donderdag 4 december 2008 om 14:36
2 terracotta siergordijnen met ringen om op te hangen. (voor Ambra?)
Hoi Lola,
ik zat te denken om ze voor de nis in de slaapkamer te hangen, daar hingen tot gisteren dus gordijnen, doorlopend met die voor het raam.
Maar die gordijnen hingen aan een grote rails met haakjes,
En aangezien ik hier tijdelijk woon tot het huis verkocht is mag ik nergens spijkers of schroeven in meppen.
Kan dus geen roede ophangen (of hoe heet zo'n ding) voor een lussengordijn.
Jammer, maar dat kan dus niet.
toch bedankt!
Hoi Lola,
ik zat te denken om ze voor de nis in de slaapkamer te hangen, daar hingen tot gisteren dus gordijnen, doorlopend met die voor het raam.
Maar die gordijnen hingen aan een grote rails met haakjes,
En aangezien ik hier tijdelijk woon tot het huis verkocht is mag ik nergens spijkers of schroeven in meppen.
Kan dus geen roede ophangen (of hoe heet zo'n ding) voor een lussengordijn.
Jammer, maar dat kan dus niet.
toch bedankt!
donderdag 4 december 2008 om 14:37
quote:Zwieber schreef op 04 december 2008 @ 14:34:
Laura289: het bubbelbadje, als ik met maat 42 erin ga hou ik nog 2-3cm voetruimte over. Ik denk dat het net niet of net wel zou gaan.
Ik denk dat je mij bedoelt
Daar was ik dus al bang voor. Heb je de doos nog? Misschien staat er ergens een telefoonnummer op van een customer service desk.
Laura289: het bubbelbadje, als ik met maat 42 erin ga hou ik nog 2-3cm voetruimte over. Ik denk dat het net niet of net wel zou gaan.
Daar was ik dus al bang voor. Heb je de doos nog? Misschien staat er ergens een telefoonnummer op van een customer service desk.
donderdag 4 december 2008 om 14:40
quote:JWvB schreef op 04 december 2008 @ 14:37:
[...]
Daar was ik dus al bang voor. Heb je de doos nog? Misschien staat er ergens een telefoonnummer op van een customer service desk.Oh sorry, het loopt ook zo door elkaar. Het is van tristar. Misschien kan je daarheen bellen?
[...]
Daar was ik dus al bang voor. Heb je de doos nog? Misschien staat er ergens een telefoonnummer op van een customer service desk.Oh sorry, het loopt ook zo door elkaar. Het is van tristar. Misschien kan je daarheen bellen?
donderdag 4 december 2008 om 14:42
quote:lola68 schreef op 04 december 2008 @ 14:40:
Kistjes is niet helemaal mijn ding, maar die laarzen, wat is de kuitomtrek?
Ik heb megakuiten namelijk Kisten waren van toen ik zwanger was, was het enige wat liep. Ik heb ook megakuiten maar de omtrek zou ik niet weten joh. Dubbele mega. Ik pas namelijk NOOOOOOOOIT laarzen vanwege te dikke kuiten.
Kistjes is niet helemaal mijn ding, maar die laarzen, wat is de kuitomtrek?
Ik heb megakuiten namelijk Kisten waren van toen ik zwanger was, was het enige wat liep. Ik heb ook megakuiten maar de omtrek zou ik niet weten joh. Dubbele mega. Ik pas namelijk NOOOOOOOOIT laarzen vanwege te dikke kuiten.
donderdag 4 december 2008 om 14:45
donderdag 4 december 2008 om 14:46
Mail anders maar even op z.wieber@hotmail.com
donderdag 4 december 2008 om 14:48
Wie o wie wil er een kortingsbon van 25 euro, te besteden bij Roompot vakantiepark? Ik hoef er niets voor terug. Mail me maar op pauwfashion@live.nl
(Reserveren kan tot 31 januari, boekingen tot 3 april 2009)
Geldig bij de volgende parken:
-De Katjeskelder in Oosterhout
-Klein Vink in Arcen
-Marinapark in Volendam
-Beach Resort in kamperland
-Ferienresort Cochem in de Moezel, Duitsland.
(Reserveren kan tot 31 januari, boekingen tot 3 april 2009)
Geldig bij de volgende parken:
-De Katjeskelder in Oosterhout
-Klein Vink in Arcen
-Marinapark in Volendam
-Beach Resort in kamperland
-Ferienresort Cochem in de Moezel, Duitsland.
...