Omgangsregeling

01-11-2016 23:55 77 berichten
Alle reacties Link kopieren
VERWIJDERD
Je dochter was 9 maanden toen je al vluchtte voor deze idioot en je was zwanger van je zoon.

WAAROM dan terug naar die vent, waarom geen overtijd behandeling of abortus destijds.

Nu ben je dik 10 jaar verder met alleen maar ellende, arme kids.

Ik snap dat je die beslissingen niet terug kunt draaien maar ik denk wel dat je meer info moet geven want ik zal vast niet de enige zijn die niet snapt wat die zwaarwegende argumenten zijn waar de instanties niets mee doen.

Volgens mij is het verhaal lang niet compleet.
Waarom is vader een slechte vader?

Wat doet hij concreet wat hem een slechte vader maakt voor jullie kinderen?
Makkelijk gezegd dan huur ik een knokploeg in of vertrek ik naar een onbekend land in het buitenland.

Maar hoe vindt je onderdak en waar moet je van leven als je in een onbekend land woont waarvan je de taal niet spreekt. Bovendien heeft elk Europees land een verdrag met Nederland dat kinderen terug morgen als ze ontvoerd zijn en dan weet je zeker dat de kinderen bij vader moeten gaan wonen en dat je als moeder het nakijken hebt.

Bij een knokploeg krijg je een strafblad en hoewel vader moeder jaren lang kon meppen en zijn kinderen gewoon mag zien reken maar dat zij dat dan niet mag.

Slechte vaders krijgen veel te veel rechten.
quote:kwartje schreef op 02 november 2016 @ 07:24:

Waarom is vader een slechte vader?

Wat doet hij concreet wat hem een slechte vader maakt voor jullie kinderen?

Ik wet niet hoor maar dat een kind van 10 doodongelukkig huilt dat hij dood wil als hij nog naar vader moet lijkt mij reden genoeg. En nee dat doet een kind niet omdat hij loyaal aan moeder wil zijn. Een kind is namelijk loyaal aan beide ouders.

Genoeg moeders die hun ex uitmaken voor alles wat lelijk is. Vader kind regelmatig laat zitten.

Maar kind toch elk weekend dat het de buurt van vader is hoopvol op vader zit te wachten omdat het ook graag naar papa wil.
sugarmiss wijzigde dit bericht op 02-11-2016 07:43
Reden: te onduidelijke typefout
% gewijzigd
Kortom als een kind niet wil wordt er veel te makkelijk gezegd ach zal wel door moeder komen.

Maar een kind zegt echt niet zomaar dat het niet meer wil.
quote:sugarmiss schreef op 02 november 2016 @ 07:38:

[...]

Ik wet niet hoor maar dat een kind van 10 doodongelukkig huilt dat hij dood wil als hij nog naar vader moet lijkt mij reden genoeg. En nee dat doet een kind niet omdat hij loyaal aan moeder wil zijn. Een kind is namelijk loyaal aan beide ouders.

Genoeg moeders die hun ex uitmaken voor alles wat lelijk is. Vader kind regelmatig laat zitten.

Maar kind toch elk weekend dat het de buurt van vader is hoopvol op vader zit te wachten omdat het ook graag naar papa wil.

Ik stel enkel een vraag om inzicht te krijgen in waarom vader een slechte vader is, toch? Ben dus ondermeer benieuwd waar zo'n opmerking van zo'n jochie vandaan komt. Juist omdat díe informatie mogelijk maakt dat duidelijk wordt welke vervolgstappen voor TO nog een optie zijn.

Dus ik begrijp niet helemaal waar jouw 'ik weet niet hoor' vandaan komt en waarom ik bij jouw reactie het gevoel krijg dat ik al een oordeel (in het voordeel van vader blijkbaar) heb geveld over de situatie.
Wat een rotsituatie to.

Goede advocaat zoeken en hulp voor je kinderen.

En een logboek bijhouden. Elke keer naar een huisarts of hulpverlener als je signalen van agressie krijgt.

Veilig thuis misschien inschakelen en school erbij betrekken, schoolmaatschappelijk werk.
Mijn eigen zus wou met 10 jaar oud niet meer naar mijn vader door hoe mijn moeder hem slecht praatte en ons een kant wou laten kiezen, en hier was helemaal niks aan de hand qua mishandeling, mijn vader was alleen vreemdgegaan. Dat was al genoeg voor een loyaliteitsconflict
Waarom zwanger worden van een tweede kind, als deze man is zoals jij hem omschrijft? Waarom terug gaan naar deze man, enige tijd na het verbreken van deze destructieve relatie? Jouw argumenten hiervoor raken in mijn ogen kant noch wal. Je hebt in mijn ogen door deze aktie gefaald in het beschermen van jullie kinderen. Je geeft aan dat jullie kinderen momenteel kampen met psychische klachten door de hele situatie. Het terug gaan naar deze man zou daar wel eens aan bijgedragen kunnen hebben. Je geeft aan dat dit achteraf gezien fout is geweest. Had je dit niet van tevoren kunnen inschatten?

Ook lees ik tussen de regels door, dat de instanties die zich met de zaak bemoeiden, jou hebben teleurgesteld en schade hebben toe gebracht en kreeg vader daarbij toch een omgangsregeling. Hoe kan dat, met jouw verhaal?

Ik zou zijn kant van het verhaal ook wel eens willen horen eerlijk gezegd.
VERWIJDERD
Je kinderen moeten gaan leren dat als ze echt niet willen gaan het ook niet te doen.

Niemand gaat aan ze sjorren. De oudste kan zelf verzoeken om gehoord te worden.

En mocht het wel zover komen dan zeg jij: dat jij de verantwoording bij hun (hulpverlening) neerlegt en of zij willen tekenen dat het veilig en verantwoord is op hun persoonlijke Titel en dat jij het niet veilig vindt. Want alles gaat nu op jouw verantwoording.
quote:Niceday76 schreef op 02 november 2016 @ 10:56:

Je kinderen moeten gaan leren dat als ze echt niet willen gaan het ook niet te doen.

En mocht het wel zover komen dan zeg jij: dat jij de verantwoording bij hun (hulpverlening) neerlegt en of zij willen tekenen dat het veilig en verantwoord is op hun persoonlijke Titel en dat jij het niet veilig vindt. Want alles gaat nu op jouw verantwoording.

Niemand gaat aan de kinderen sjorren masr zoals je kan zien is vader naar de rechter gegaan om af te dwingen dat moeder een dwangsom moet betalen als ze de kinderen niet meegeeft.

Dus dan kan ze wel tegen de kinderen zeggen als je niet wil hoef je niet maar dan komt zij zo in de financiele problemen dat ze straks geen huis meer heeft en enorme schulden. 3x raden wie dan de kibderen krijgt.

Ze heeft geen enkele optie on ze bij hem weg te houden. Dus im snap wel dat ze in eerste instantie terug ging en zich zelf opofferde.

Omdat ze dan in ieder geval bij de kinderen in de buurt was en vokr ze kon opkomen.

Dacht je nou echt dat een hulpverlener op persoonlijke titel een handtekening gaat zetten?
quote:Niceday76 schreef op 02 november 2016 @ 10:56:

Niemand gaat aan de kinderen sjorren masr zoals je kan zien is vader naar de rechter gegaan om af te dwingen dat moeder een dwangsom moet betalen als ze de kinderen niet meegeeft.

Dus dan kan ze wel tegen de kinderen zeggen als je niet wil hoef je niet maar dan komt zij zo in de financiele problemen dat ze straks geen huis meer heeft en enorme schulden. 3x raden wie dan de kibderen krijgt.

Ze heeft geen enkele optie on ze bij hem weg te houden. Dus im snap wel dat ze in eerste instantie terug ging en zich zelf opofferde.

Omdat ze dan in ieder geval bij de kinderen in de buurt was en vokr ze kon opkomen.

Dacht je nou echt dat een hulpverlener op persoonlijke titel een handtekening gaat zetten?
Ik snap werkelijk niet dat je het zover hebt laten komen. Als het zo duidelijk is, dan schakel je toch de instanties in? Wat is er geconcludeerd bij de OTS, Jeugdzorg kan toch ook aan het gedrag zien dat het niet goed gaat met de kinderen? Waarom overheerst het wantrouwen naar die instanties ipv van ongerustheid over je kinderen? Waarom heb je geen advocaat in de arm genomen? Ik snap echt weinig van je passieve houding, het gaat om je kinderen!
Ben je mooi klaar mee als kind, ouders die er zon tyfuszooi van maken.
quote:sugarmiss schreef op 02 november 2016 @ 12:58:

[...]

Dacht je nou echt dat een hulpverlener op persoonlijke titel een handtekening gaat zetten?Nee natuurlijk neemt de hulpverlener geen verantwoording maar kan dan dus ook dwingen om moeder die verantwoording te nemen als zij het kennelijk zelf ook niet durft.

Er mag een dwangsom zijn maar er staat nergens dat moeder ze in de auto moet sleuren. Als de kinderen niet mee gaan is het feestje snel afgelopen.
quote:nessemeisje schreef op 02 november 2016 @ 13:14:

Ik snap werkelijk niet dat je het zover hebt laten komen. Als het zo duidelijk is, dan schakel je toch de instanties in? Wat is er geconcludeerd bij de OTS, Jeugdzorg kan toch ook aan het gedrag zien dat het niet goed gaat met de kinderen? Waarom overheerst het wantrouwen naar die instanties ipv van ongerustheid over je kinderen? Waarom heb je geen advocaat in de arm genomen? Ik snap echt weinig van je passieve houding, het gaat om je kinderen!Van iemand die met hangende pootjes terug gaat naar een enge ex verwacht ik weinig meer. Wel bijzonder dat zon man altijd pas na het verwekken der kinderen een narcist is. Daarvoor deed ie nóóit gekke dingen en was het een betrouwbare hardwerkende huisvader die overliep van liefde en zorg en aandacht en empathie.

Ik snap werkelijk niet dat je het zover hebt laten komen. Als het zo duidelijk is, dan schakel je toch de instanties in? Wat is er geconcludeerd bij de OTS, Jeugdzorg kan toch ook aan het gedrag zien dat het niet goed gaat met de kinderen? Waarom overheerst het wantrouwen naar die instanties ipv van ongerustheid over je kinderen? Waarom heb je geen advocaat in de arm genomen? Ik snap echt weinig van je passieve houding, het gaat om je kinderen!Het is vrij naïef om instanties blind te vertrouwen. Het zijn wel systemen waarin zij werken.

Ik snap werkelijk niet dat je het zover hebt laten komen. Als het zo duidelijk is, dan schakel je toch de instanties in? Wat is er geconcludeerd bij de OTS, Jeugdzorg kan toch ook aan het gedrag zien dat het niet goed gaat met de kinderen? Waarom overheerst het wantrouwen naar die instanties ipv van ongerustheid over je kinderen? Waarom heb je geen advocaat in de arm genomen? Ik snap echt weinig van je passieve houding, het gaat om je kinderen!

Jij beschrijft exact wat ik nu voel, na lezen vann TO haar laatste post.

En wie heeft de diagnose narcistische persoonlijkheidsstoornis gesteld?
Heb je aangifte gedaan toen hij de kinderen zonder toestemming meenam naar Turkije?

Politie gebeld toen hij ze alleen thuisliet om te stappen?
quote:Wintertime16 schreef op 02 november 2016 @ 14:46:

Heb je aangifte gedaan toen hij de kinderen zonder toestemming meenam naar Turkije?

Politie gebeld toen hij ze alleen thuisliet om te stappen?Dit soort dingen, gecombineerd met het zorgelijke gedrag van de kinderen (zichtbaar op school, door hulpverlening en een evt regiehouder) zouden echt wel zorgen dat 'de instanties' in actie komen.
In je OP schrijf je al dat het halen van je dochter door de vader destijds gepaard ging met de nodige agressie. Sorry, hoe kan het dan dat jij dacht dat teruggaan naar hem de beste keuze was? Ik geloof dat ik helemaal niets snap van je keuzes. Van wat je ook schrijft.
quote:Frizz schreef op 02 november 2016 @ 15:12:

[...]

Dit soort dingen, gecombineerd met het zorgelijke gedrag van de kinderen (zichtbaar op school, door hulpverlening en een evt regiehouder) zouden echt wel zorgen dat 'de instanties' in actie komen.Eens. Ik begrijp werkelijk geen bal van je passieve houding en je beslissingen. Waarom lukt het je niet om in het belang van de kinderen te denken en van daaruit te handelen? Dus hun belang boven jouw angst en passiviteit stellen. Dat heet goed ouderschap.
Volgens mij kun je voor nu alleen maar een dossier aanleggen en proberen bewijzen te verzamelen.

Ik zou als ik jou was ook een advocaad raadplegen. Daar wordt je vast wijzer van en die kan je adviseren om wat je moet doen om je verhaal rond te krijgen.

Vermoedelijk is dit niet in een weekendje geregeld.

En al die antwoorden over naar het buitenland en knokploeg en dat zij nooit zwanger geraakt zouden zijn en nooit teruggegaan zouden: echt laat kletsen. Dat doen zij ook... Beste stuurlui enzo...
Reik niet naar de hemel - maar haal hem naar je toe, Karin Bloemen.
quote:Lelietje-van-Dalen schreef op 02 november 2016 @ 15:21:

Volgens mij kun je voor nu alleen maar een dossier aanleggen en proberen bewijzen te verzamelen.

Ik zou als ik jou was ook een advocaad raadplegen. Daar wordt je vast wijzer van en die kan je adviseren om wat je moet doen om je verhaal rond te krijgen.

Vermoedelijk is dit niet in een weekendje geregeld.

En al die antwoorden over naar het buitenland en knokploeg en dat zij nooit zwanger geraakt zouden zijn en nooit teruggegaan zouden: echt laat kletsen. Dat doen zij ook... Beste stuurlui enzo...Ja jeetje, natuurlijk moet je nu handelen vanuit de situatie zoals die is. Maar je mag toch best TO proberen te laten inzien dat ze een geschiedenis heeft van het acties die niet in het belang van de kinderen zijn?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven